Beffen na klaarkomen van man? Cleanup

25-07-2010 22:32 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn fantasie (overigens een paar keer mogen doen) is om een vrouw te beffen, maar pas nadat ik in haar ben klaargekomen. Het resultaat lijkt me duidelijk.

Voor veel mannen waarschijnlijk een turnoff, maar er zijn hele websites over te vinden. Wat vinden jullie ervan om te doen of te ondergaan?
quote:Very Cherry schreef op 25 juli 2010 @ 22:35:

Scheelt weer tissues.hahah wel een opvang bakje gebruiken hoor
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2010 @ 14:00:

Ik vind het vies. En daarbij..mijn man is er vanavond niet.haha... wat is oorzaak en wat is gevolg?
Ahum... Massive, ik moet eerlijk bekennen dat ik met een spelletje bezig was. Ik wilde zo veel mogelijk topics op de sekspijler afsluiten met een bericht van mij. Zodat je een keer of 6 "rooss4` zag staan. Vandaar mijn stomme opmerking. Pure verveling.

Compleet off topic en ik zal het niet meer doen.

Iedereen mag alles uit me likken.. ik vind dat helemaal prima! En het gevolg van dat mijn man er niet is vannacht? Ehm..dat ik alleen moet slapen dus!
quote:Rooss4 schreef op 25 juli 2010 @ 22:40:

[...]

Nee, ik zou het oke vinden maar niet bijzonder opwindend...@Rooss4: Ondanks of dankzij je spel van lichtjes van gedachte verandert?
@Rooss4, laat maar. Je laatste reactie niet goed gelezen
quote:MeneerNieuwsgierig schreef op 31 juli 2010 @ 18:38:

[...]

@Rooss4: Ondanks of dankzij je spel van lichtjes van gedachte verandert?Je snapt hem nu.. maar eeeh spel van lichtjes? Wat bedoel je??
Tik vanaf een telefoon, onhandig....

Maar bedoel dat je door jouw spel om als laatste op topics te reageren enigzins van gedachten lijkt te zijn veranderd.
Oo dat haha!! Nee, dat is dus niet zo.

Nogmaals, ik denk niet dat ik er retegeil van word maar ik vind het wel helemaal prima...ik vind zoveel prima, ben eigenlijk een makkelijk mensch
Ik houd wel van makkelijk. Alhoewel in bed is een veeleisende vrouw (beetje dominant) wel lekker.
Ik had al het donkerbruine vermoeden dat jij een dominante vrouw wel leuk vond..

Daar hoort dit topic ook bij hè, het voelt toch een ietsje onderdanig...leuke tip voor mijn man..die ga ik onthouden (die vindt dominante dames ook wel een beetje leuk)
@rooss4, dat vermoeden is helemaal juist.

En inderdaad dominantie en onderdanig is denk ik 1 van de belangrijkste elementen van dit onderwerp. Iets in mij is daar helemaal gek van.

Overigens kan ik ook best het heft in handen nemen en mijn vriendin alle hoeken van het bed laten zien (op een goede manier natuurlijk).

Maar toch een dominante vrouw.....

Met de tip bedoel je dat een veeleisende vrouw niet lastig is maar juist geil? Of moet je man aan et werk naardat hij klaar denkt te zijn?
Dat laatste, meneer. Dat ie nog even lekker aan het werk mag..vindt hij vast helemaal niet erg!
Rooss4: Iets zegt me dat jij het misschien wel geiler vind dan je tot nu toe hebt doen voorkomen?
Hahaha..misschien wel. Nou ja, laat ik het zo zeggen. Ik vind het wel leuk om hem dat soort opdrachten te geven, wetende dat hij dat helemaal the bomb vindt.

Snap je? En dat maakt het weer leuk. Of ik de daad op zich ook echt geil vind, laat ik je nog weten
Ik snap je en ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik kan zelf niet wachten tot de volgende keer (laatste was vanmorgen).

ik heb wel gemerkt dat mijn vriendin het soms meer en soms minder waardeert. Vanmorgen had ze er duidelijk zin in.
Rooss4... klinkt inderdaad goed allemaal.... lekker open en makkelijk... en eerlijk

haha en je zegt dat iedereen alles uit je mag likken? Niet alleen je man dus? ;)
Laat ik het zo zeggen, Massive. Als ik iemand heb uitgekozen om seks mee te hebben, mag hij of zij ook alles uit me likken. Dat betekend niet dat ik helemaal geen criteria hanteer maar mijn man is inderdaad niét de enige die dit voorrecht heeft...
oohh.. rooss.. dit vind ik echt geil... sorry )
Wat vind je zo geil Massive? Dat degene die Rooss uitkiest als sekspartner alles uit haar mag likken of dat haar man niet de enige is die dat voorrecht heeft of .........?
Cakecup.. om heel eerlijk te zijn... precies dat allebei.... scherp gezien van je
He! Dat is een wat mannelijkere avatOr! Maakt het wat duidelijker dat je man bent
haha ja.. ik voelde me aangesproken... vond het zelf ook een lullig plaatje van die schoen, maar dat was wat ik op dat moment even snel tegenkwam toen ik een plaatje nodig had haha... welke vind je beter? ;)
Deze is veel beter!
dan zijn we het eens!

Maar even mbt dit topic.. wat vind jij ervan Cake?
Als een man dat heel geil vindt om te doen, straalt hij dat als het goed is uit, wat het voor mij weer geil maakt. Dus wat mij betreft prima hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven