3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
maandag 26 juli 2010 om 09:30
Lees ik net, dat er ergens in Frielsland een trein door stootblok is gereden, een (gelukkig lege) tankauto heeft meegenomen en dwars door een winkel is gereden!
http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=5329
pff mazzel dat er niet meer gebeurt is!
http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=5329
pff mazzel dat er niet meer gebeurt is!
maandag 26 juli 2010 om 09:57
Jeetje zit ik op de metro t wachten hoor ik ineens naast me een knal en gegrom. Is er een vrouw met haar hoofd tegen een plaat gevallen terwijl ze zat en krijg ineens een insult. Een man heeft haar mond open gehouden zodat ze veilig kon overgeven en iemand anders belde de ret medewerkers via zo'n alarmknop. En ik? Ik stom erbij en keek erna. Zeker toen de vrouw ineens ging snurken omdat dit het laatste was wat mijn moeder deed voordat ze stierf.
Bah wat ben ik toch een zwakkeling om niets te doen terwijl ik wel weet hoe je moet handelen en
zelfs kan reanimeren.
Bah wat ben ik toch een zwakkeling om niets te doen terwijl ik wel weet hoe je moet handelen en
zelfs kan reanimeren.
maandag 26 juli 2010 om 10:05
maandag 26 juli 2010 om 10:12
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt (gelukkig!), maar hangt er ook van af waar je altijd bent. Jij zit in een grote stad, ik in een klein dorp. Jij gaat met het OV, ik in mijn auto.
Jij ziet gewoon veel meer mensen dan dat ik zie op een dag. En dan heb je natuurlijk meer kans, dat je zoiets meemaakt.
Jullie krijgen vandaag uitslag, IBI?
Jij ziet gewoon veel meer mensen dan dat ik zie op een dag. En dan heb je natuurlijk meer kans, dat je zoiets meemaakt.
Jullie krijgen vandaag uitslag, IBI?
maandag 26 juli 2010 om 11:25
Goedemorgen!
Bam:
AR: Grote Pop heeft nu officieel vakantie, na mijn emotionele inzinking van vorige week gaat het weer beter, net als de schone lucht na een onweersbui is bij mij ook de lucht weer geklaard, kan weer wat beter relativeren en probeer nu een andere aanpak.
Ze is vannacht bij oma wezen logeren waar ze hartstikke lief is geweest, dit was fijn om te horen en maakte me ook heel trots! dit soort kleine dingetjes maken wel verschil......
IBI: succes.
Zo ga nu even aan de poets, ben bijna klaar met de grote schoonmaak! straks even ukkepop ophalen van het KDV en dan weer verder!
Bam:
AR: Grote Pop heeft nu officieel vakantie, na mijn emotionele inzinking van vorige week gaat het weer beter, net als de schone lucht na een onweersbui is bij mij ook de lucht weer geklaard, kan weer wat beter relativeren en probeer nu een andere aanpak.
Ze is vannacht bij oma wezen logeren waar ze hartstikke lief is geweest, dit was fijn om te horen en maakte me ook heel trots! dit soort kleine dingetjes maken wel verschil......
IBI: succes.
Zo ga nu even aan de poets, ben bijna klaar met de grote schoonmaak! straks even ukkepop ophalen van het KDV en dan weer verder!