NB'ers deel 6!
zondag 25 juli 2010 om 00:23
quote:2reebruineogen schreef op 25 juli 2010 @ 00:20:
HalliHallo
Ik ben een paar dagen niet langsgeweest, wat verandert er dan veel! Deed een poging tot bijlezen, maar is zo veel!
Zwup, wel erg erg lullig hoor van dat water in je kamer en dan ook nog zo'n reactie van die vent. Kan je niet ergens een klacht indienen, VVV, info web site over B&B's of zo, alleen al ter genoegdoening?
EM, waar ben jij?
Cis? Cis! Cihiiiiiisssss!!!!
hallo allemaal, Aubrey geloof niet dat ik jou al zag, haaalloooo.Hey 2ree! Helaas toch nog druk hier, dus reageer weer weinig.
HalliHallo
Ik ben een paar dagen niet langsgeweest, wat verandert er dan veel! Deed een poging tot bijlezen, maar is zo veel!
Zwup, wel erg erg lullig hoor van dat water in je kamer en dan ook nog zo'n reactie van die vent. Kan je niet ergens een klacht indienen, VVV, info web site over B&B's of zo, alleen al ter genoegdoening?
EM, waar ben jij?
Cis? Cis! Cihiiiiiisssss!!!!
hallo allemaal, Aubrey geloof niet dat ik jou al zag, haaalloooo.Hey 2ree! Helaas toch nog druk hier, dus reageer weer weinig.
zondag 25 juli 2010 om 00:33
Wow, Love, dank je wel voor de update! Ben onder de indruk van je samenvattingsvermogende kwaliteiten!
Zonnestraal, oh wat erg zeg van je vriendin, vreselijk. heel veel sterkte voor haar en ook voor jou.
Aubrey, ik denk dat het is wat ik denk en hoop? wink wink?
EM, ben je aan het werk dan?
Lies, jij hebt vakantie!!! o wat heerlijk! Eerst even he-le-ma-haal niks doen denk ik hè? Volgens mij had je het kleredruk op dat werk van jou.
Naomii, Sophiepapa, aangenaam.
Zonnestraal, oh wat erg zeg van je vriendin, vreselijk. heel veel sterkte voor haar en ook voor jou.
Aubrey, ik denk dat het is wat ik denk en hoop? wink wink?
EM, ben je aan het werk dan?
Lies, jij hebt vakantie!!! o wat heerlijk! Eerst even he-le-ma-haal niks doen denk ik hè? Volgens mij had je het kleredruk op dat werk van jou.
Naomii, Sophiepapa, aangenaam.
zondag 25 juli 2010 om 00:37
quote:zonnestraaltje71 schreef op 25 juli 2010 @ 00:34:
Gelukkig E.M., ik dacht hier bij ons...
Nog 1-tje van mij en dan jullie ook neerplempen hoor.
(van deze groep was ik vroeger fan en ik ging dan met John Taylor )
girls on filmSuper! En jij mocht hem van vrijdag tot maandag hebben en ik van dinsdag tot vrijdag.
Gelukkig E.M., ik dacht hier bij ons...
Nog 1-tje van mij en dan jullie ook neerplempen hoor.
(van deze groep was ik vroeger fan en ik ging dan met John Taylor )
girls on filmSuper! En jij mocht hem van vrijdag tot maandag hebben en ik van dinsdag tot vrijdag.