Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 22:05:

[...]

Logisch. Ceetje wacht ook nog steeds op haar groeispurt zodat ze van haar babyvet af is

Ik zit nog even terug te denken en denk bij nader inzien dat het toch oudere kinderen waren, jaartje of 8. En dan van die jochies waarbij de vetrand al een tikkie over de zwembroek puilde. Dat kan gewoon niet goed zijn.

Ceetje is toch niet mollig? Ofwel?
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 22:04:

Qua dikke kinderen bedoelde ik meer. Ik zag op vakantie wel echt veel kinderen die op een leeftijd van 5/6 al aan de mollige kant waren. Dat baart me zorgen.Het valt mij ook op en niet alleen op vakantie.
Ze heeft een bol buikje en stevige pootjes. Ze weegt 16.4, dus dat is niet zo heel zwaar volgens mij.
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 22:04:

Je zegt het al, terug, dus dan moet het volgende geboekt toch

haha, ja ja je hebt gelijk.

Ik mag niks zeggen, hier al geboekt voor volgend jaar juni
quote:Maleficent schreef op 25 juli 2010 @ 22:07:

Maar ik zie ook wel de positieve dingen hoor. Hij is zo knuffelig de laatste tijd. Zoals vanmiddag was het erg druk op de verjaardag van Sjimmie, maar hij staat veel meer zijn mannetje en Juud zei ook al dat hij veel meer 'erbij' is. Maar goed, als het heel druk is komt hij sowieso niet zo goed uit de verf hoor dan zou je hem meer 1 op 1 moeten zien nu.

Dat klinkt goed, meer zijn mannetje staan.

We hadden trouwens nog wilde plannen voor een meet op die locatie van jullie. Wat denk je? Zullen we dat nog proberen te regelen? Lijkt mij wel erg leuk. Beetje buiten spelen, beetje bbqen. Mannen mee, lekker o-h-en.

Wanneer kan Jinny?
quote:bambino schreef op 25 juli 2010 @ 22:11:

[...]

Ik mag niks zeggen, hier al geboekt voor volgend jaar juni Whahahahaha zelfde weer?
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 22:10:

Ze heeft een bol buikje en stevige pootjes. Ze weegt 16.4, dus dat is niet zo heel zwaar volgens mij.Maar ze moet idd nog even stevig groeien dus dat komt nog wel goed.
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 22:10:

Ze heeft een bol buikje en stevige pootjes. Ze weegt 16.4, dus dat is niet zo heel zwaar volgens mij.

Ceetje is klein, en die kilo's moeten wel ergens heen.

Ik vind Cee helemaal niet mollig.
quote:bambino schreef op 25 juli 2010 @ 22:11:

[...]

Ik mag niks zeggen, hier al geboekt voor volgend jaar juni Dat kon bij ons nog niet, december pas
Fijn mal, dat J meer zijn mannetje staat. Lekker om te horen.

En knuffelkindjes zijn geweldig!
Mollig niet, maar kinderarts noemde haar vorig jaar stevig en sindsdien ben ik wat para
Juul toevallig vrijdag gemeten omdat ze voor ID moesten weten hoelang hij was.

Juul is 1.15 bij 18 kilo
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 22:13:

[...]

Dat kon bij ons nog niet, december pas

haha

Ik heb particulier geboekt, dat scheelt dus.

ze hebben maar 2 chalets, dus wilde er graag snel bij zijn.
Dat snap ik Star. Ik zou het ook in de gaten houden (wat zegt de curve en als dat in verhouding niet anders wordt gaat het ok toch?).
O krijgt hij zijn eigen paspoort?
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 22:12:

[...]

We hadden trouwens nog wilde plannen voor een meet op die locatie van jullie. Wat denk je? Zullen we dat nog proberen te regelen? Lijkt mij wel erg leuk. Beetje buiten spelen, beetje bbqen. Mannen mee, lekker o-h-en.

Wanneer kan Jinny? We hadden het er vanmiddag nog over, Malman en ik. Ik wil het best nog wel eens boeken, dat we dan de kosten delen? Volgens mij is het voor een weekend iets van 80 euro, dus voor 1 dag zou het minder moeten zijn. Misschien na de vakantie's als iedereen terug is. Jinny, je mag wel 1 nachtje bij ons logeren hoor, als je een adresje zoekt. Wij hebben toch de zolder en nog 1 kleine kamer over.
quote:bambino schreef op 25 juli 2010 @ 22:14:

Juul toevallig vrijdag gemeten omdat ze voor ID moesten weten hoelang hij was.

Juul is 1.15 bij 18 kiloDas issie dunner dan Jeetje: 110 en 18 kilo.
Er op letten kan nooit kwaad, zolang je er maar niet in doorslaat.
Wow, Juul is echt lang zeg! Maar zijn vader is ook geen kleintje he Bam.
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2010 @ 22:16:

Dat snap ik Star. Ik zou het ook in de gaten houden (wat zegt de curve en als dat in verhouding niet anders wordt gaat het ok toch?).De curve van borstvoeding.com zit ze precies op de middenlijn.
quote:bambino schreef op 25 juli 2010 @ 22:17:

Er op letten kan nooit kwaad, zolang je er maar niet in doorslaat.Neuh, dat is niet nodig.
Ik vind Cee helemaal niet stevig hoor.
Zal eens kijken of ik Ceetje kan meten van de week, CB had geen inloop afgelopen week.
quote:Maleficent schreef op 25 juli 2010 @ 22:16:

[...]

We hadden het er vanmiddag nog over, Malman en ik. Ik wil het best nog wel eens boeken, dat we dan de kosten delen? Volgens mij is het voor een weekend iets van 80 euro, dus voor 1 dag zou het minder moeten zijn. Misschien na de vakantie's als iedereen terug is. Jinny, je mag wel 1 nachtje bij ons logeren hoor, als je een adresje zoekt. Wij hebben toch de zolder en nog 1 kleine kamer over.

Ik wil wel betalen hoor. Vorige keer was het jou beurt.

Ik moet nu even Meetje in bed zien te krijgen want die zit hier nog steeds heppy de peppy te spelen. En dan is ze dus sinds 14:00 wakker....
quote:Star schreef op 25 juli 2010 @ 22:16:

O krijgt hij zijn eigen paspoort?Hij krijgt een eigen ID. vanaf volgend jaar mogen ze niet meer bij je in het paspoort bijgeschreven worden. En omdat wij allebei een nieuw paspoort moesten en geen zin hebben om Juul bog bij te schrijven voor 50 euro, krijgt Juul nu al een ID. 8,95

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven