Mode & Beauty alle pijlers

Decolleté-rimpels, help

23-07-2010 19:07 50 berichten
Hi all,

Ik merk bij mezelf dat ik decolletérimpels heb die almaar dieper worden. Op mijn rug slapen, lukt me écht niet. Iemand hier ervaring mee?

Ik lees op internet over mesotherapie, botox om te behandelen... En de chest-a-peel en een soort omgekeerde beha die de borsten van elkaar scheid...

Iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Krijg je rimpels in je decolleté door op je buik te slapen?
Ik heb het altijd een beetje 'sochtends, omdat ik op m'n zij lig en als je je armen dan bij elkaar hebt dan vouw je je decolleté als het ware dubbel. Denk dat TO dat bedoeld
Over dubbel gesproken...
O, maar die trekken weer weg toch?

Ik zie er 's ochtends helemaal gekreukeld uit. Dat trekt altijd binnen het uur weer weg.
ja maar op een gegeven moment niet meer natuurlijk. Dat heet ouder worden, dan is je huid niet meer zo elastisch.
quote:vantzelfdedankjewel schreef op 23 juli 2010 @ 19:20:

ja maar op een gegeven moment niet meer natuurlijk. Dat heet ouder worden, dan is je huid niet meer zo elastisch. Herkenbaar.
Smeren lijkt me een goed plan.
Van de zon gaat je decolleté ook enorm rimpelen, aangezien de huid daar erg teer is.

Veel mensen dragen open shirtjes en hebben dus niet in de gaten dat de zon de hele dag op hun decolleté schijnt als ze buiten zijn.

Je kunt dit rimpelen iets tegenhouden door een hoge factor zonnecreme erop te smeren of door iets hooggeslotens te dragen (wel wat warm nu ).
Insmeren met olijfolie helpt een beetje, maar dat kun je het beste in de winter doen, omdat nu de zon te fel op je decolleté schijnt, is overigens de oorzaak.

Helemaal weg krijg je het niet meer, tenzij je bizarre maatregelen neemt bij een plastisch chirurg. Over dat laatste zou ik eerst eens diep nadenken, want of je er dan ook mooier bij loopt is dan natuurlijk nog maar de vraag.

En in alle eerlijkheid, we worden allemaal een keer ouder, je kan vechten tot je een ons weegt, maar de zwaartekracht lacht het laatst.

Wees geen Don Quichotte
Chest-a-peel werkt goed, een soort hartvorming ding dat je op je borst plakt, 's ochtends word je glad wakker!
Iedere dag (zeker in de lente en zomer) je decollete goed insmeren met SPF50, dat scheelt rimpels later

Er is overgens wel eens eerder een topic over geweest, toen had een aantal forumsters dat chest-a-peel kussentje gebruikt. Ik ga even zoeken of ik het kan vinden....
Mijn lichaam is 'smorgens een en al kreuk, ik heb dikke wallen onder mn ogen, mn haren staan recht overeind en er komt een enorme meur uit mn bek.

Tips zijn ook bij mij welkom!
Hier is het oude topic.
Bergje, voor jou kunnen we niks meer doen
Herkenbaar hoor. Dat is het nadeel van ouder worden. en inderdaad 's morgens is het erger als je net wakker bent. Ik gebruik er dag en nachtcreme voor, maar het helpt maar een beetje. Net als de rimpels boven je lip. Ik heb gemerkt als ik de hele dag met een big smile loop, die rimpels weg zijn. Dus nu lach ik de hele dag.
Klikkerdeklik voor nog een topic(je)
Mosterd!
Bleef het alleen maar bij rimpels in mijn decollete, ze hangen ook steeds meer de potloodtest werkt ook niet meer. Wat zeg ik? zelfs de schooletui van mijn zoon verdwijnt eronder
quote:Jida schreef op 23 juli 2010 @ 19:34:

Bleef het alleen maar bij rimpels in mijn decollete, ze hangen ook steeds meer de potloodtest werkt ook niet meer. Wat zeg ik? zelfs de schooletui van mijn zoon verdwijnt eronder
Decollete-ontkreukkussen-site
Het enige voordeel van dat ouder worden hierin: je ogen gaan ook achteruit en dichtbij kun je niet meer zo scherp zien. Decolleté = te dicht bij
quote:vantzelfdedankjewel schreef op 23 juli 2010 @ 19:37:

Het enige voordeel van dat ouder worden hierin: je ogen gaan ook achteruit en dichtbij kun je niet meer zo scherp zien. Decolleté = te dicht bij

Voor slechte ogen hoef je trouwens niet oud(er) te zijn
Er is een anti rimpel bh te koop,die draagt je snachts...

schijnt best goed zijn werk te doen...

http://www.beautynieuws.nl/nieuws/803/Anti-rimpel-BH
quote:daffyduck schreef op 23 juli 2010 @ 21:00:

Er is een anti rimpel bh te koop,die draagt je snachts...

schijnt best goed zijn werk te doen...

http://www.beautynieuws.nl/nieuws/803/Anti-rimpel-BHIk overweeg deze te kopen, maar ben bang dat het zo'n koop wordt van twee keer aan, en daarna nooit meer. Iemand ervaring, of heb jij hem zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven