3000+ knalt deel 56 in

10-07-2010 22:34 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier
Bam
Heb ik dat?!
Bam ik zou zoveel willen tikken nu, je wijze raad willen geven maar uit mijn toetsenbord voelt dat te dubbel, dus ik kan en mag dat niet van mezelf.
Heb ik dat?!
en goeiemorgen

BAM: hoe is het nu?

Sgaap: heel begrijpelijk!
Lieve BAM, zijn er niet in elke relatie pijnpuntjes? Net als meningsverschillen? Volgend onderwerp kiezen dus als gespreksstof (weet niet of dat kan maar it's my 2 cents..)

Morning all!
He Choco!
Hi friez! Was het leuk in de kroeg?
Ja het was leuk in de kroeg! rustig maar wel gezellig.

Ben alleen wat vroeg wakker
Lees ik net, dat er ergens in Frielsland een trein door stootblok is gereden, een (gelukkig lege) tankauto heeft meegenomen en dwars door een winkel is gereden!

http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=5329

pff mazzel dat er niet meer gebeurt is!
Jeetje, zeg dat wel friez!
Ik ga richting therapie. Tot later en fijne dag!
goeiemorgen!

bam..
Daag choco, veel succes!

Mogguh Appeltje
Jeetje zit ik op de metro t wachten hoor ik ineens naast me een knal en gegrom. Is er een vrouw met haar hoofd tegen een plaat gevallen terwijl ze zat en krijg ineens een insult. Een man heeft haar mond open gehouden zodat ze veilig kon overgeven en iemand anders belde de ret medewerkers via zo'n alarmknop. En ik? Ik stom erbij en keek erna. Zeker toen de vrouw ineens ging snurken omdat dit het laatste was wat mijn moeder deed voordat ze stierf.

Bah wat ben ik toch een zwakkeling om niets te doen terwijl ik wel weet hoe je moet handelen en

zelfs kan reanimeren.
Ach jeetje IBI wat een rotervaring. Ik heb ook ooit EHBO/BHV cursus gedaan, zou het ook kunnen. Maar heb geen idee hoe ik zou reageren als er iets zou gebeuren.
Het stomme is ook dat zoiets nou al de tweede keer is in korte tijd (hoewel de eerste keer niet zo heftig was al zojuist) ik bedoel gebeuren deze dingen nou zo vaak of heb ik gewoon pech? (begrijp me niet verkeerd voor de mevrouw is het natuurlijk vele malen erger dan voor mij dat weet ik)
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt (gelukkig!), maar hangt er ook van af waar je altijd bent. Jij zit in een grote stad, ik in een klein dorp. Jij gaat met het OV, ik in mijn auto.

Jij ziet gewoon veel meer mensen dan dat ik zie op een dag. En dan heb je natuurlijk meer kans, dat je zoiets meemaakt.

Jullie krijgen vandaag uitslag, IBI?
Das waar friez. Ik heb idd meer kans om dergelijke dingen mee te maken.

Ja vandaag de uitslag. Sta strak van de zenuwen. Heb zelfs per ongeluk de verkeerde bus genomen omdat ik gewoon niet goed oplette en meer bezig was met HIH.
Ik wil jullie dan vandaag veel sterkte wensen, en ik duim voor een goede uitslag!
ik ga eerst maar eens onder de douche.

tot later
succes ibi
Heb ik dat?!
lekker gedouchet, wasmachine staat aan.
Goedemorgen!

Bam:

AR: Grote Pop heeft nu officieel vakantie, na mijn emotionele inzinking van vorige week gaat het weer beter, net als de schone lucht na een onweersbui is bij mij ook de lucht weer geklaard, kan weer wat beter relativeren en probeer nu een andere aanpak.

Ze is vannacht bij oma wezen logeren waar ze hartstikke lief is geweest, dit was fijn om te horen en maakte me ook heel trots! dit soort kleine dingetjes maken wel verschil......

IBI: succes.

Zo ga nu even aan de poets, ben bijna klaar met de grote schoonmaak! straks even ukkepop ophalen van het KDV en dan weer verder!
Goedemorgen... ik ben net wakker

Mini ook pas een uurtje... erg zijn we he!

Ibi.. wat een rotervaring zeg... en heel veel sterkte vandaag!

Hoi Fries!

Pop goed bezig!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Haai Pop en Freak!
Movingday is bekend
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven