Tassen
zondag 25 juli 2010 om 16:15
Ik ben gek op tassen (wie niet?), maar meestal ga ik voor de goedkope tasjes op de kuip of zo. Nu wil ik mezelf eens trakteren op een echte mooie dure tas. Dus vanmiddag lekker de stad in geweest. Ik heb een hele mooie camelkleurige leren tas van guess gezien. Niet al te veel bling bling. Maar ik ben nog niet helemaal zeker van mijn zaak. Maar nu ben ik benieuwd naar jullie favoriete tas, of tassenmerk? Misschien doe ik nog wat inspiratie op.
zondag 25 juli 2010 om 16:44
zondag 25 juli 2010 om 17:36
Ik heb een tassentic en geef ze ook namen (die rariteit heb ik overgenomen van een Amerikaanse vriendin ).
Mijn favoriete tassen zijn van Kate Spade (al vind ik ze niet allemaal even mooi). Ik heb er 'maar' twee, want ze zijn stervensduur.
Voor de rest wissel ik duur en goedkoop met elkaar af, maar ik zal nooit maar dan ook nooit een goedkope neppert (van bijvoorbeeld Louis Vuitton) kopen.
Mijn favoriete tassen zijn van Kate Spade (al vind ik ze niet allemaal even mooi). Ik heb er 'maar' twee, want ze zijn stervensduur.
Voor de rest wissel ik duur en goedkoop met elkaar af, maar ik zal nooit maar dan ook nooit een goedkope neppert (van bijvoorbeeld Louis Vuitton) kopen.
zondag 25 juli 2010 om 18:07
quote:Kwinky schreef op 25 juli 2010 @ 17:50:
Tassen? I Like!!!
Maar ik ben niet echt merk vast. Ik vind dat de Manfield vaak hele mooie tassen heeft. Ook heb ik de laatste tijd veel mooie tassen gezien van cowboysbag.Manfield is inderdaad wel een goeie tip als je niet een hele week werk aan een tas wil uitgeven, en toch een mooie leren tas zoekt.
Tassen? I Like!!!
Maar ik ben niet echt merk vast. Ik vind dat de Manfield vaak hele mooie tassen heeft. Ook heb ik de laatste tijd veel mooie tassen gezien van cowboysbag.Manfield is inderdaad wel een goeie tip als je niet een hele week werk aan een tas wil uitgeven, en toch een mooie leren tas zoekt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 25 juli 2010 om 21:16
Fred de la bretoniere present hier
Ook friis in de kast, maar ging vrij snel stuk. Grote tas maar blijkbaar toch niet geschikt voor zware spullen, jammer!
Donkerroze leren tas, erg blij mee.
Op een beurs heb ik een tijd geleden een tas van senso gekocht. www.sensoshop.nl geloof ik.
Tijd voor een nieuwe tas en inmiddels heb ik er alweer wat voorbij zien komen. Maar hemel, e400,00 voor een tas! Ik vond mijn fred al een enorme aanslag op mijn portemonnee..
Ook friis in de kast, maar ging vrij snel stuk. Grote tas maar blijkbaar toch niet geschikt voor zware spullen, jammer!
Donkerroze leren tas, erg blij mee.
Op een beurs heb ik een tijd geleden een tas van senso gekocht. www.sensoshop.nl geloof ik.
Tijd voor een nieuwe tas en inmiddels heb ik er alweer wat voorbij zien komen. Maar hemel, e400,00 voor een tas! Ik vond mijn fred al een enorme aanslag op mijn portemonnee..