Mode & Beauty alle pijlers

Decolleté-rimpels, help

23-07-2010 19:07 50 berichten
Hi all,

Ik merk bij mezelf dat ik decolletérimpels heb die almaar dieper worden. Op mijn rug slapen, lukt me écht niet. Iemand hier ervaring mee?

Ik lees op internet over mesotherapie, botox om te behandelen... En de chest-a-peel en een soort omgekeerde beha die de borsten van elkaar scheid...

Iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 23 juli 2010 @ 21:47:

[...]

Ik overweeg deze te kopen, maar ben bang dat het zo'n koop wordt van twee keer aan, en daarna nooit meer. Iemand ervaring, of heb jij hem zelf?Ik heb hem! Ik draag hem nu bijna 8 maanden en... de rimpels zijn echt weg. Het is wel even wennen met slapen en je moet zorgen dat ie goed zit. Ook is het vooral aan te raden als je vrijgezel bent, want echt sexy is ie niet
quote:sweetcoron schreef op 23 juli 2010 @ 21:50:

[...]

Ik heb hem! Ik draag hem nu bijna 8 maanden en... de rimpels zijn echt weg. Het is wel even wennen met slapen en je moet zorgen dat ie goed zit. Ook is het vooral aan te raden als je vrijgezel bent, want echt sexy is ie niet Pffff, daar was ik ook al bang voor. Je hebt ze toevalig niet met een kanten randje zeker?
quote:Jida schreef op 23 juli 2010 @ 19:34:

Bleef het alleen maar bij rimpels in mijn decollete, ze hangen ook steeds meer de potloodtest werkt ook niet meer. Wat zeg ik? zelfs de schooletui van mijn zoon verdwijnt eronder Ik zeg altijd maar zo: ik heb liever dat mijn borsten gaan hangen dan mijn mondhoeken...
Roken is in ieder geval slecht, weet niet of je dat doet?
quote:winkelfanaat schreef op 23 juli 2010 @ 22:00:

[...]

Pffff, daar was ik ook al bang voor. Je hebt ze toevalig niet met een kanten randje zeker?Volgens mij wel hoor! Maar ja, je kunt hem ook snel aantrekken als je gaat slapen. Onder de dekens zie je het toch niet Het resultaat mag er echt zijn !
Ik denk dat ik 'm ook ga kopen!

Ik lees er veel betere commentaren over dan over de chest-a-peel! En 't is maar een eenmalige kost hé. Bedankt voor de tip!!
Verder niet gelezen, maar zijn hier dan ook arme zielen zoals ik die pas 25 zijn, maar al een paar jaar last hebben van deze rimpels? Ik smeer altijd! Vrees dat de grootte van je borsten er ook mee te maken heeft..
quote:sweetcoron schreef op 23 juli 2010 @ 23:15:

[...]

Volgens mij wel hoor! Maar ja, je kunt hem ook snel aantrekken als je gaat slapen. Onder de dekens zie je het toch niet Het resultaat mag er echt zijn !Of je wacht met aantrekken tot bedgenoot slaapt.
Ik ben net begonnen met het dragen van een sport-bh 's nachts. Niet echt geweldig sexy, maar helpt ook.
Chest a peel werkt bij mij beter dan de bh.
IK leg een dun kussentje tussen mijn borsten. Werkt ook. Ik ben er helemaal aan gewend, wordt 's ochtends altijd wakker met het ding nog op dezelfde plek.
volgens mij maakt het niet uit of je grote of kleine borsten hebt, als je op je zij ligt dan plooit de boel daar toch wel.

Is dat sexy omgekeerde bh ding ook in ene winkel te koop? Of moet het echt via internet?
quote:winkelfanaat schreef op 24 juli 2010 @ 16:54:

volgens mij maakt het niet uit of je grote of kleine borsten hebt, als je op je zij ligt dan plooit de boel daar toch wel.

Is dat sexy omgekeerde bh ding ook in ene winkel te koop? Of moet het echt via internet?Je kunt op de website verkoopadressen vinden. Trouwens, op de foto ziet ie er nogal 'plat' uit, maar er zit echt een kussentje in. Wel lekker zacht, whaha!
Zit er een haakdingetjessysteemomtesluiten op de rug?
Ervaring met op m'n rug slapen? Jazeker, dat is de enige manier waarop in slaap kan vallen.
quote:sweetcoron schreef op 23 juli 2010 @ 21:50:

[...]

Ik heb hem! Ik draag hem nu bijna 8 maanden en... de rimpels zijn echt weg. Het is wel even wennen met slapen en je moet zorgen dat ie goed zit. Ook is het vooral aan te raden als je vrijgezel bent, want echt sexy is ie niet

Oeh, en da's nog zacht uitgedrukt....

Volgens mij heeft de grote er wel degelijk mee te maken, want sinds ik naar cup Galia ben gegroeid tijdens mijn zwangerschap heb ik het ook. Daarvoor niet, hoewel ik daarvoor volgens mij ook meer op m'n buik sliep.

Ik sliep in zo'n hempje met zo'n elastieken bovenstuk erin ter versteviging, dus misschien dat dat ook wel geholpen heeft?
Mijn vriend zegt dat het door de zon komt. Hij ziet het vaak bij vrouwen, maar niet bij mij. Ik blijf nml. al heel lang zo veel mogelijk uit de zon. Dus om verdere schade te voorkomen, zou ik zoveel mogelijk uit de zon blijven. Verder zou ik een goede bodylotion of amandelolie gebruiken.
Ik masseer eventuele kreukels 'sochtends weg als het niet snel genoeg wegtrekt.
quote:El_lebel schreef op 24 juli 2010 @ 09:55:

Verder niet gelezen, maar zijn hier dan ook arme zielen zoals ik die pas 25 zijn, maar al een paar jaar last hebben van deze rimpels? Ik smeer altijd! Vrees dat de grootte van je borsten er ook mee te maken heeft..

Ja! Hier ook een! 25 jaar, niet eens heel grote borsten, ik ga nauwelijks in de zon en ik deuk nu al s'ochtends niet meer volledig uit! Het zijn niet echt rimpels maar gewoon 2 lijnen van het op mijn zij slapen.

Grrr.. dat gaat wat worden als ik later echt oud ben...

Ow ja en ik word ook al grijs

Wee mij, wee mij.
Ik heb gisteren zo`n omgekeerde bh besteld. Ben heel heel benieuwd. Zou ik nog wel met vriend in één bed mogen slapen?
oh geranium, ben wel heel benieuwd hoe die bevalt, laat het nog even weten he!
ik heb die omgekeerde bh ook, meteen gekocht toen iemand van het forum me erop attent maakte. En hij werkt echt heel goed. Al na 1 nacht is er heeeel duidelijk verschil. Ik had eindelijk weer eens een vrijwel glad decollete. Maar als je hem niet draagt komen de rimpels meteen weer terug helaas. Ik heb de bh gekocht omdat de chest-a-peel veel duurder was in gebruik, die kon je na een paar keer wegdoen omdat hij dan niet meer plakt, las ik. Dus dan beter met bandjes en wasbaar. De bh zit lekker en de bandjes zijn verstelbaar. Ik vind het een absolute aanrader. Maar ik ben nog steeds benieuwd of er ook behandelingen zijn die de huid echt beter maken.
.
dubbel
.
ik kan op mijn mobiel niet quoten maar iemand vroeg naar de rugsluiting: geen haakjes als een bh maar 2 plastic dingen die plat in elkaar gehaakt worden. Zoals bij een bikini.
.
Oke, thanks impala

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven