Beffen na klaarkomen van man? Cleanup

25-07-2010 22:32 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn fantasie (overigens een paar keer mogen doen) is om een vrouw te beffen, maar pas nadat ik in haar ben klaargekomen. Het resultaat lijkt me duidelijk.

Voor veel mannen waarschijnlijk een turnoff, maar er zijn hele websites over te vinden. Wat vinden jullie ervan om te doen of te ondergaan?
quote:Nova78 schreef op 26 juli 2010 @ 18:57:

[...]

Beetje frustaties meid?Uhm... nee? Hoezo?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 juli 2010 @ 20:49:

[...]

Ik begrijp weer niet waarom jij dat niet begrijpen kan.

Nou ja, in de zin van: dat vrouwen het hele zaakje doorslikken na het pijpen wordt normaal en geil gevonden door mannen. Maar ow wee als ze zelf ook maar een beetje in de buurt komen van hun sperma, dan zijn ze er vies van.

Ik begrijp dat niet.
quote:Thila schreef op 26 juli 2010 @ 21:22:

[...]

Nou ja, in de zin van: dat vrouwen het hele zaakje doorslikken na het pijpen wordt normaal en geil gevonden door mannen. Maar ow wee als ze zelf ook maar een beetje in de buurt komen van hun sperma, dan zijn ze er vies van.

Ik begrijp dat niet.Hopelijk scheer je de man niet allemaal over één kam.....
quote:Thila schreef op 26 juli 2010 @ 21:22:

[...]

Ik begrijp dat niet.Er zijn ook zat vrouwen die hun eigen kutsap niet willen proeven.
quote:Thila schreef op 26 juli 2010 @ 13:08:

[...]

Ik hoop dat je voor jezelf spreekt?Alleen bij de man. Het is een tijdelijk dipje net na het orgasme
quote:leveke schreef op 26 juli 2010 @ 20:42:

Dat vind ik nou het toppunt van geilheid!Leuk dat jij het niet alleen okay vindt, maar het blijkbaar ook geil vindt. Clytemnestra en jij zijn tot nu toe de enig twee. Overigens vinden praktische alle vrouwen die reageren het geen enkel probleem.
quote:Cherrybomb schreef op 26 juli 2010 @ 12:13:

Kweenie hoor, maar ben je van plan je vriendin uit te zuigen? Het lijkt me geiler om over haar kutje heen te spuiten om dat dan af te likken (Y).

Of het moet puur om het idee gaan....Allebei leuk en opwindend.
Gaan we weer.
mijn vriendin gaan soms op mijn mond zitten na het spuiten en dan moet ik haar kutje likken, zij laat dan het zaat uit dr lopen.

ECHT GEIL...maar alles is geil....als je maar geil bent :-)
Werd er de eerste keer wel een beetje zenuwachtig van, maar hij vond het blijkbaar niet erg...en ik wel lekker
zaat?
quote:Xander68 schreef op 26 juli 2010 @ 21:28:

[...]

Hopelijk scheer je de man niet allemaal over één kam.....

Ohnee, zeker niet.

Maar goed, als je (veel) mannen in het algemeen een beetje hoort, is dat toch wel de hoofdmoot. In mijn omgeving dan in ieder geval. Maar goed, ik kom uit een boerengat. Misschien scheelt dat.

Mijn huidige vriend heeft er geen problemen mee zoals ik al zei. De eerste keer dacht ik: "Huh, heeft hij nou niet in de gaten dat hij daar zelf net is klaargekomen?" Maar hij ging rustig door. Toen ik hem daarna vroeg of hij dat geen probleem vond, zei hij van niet.

Sindsdien vind ik het geil.
ik moet zeggen dat ik er ook geen problemen mee heb om mijn man te pijpen na penetratie hoor. Al is mijn hoeveelheid vocht in cc's natuurlijk aanzienlijk minder dan bij hem
Klopt Nova

Ik moet dan wel even door de smaak heen, maar als ik merk hoe geil hij het vindt, dan wordt het alleen maar lekkerder ;)
Het scenario andersom zoals Nova dat post is wat mij betreft ook opwindend. Ik vind dat wel extra opwindend, terwijl het gevoel toch echt hetzelfde is.

Daarnaast ook niet het idee dat daar door de meeste vrouwen moeilijk over wordt gedaan.
Heerlijk! Ik vind het ook ultiem geil om een kutje helemaal af te likken nadat ik erin of eroverheen ben klaargekomen... super! (heb wel gekkere dingen gedaan in mijn leven)
Je hebt een verwarrende ava Massive, ik dacht dat je een vrouw was.
Ava misschien verwarrend. Reactie (te) duidelijk.
quote:leveke schreef op 29 juli 2010 @ 12:55:

Je hebt een verwarrende ava Massive, ik dacht dat je een vrouw was.ach ja.. hou wel van een beetje verwarring stichten ;)
Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat mijn m'n mijn borsten aflikte nadat een triopartner over mijn borsten had gespoten. Dat vind mijn man heerlijk. En ik ook hoor.

Mijn man heeft ook eens voorgesteld in mijn mond te komen, niet te slikken en dan te tongzoenen. Dat leek hem erg opwindend en hij wilde het echt. Maar toen ik met mijn mond vol stond krabbelde hij terug. Volgens hem kwam dat omdat hij zolang hij opgewonden is en nog niet is klaargekomen eigenlijk alles wel geil vind. Vlak nadat hij is klaargekomen is dat geile gevoel net even minder en dat verschuift de grens tussen wel en niet doen toch even wat meer naar "niet doen".

Die grens schuift na een tijdje weer naar de oorspronkelijke plaats. Alleen blijf ik zo lang niet met het sperma in mijn mond zitten. Dan heb ik al geslikt.
Lookatme, erg herkenbaar allemaal... ik vind dat soort dingen ook heerlijk.. en soms inderdaad toch maar niet als ik net ben klaargekomen... maar met een man erbij heb je dat probleem dus niet.. dan blijf ik geil en doe alles
Ik vind het heerlijk als ik helemaal schoon gelikt wordt. Vind het ook wel lekker om mezelf en hem daarna te proeven bij het zoenen.

Lookatme: wat flauw zeg, dat hij toen niet meer wilde. Is hij dan meteen niet meer geil na het klaarkomen? Bij mij blijft dat toch wel altijd even nasudderen.. Maar goed, ik ben een vrouw en kan heel vaak achter elkaar komen, misschien maakt dat ook verschil.
wat een goed idee, zal het es voorstellen vanavond!
Ik vind het vies. En daarbij..mijn man is er vanavond niet.
quote:moeilijkhooreennickname schreef op 31 juli 2010 @ 13:32:

wat een goed idee, zal het es voorstellen vanavond!

Benieuwd wat je man en jij er van vinden als het je lukt hem zo ver te krijgen.

Overigens was het vanochtend weer eens raak en heb ik het weer een keer gedaan. En het blijft ontzettend opwindend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven