NB'ers deel 6!
zaterdag 24 juli 2010 om 21:14
zaterdag 24 juli 2010 om 21:18
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 21:10:
[...]
Love, ik heb hier nu al genoeg details uit de doeken gedaan. Voor juicy details moet je of wachten op t stappen of online komen op msn
Ohw, shit! De verkeerde gequoted
Dat krijg ik nou....Terug lezen en dan de verkeerde.
Wie het is, sloeg op de geheime minnaar van Aubrey.
Mijn nederigste excuses
[...]
Love, ik heb hier nu al genoeg details uit de doeken gedaan. Voor juicy details moet je of wachten op t stappen of online komen op msn
Ohw, shit! De verkeerde gequoted
Dat krijg ik nou....Terug lezen en dan de verkeerde.
Wie het is, sloeg op de geheime minnaar van Aubrey.
Mijn nederigste excuses
zaterdag 24 juli 2010 om 21:20
zaterdag 24 juli 2010 om 21:26
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 juli 2010 @ 21:14:
[...]
Tuurlijk Love!
We doen in ieder geval ons best
En nu gaat het best hard....
We moeten maar even nadenken wie hierna mag/moet openen.
Zwup heeft er al 2
Zon, 1 geloof ik
Twister, 0 maar die is nog steeds op vakantie (ik mis haar opeens )
Noa, 1 topic geopend
Ikke ook 1 topic geopend
Blijft over dat Boog en EM nog een keertje moeten openen.
Is er iemand die ik vergeten ben of wie jullie al "waardig" genoeg vinden om een nieuw Nachtbrakerstopic mag openen.
Voor mij zou dat Naomii mogen zijn. Ze is er nog niet zo lang, maar wel al helemaal een diehard Nachtbraker
[...]
Tuurlijk Love!
We doen in ieder geval ons best
En nu gaat het best hard....
We moeten maar even nadenken wie hierna mag/moet openen.
Zwup heeft er al 2
Zon, 1 geloof ik
Twister, 0 maar die is nog steeds op vakantie (ik mis haar opeens )
Noa, 1 topic geopend
Ikke ook 1 topic geopend
Blijft over dat Boog en EM nog een keertje moeten openen.
Is er iemand die ik vergeten ben of wie jullie al "waardig" genoeg vinden om een nieuw Nachtbrakerstopic mag openen.
Voor mij zou dat Naomii mogen zijn. Ze is er nog niet zo lang, maar wel al helemaal een diehard Nachtbraker
zaterdag 24 juli 2010 om 21:31
quote:zonnestraaltje71 schreef op 24 juli 2010 @ 21:21:
Na maandag is er weer meer bekend Love. Het zal wel weer een k*tperiode worden, maar ik hoop dat alles uiteindelijk goed komt.
Kan je iets vertellen wat je vriendin heeft (waarschijnlijk)?? Ik zou dat zelf wel fijn vinden om te weten
En ik weet zeker dat je vriendin er alles aan doet om gezond te worden weer!!! Ze heeft zoveel lieve mensen om zich heen (o.a. jij ) die haar steunen en dat geeft haar zeker motivatie om haar alles te geven!!!
Na maandag is er weer meer bekend Love. Het zal wel weer een k*tperiode worden, maar ik hoop dat alles uiteindelijk goed komt.
Kan je iets vertellen wat je vriendin heeft (waarschijnlijk)?? Ik zou dat zelf wel fijn vinden om te weten
En ik weet zeker dat je vriendin er alles aan doet om gezond te worden weer!!! Ze heeft zoveel lieve mensen om zich heen (o.a. jij ) die haar steunen en dat geeft haar zeker motivatie om haar alles te geven!!!
zaterdag 24 juli 2010 om 21:33
quote:Lovestar schreef op 24 juli 2010 @ 21:28:
[...]
Zullen we een herdenkingsdienst houden voor je pc??Ik ga binnenkort wel onderdelen vervangen. Ik ben geen hardware guru maar als een pc zelfs niet meer piept als je op de ON knop drukt dan moet het volgens mij toch echt een dood moederbord zijn. Ik ga morgen wel ff googlen welke moederboorden er in passen en maandag in de lunchpauze ff langs computerland of paradigit
[...]
Zullen we een herdenkingsdienst houden voor je pc??Ik ga binnenkort wel onderdelen vervangen. Ik ben geen hardware guru maar als een pc zelfs niet meer piept als je op de ON knop drukt dan moet het volgens mij toch echt een dood moederbord zijn. Ik ga morgen wel ff googlen welke moederboorden er in passen en maandag in de lunchpauze ff langs computerland of paradigit
zaterdag 24 juli 2010 om 21:33
quote:Naomii schreef op 24 juli 2010 @ 21:30:
Love is lief Ik zat net te denken dat ik dan toch minstens een vol topic moet hebben meegeschreven .... o wacht, dat heb ik tegen die tijd ook
Dat bedoel ik!!
Maar minstens een topic vol niet hoor....Officieel. Volgens mij stapte je ergens in pagina 50 erin ofzo??
*gaat het opsnorren*
Love is lief Ik zat net te denken dat ik dan toch minstens een vol topic moet hebben meegeschreven .... o wacht, dat heb ik tegen die tijd ook
Dat bedoel ik!!
Maar minstens een topic vol niet hoor....Officieel. Volgens mij stapte je ergens in pagina 50 erin ofzo??
*gaat het opsnorren*