Beffen na klaarkomen van man? Cleanup

25-07-2010 22:32 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn fantasie (overigens een paar keer mogen doen) is om een vrouw te beffen, maar pas nadat ik in haar ben klaargekomen. Het resultaat lijkt me duidelijk.

Voor veel mannen waarschijnlijk een turnoff, maar er zijn hele websites over te vinden. Wat vinden jullie ervan om te doen of te ondergaan?
quote:boogje schreef op 25 juli 2010 @ 22:43:

[...]

tissues?.. dat gaat toch pluizen enzo.. dan kun je daarna weer allemaal halve tissues uit je doos plukken..Ik? Daar heb ik mijn personeel voor
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 22:43:

[...]

Waarom nou? Omdat 't een man is?Nee hoor. Maar het klinkt mij zo in de oren als een flinke voorzet die er nu door verschillende forummers ingekopt wordt waar iemand errug opgewonden van wordt.
ja, ik zit ook een beetje met die handdoeken en tissues..

Gaat iedereen zich uitgebreid schoonpoetsen met allerlei materiaal na sex?

of is dit gruwelijk off topic ?
once upon a time called.....right now
quote:Clytemnestra schreef op 25 juli 2010 @ 22:47:

Ligt er aan waar hij klaar gekomen is, maar geen uitgebreide poetsbeurten.

En waar moet hij geil van worden dan? Dat de meesten vrouwen aangeven het wel best te vinden maar er niet geil van te worden?

Gaat iedereen zich uitgebreid schoonpoetsen met allerlei materiaal na sex?Hoezo zit je daarmee? Is het zo raar dat we lekkerder slapen zónder aan elkaar gemetselde dijen?
Ik heb een douche danwel kraan to clean myself up.

Nee hoor, is een logische vraag..

quote:Very Cherry schreef op 25 juli 2010 @ 22:49:

[...]

Hoezo zit je daarmee? Is het zo raar dat we lekkerder slapen zónder aan elkaar gemetselde dijen?

Nou, ik zit er mee, in die zin dat ik me t afvroeg

Ik vind t wel wat hebben, dat geplak enzo..ik douche dan liever later
Ik douche graag vrij snel na de seks. Maar ik ben sowieso doucheverslaafd en graag schoon.
Niets op tegen, maar vriend vindt het volgens mij maar niks
Hmm, is dit niet zoiets als "snowballen", maar dan net even anders?
quote:Jaschenca schreef op 25 juli 2010 @ 23:07:

Hmm, is dit niet zoiets als "snowballen", maar dan net even anders?Als hij het na klaarkomen uit haar onderkantje zuigt...het opspaart in zijn mond en haar dan een tongzoen geeft...ja hoor, dan mag je het gerust indirect snowballen noemen
quote:Clytemnestra schreef op 25 juli 2010 @ 22:52:

[...]

Nou, ik zit er mee, in die zin dat ik me t afvroeg Sorry voor de intonatie ik dacht dat TO het vroeg, zag in de gauwigheid niet dat jij het was. Ik dacht, weer zo'n vent die denkt dat we vies van hem zijn en niet snapt dat het lekkerder slaapt zonder geplak. Ik heb mijn dag niet zo vandaag, excuses
Mij zou het niet extra opwinden maar zou het prima vinden.....

Meneernieuwsgierig, ik is ook nieuwsgierig, heb je het al eens ondergaan en hoe vond je het?
Sorry, te snel gelezen..je hebt het al een paar keer mogen doen lees ik net.
quote:HEMAlover schreef op 25 juli 2010 @ 22:43:

Ik word echt misselijk van de topictitel...Wat overdreven. Je zitten geen beelden bij de topictitel hoor.
quote:Very Cherry schreef op 25 juli 2010 @ 23:13:

[...]

Sorry voor de intonatie ik dacht dat TO het vroeg, zag in de gauwigheid niet dat jij het was. Ik dacht, weer zo'n vent die denkt dat we vies van hem zijn en niet snapt dat het lekkerder slaapt zonder geplak. Ik heb mijn dag niet zo vandaag, excuses geeft nix...was niet beledigd...misschein helpt een melancholisch liedje (heb ook geen sprankelende dag).
@Nova78

Een paar keer mogen doen en het is eigenlijk best lastig om te doen. Nadat je klaarkomt, dan verdwijnt alle zin. Ook hierin, dus het kan na een kleine pauze en weer even opgewonden worden of als de vrouw wat actiever is en het heft in handen neemt en "je aan het werk zet".

Eenmaal bezig is het erg opwindend. Fysiek, maar ook in gedachten, Het heeft ook een onderdanig tintje.

Over smaak valt te twisten, maar daar heb ik geen last van als ik eenmaal bezig ben....

Het resulteerde overigens die keren wel altijd in een tweede vrijpartij.
clytemnesrta, ook ik heb geen handdoekjes klaar liggen hoor, mijn ex sprong altijd meteen op om zich te gaan douchen, vond ik zo'n afknapper, alsof ik vies was..

vind het wel wat hebben, om lekker zo te gaan slapen
Ik zou er geen moeite mee hebben als mijn partner het zou voorstellen. Vind het wel leuk als hij af en toe met iets nieuws komt. Ik kan me er alleen, als man zijnde, niets bij voorstellen. Maar goed, ieder zijn ding hoor.
Maar als je echt in je partner spuit, dan heb je daar toch niet per se last (of profijt) van tijdens het beffen? Je likt toch met name bij haar clit?
quote:Richard035 schreef op 25 juli 2010 @ 23:38:

Je likt toch met name bij haar clit?Dit is dus het prototype niet-creatieve man
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 23:45:

[...]

Dit is dus het prototype niet-creatieve man
Mn punt is, als je veel sperma in je mond wil, kan je beter op dan in de vagina spuiten.
quote:Richard035 schreef op 25 juli 2010 @ 23:47:

Mn punt is, als je veel sperma in je mond wil, kan je beter op dan in de vagina spuiten.Mijn punt is, dat jij zóóóóóó veel denkt over iets wat je gewoon moet doen als je daar nou toch verschrikkelijke zin in hebt.......... En het zal - maar verbeter me als ik er naast zit - niet gaan om de hoeveelheid, maar gewoon om het idee; het ongeremde, het vies-is-lekker, het onderdanige.......... alles behalve de de hoeveelheid cc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven