Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zondag 25 juli 2010 om 21:18
Fus Lekker genieten van Skippy. Heerlijk hé zo'n klein hoopje mens van jezelf. Zo'n klein wondertje.
Het heeft hier de hele middag geregend. Was ook te zien op buienradar. Dus mijn was heb ik maar in de droger gedaan.
Gisteravond BBQ met de kinderen en vrienden hier. Was erg gezellig maar druk met vier honden. Saar was ze alle drie de baas. De kleinste maar wel de brutaalste. Tot Sedi kleine Saar eens goed te pakken nam. Hij gromde op Saar en Saar ging door. Zoals steeds de laatste dagen. Het was een klein brutaaltje. Toen beet Sedi eens een keer goed. Het werd tijd. Sedi heeft al veel te veel geduld met haar gehad. Saar was een brutaal mormel aan het worden. En ze loopt nu met een grote boog om Sedi heen. Zit opeens wel weer graag op schoot en is in één klap weer de puppy van 8 weken die ze hoort te zijn. Dat is wel lekker. Saar heeft er een dikke wang en een flinke knauw in haar ziel aan over gehouden.
Het heeft hier de hele middag geregend. Was ook te zien op buienradar. Dus mijn was heb ik maar in de droger gedaan.
Gisteravond BBQ met de kinderen en vrienden hier. Was erg gezellig maar druk met vier honden. Saar was ze alle drie de baas. De kleinste maar wel de brutaalste. Tot Sedi kleine Saar eens goed te pakken nam. Hij gromde op Saar en Saar ging door. Zoals steeds de laatste dagen. Het was een klein brutaaltje. Toen beet Sedi eens een keer goed. Het werd tijd. Sedi heeft al veel te veel geduld met haar gehad. Saar was een brutaal mormel aan het worden. En ze loopt nu met een grote boog om Sedi heen. Zit opeens wel weer graag op schoot en is in één klap weer de puppy van 8 weken die ze hoort te zijn. Dat is wel lekker. Saar heeft er een dikke wang en een flinke knauw in haar ziel aan over gehouden.
zondag 25 juli 2010 om 21:51
Zo, heel even laten weten dat het hier super gaat maar wel ontzettend druk is. De laptop staat nu pas aan en dat wil wel wat zeggen voor mij
Skippy is een schatje, is zo Zoet! Drinkt en slaapt, dat is het. Soms een huiltje als er een krampje is. Dit is hoe het moet zijn!
Bezemen hoef ik niet, dat doet mijn kraamhulp voor me. Ik denk dat ze blijft!
Jammer dat je niet kan komen Gold!
Coe, had je die bloemen nou zelf afgegeven vorige week?
Tot snel lieverds
Skippy is een schatje, is zo Zoet! Drinkt en slaapt, dat is het. Soms een huiltje als er een krampje is. Dit is hoe het moet zijn!
Bezemen hoef ik niet, dat doet mijn kraamhulp voor me. Ik denk dat ze blijft!
Jammer dat je niet kan komen Gold!
Coe, had je die bloemen nou zelf afgegeven vorige week?
Tot snel lieverds
maandag 26 juli 2010 om 06:43
Moggûh lieffies!
Dat is ook de bedoeling Fus, dat je volop geniet van Skippy!
Hoe was de visite bij je ouders Nik?
Dieren bepalen zelf de rangorde, Zoeb. Dat blijkt wel weer
Marels, nieuw te bouwen keuken in jullie te verkopen huis?!
Ixsje komt vandaag weer en ik zit nog even wakker te worden met een kop thee!
Geniet!
Dat is ook de bedoeling Fus, dat je volop geniet van Skippy!
Hoe was de visite bij je ouders Nik?
Dieren bepalen zelf de rangorde, Zoeb. Dat blijkt wel weer
Marels, nieuw te bouwen keuken in jullie te verkopen huis?!
Ixsje komt vandaag weer en ik zit nog even wakker te worden met een kop thee!
Geniet!
maandag 26 juli 2010 om 08:40
Ixsje slaapt een uurtje, kan ik zo mooi even wat uitzoeken. Straks als hij weer wakker is gaan we:
* naar de dierenwinkel om kattenvoer te kopen
* naar de bieb om een E-reader te lenen
* naar Intratuin voor kattengrit
* gisteren al gestofzuigd en andere ongein gedaan.
Happy en ik overwegen om een E-reader aan te schaffen. Heeft een van jullie er ervaring mee? Zo ja, dan hoor ik dat graag!
* naar de dierenwinkel om kattenvoer te kopen
* naar de bieb om een E-reader te lenen
* naar Intratuin voor kattengrit
* gisteren al gestofzuigd en andere ongein gedaan.
Happy en ik overwegen om een E-reader aan te schaffen. Heeft een van jullie er ervaring mee? Zo ja, dan hoor ik dat graag!
maandag 26 juli 2010 om 09:39
Ik moet vandaag:
- werken
- boodschappen doen
- wassen, drogen, opruimen
- opruimen wat nog in de droger zit
Wij hadden zoiets geks dit weekend, ik had een vaas met bloemen op tafel staan.
Toen wij gisteren thuis kwamen was de vaas rondom gebarsten, ik kon de bovenste rand er zo afpakken. En het water was over mijn tafel op de grond gestroomd
Nu dus witte kringen op tafel, en grijze op de houten vloer...
- werken
- boodschappen doen
- wassen, drogen, opruimen
- opruimen wat nog in de droger zit
Wij hadden zoiets geks dit weekend, ik had een vaas met bloemen op tafel staan.
Toen wij gisteren thuis kwamen was de vaas rondom gebarsten, ik kon de bovenste rand er zo afpakken. En het water was over mijn tafel op de grond gestroomd
Nu dus witte kringen op tafel, en grijze op de houten vloer...
maandag 26 juli 2010 om 09:44
Moggû,
Ik heb dezelfde lijst als MissM.
Ik heb er alleen nog een strijk bij en huiswerk.
Ik heb al het hele huishouden schoongemaakt.
Wat balen MissM, denk je dat je die kringen nog weg krijgt?
Yonna, wij hebben geen E-Reader omdat ik 2 ringen wilde hebben.
Ik wil er wel 1, Sportman heeft ook al heel veel boeken gedowload.
Fuss, het klinkt allemaal geweldig. Houden zo!!
Ik ag opschieten anders ben ik te laat op het werk.
Adios!
Ik heb dezelfde lijst als MissM.
Ik heb er alleen nog een strijk bij en huiswerk.
Ik heb al het hele huishouden schoongemaakt.
Wat balen MissM, denk je dat je die kringen nog weg krijgt?
Yonna, wij hebben geen E-Reader omdat ik 2 ringen wilde hebben.
Ik wil er wel 1, Sportman heeft ook al heel veel boeken gedowload.
Fuss, het klinkt allemaal geweldig. Houden zo!!
Ik ag opschieten anders ben ik te laat op het werk.
Adios!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 26 juli 2010 om 09:53
quote:nikkinuts schreef op 26 juli 2010 @ 09:44:
Yonna, wij hebben geen E-Reader omdat ik 2 ringen wilde hebben.
Ik wil er wel 1, Sportman heeft ook al heel veel boeken gedowload.
Ben ik dan toch een echte man?? Het woord E-Reader valt en ik heb binnen een half uur mijn laptop vol met boeken
Nu dat apparaat nog, maar ik kan in ieder geval al boeken lezen op mijn laptop. Enig probleem is dat mijn laptop zwaarder is dan een boek en ik vind dat een bepaald deel van mijn lichaam minder heet wordt van een boek
Yonna, wij hebben geen E-Reader omdat ik 2 ringen wilde hebben.
Ik wil er wel 1, Sportman heeft ook al heel veel boeken gedowload.
Ben ik dan toch een echte man?? Het woord E-Reader valt en ik heb binnen een half uur mijn laptop vol met boeken
Nu dat apparaat nog, maar ik kan in ieder geval al boeken lezen op mijn laptop. Enig probleem is dat mijn laptop zwaarder is dan een boek en ik vind dat een bepaald deel van mijn lichaam minder heet wordt van een boek
maandag 26 juli 2010 om 11:06
Happy je bedoelt je been.. Op mijn bovenbeen zit sinds enkele dagen een bruine plek,precies waar mijn laptop altijd staat.Zet hem dus nu maar op een bijzettafeltje.Worden die ook nog eens gebruikt.
Mag ik even zeggen dat ik baal van het weer!Regen afgewisseld met opklaringen,net niet lekker genoeg om te gaan zwemmen en alles in de speeltuin is nat.Vandaag dus maar een opruim en wasdag en dan vanavond met vrienden naar de kermis een dorpje verderop.
Lijstje dus:
opruimen
wassen
wc poetsen
boodschappen doen
Mag ik even zeggen dat ik baal van het weer!Regen afgewisseld met opklaringen,net niet lekker genoeg om te gaan zwemmen en alles in de speeltuin is nat.Vandaag dus maar een opruim en wasdag en dan vanavond met vrienden naar de kermis een dorpje verderop.
Lijstje dus:
opruimen
wassen
wc poetsen
boodschappen doen
maandag 26 juli 2010 om 11:32
Mogguh...
Ik heb uitgeslapen
Mijn Goldman heeft voor de zaak een e-reader aangeschaft, maar die is dus alleen voor zakelijk gebruik. Vorige week had ie hem mee naar huis en het is wel een tof ding om te zien. Of het ook werkelijk zo handig is al men zegt weet ik niet.
Ik zal hem vanavond eens vragen hoe het ding bevalt. Of er hier in huis ook ooit een komt sluit ik niet uit:
Troela heeft sinds dit weekend een bibliotheekpasje. Ze was (in tegenstelling tot haar grote zus) nooit een lezer, maar nu vroeg ze er om. Goldman is met haar meegegaan om haar wegwijs te maken en ze heeft meteen een stapel boeken meegenomen.
Nu zit ze dus al sindsdien met haar neus in de boeken! Zo leuk om te zien!
Fuss, je klinkt !
En ik kom heus wel hoor, alleen deze week nog niet .
Zoeb: Goed van Sedi! Haar geduld met Saar was duidelijk op. En de kleine heeft haar lesje wel geleerd zo te lezen.
Wat vreemd MissM van die vaas.
Balen van je vloer.
Hier viel vorige week opeens een fotolijst die al 3 jaar op een richel staat naar beneden. Ook zo vreemd.
Het leek wel of het spookte. Ik riep dan ook even 'dank je Neef!'
Vandaag niet veel plannen:
Stofzuigen
Afstoffen
Met de auto om zijn jaarlijkse beurt.
Naar de markt om aardbeien.
Verder hebben wij (behalve Goldman) vakantie, dus veel meer dan dit zal het niet worden.
Toedels!
Ik heb uitgeslapen
Mijn Goldman heeft voor de zaak een e-reader aangeschaft, maar die is dus alleen voor zakelijk gebruik. Vorige week had ie hem mee naar huis en het is wel een tof ding om te zien. Of het ook werkelijk zo handig is al men zegt weet ik niet.
Ik zal hem vanavond eens vragen hoe het ding bevalt. Of er hier in huis ook ooit een komt sluit ik niet uit:
Troela heeft sinds dit weekend een bibliotheekpasje. Ze was (in tegenstelling tot haar grote zus) nooit een lezer, maar nu vroeg ze er om. Goldman is met haar meegegaan om haar wegwijs te maken en ze heeft meteen een stapel boeken meegenomen.
Nu zit ze dus al sindsdien met haar neus in de boeken! Zo leuk om te zien!
Fuss, je klinkt !
En ik kom heus wel hoor, alleen deze week nog niet .
Zoeb: Goed van Sedi! Haar geduld met Saar was duidelijk op. En de kleine heeft haar lesje wel geleerd zo te lezen.
Wat vreemd MissM van die vaas.
Balen van je vloer.
Hier viel vorige week opeens een fotolijst die al 3 jaar op een richel staat naar beneden. Ook zo vreemd.
Het leek wel of het spookte. Ik riep dan ook even 'dank je Neef!'
Vandaag niet veel plannen:
Stofzuigen
Afstoffen
Met de auto om zijn jaarlijkse beurt.
Naar de markt om aardbeien.
Verder hebben wij (behalve Goldman) vakantie, dus veel meer dan dit zal het niet worden.
Toedels!
maandag 26 juli 2010 om 11:34
maandag 26 juli 2010 om 13:59
Middag!
Therapie gedaan check!
Vuilnisbakken verschoond check!
Kattenbakken verschoond check!
Oud papier weg check!
Nu nog glas weggooien en tafel opruimen. Wat een toprooster heb ik!!
Eerst ff liggen, therapie hakt er altijd in.. Vanmiddag verder! (ik kan niet doorstrepen op iphone dus ik zet er check achter )
Therapie gedaan check!
Vuilnisbakken verschoond check!
Kattenbakken verschoond check!
Oud papier weg check!
Nu nog glas weggooien en tafel opruimen. Wat een toprooster heb ik!!
Eerst ff liggen, therapie hakt er altijd in.. Vanmiddag verder! (ik kan niet doorstrepen op iphone dus ik zet er check achter )
maandag 26 juli 2010 om 14:43
Even gauw een voor iedereen.
Weekendje was heerlijk, we hebben genoten. De afsluiting was wat minder, zoon was gisteren flink gevallen. Naar de huisartsenpost want hij zakte steeds weg. Gevolg: flinke schaafplek op zijn kin, kaak gekneusd en een fikse hersenschudding. Van nachtrust is dus ook niet veel gekomen, met een wekadvies.
Straks even stofzuigen en dweilen en de wc poetsen, verder niets vandaag.
Weekendje was heerlijk, we hebben genoten. De afsluiting was wat minder, zoon was gisteren flink gevallen. Naar de huisartsenpost want hij zakte steeds weg. Gevolg: flinke schaafplek op zijn kin, kaak gekneusd en een fikse hersenschudding. Van nachtrust is dus ook niet veel gekomen, met een wekadvies.
Straks even stofzuigen en dweilen en de wc poetsen, verder niets vandaag.
maandag 26 juli 2010 om 15:39
maandag 26 juli 2010 om 16:11
Goedemiddag
Rainz wat naar van je zoon
Fuss, wat fijn je te lezen
Happy, je bent een echte man. Itsman zou precies hetzelfde doen. Sterker nog op de server zullen wel wat van die boeken staan.
Yonna en happy, wij zijn er nog niet uit of we de e-reader nu wat vinden. Het lijkt ons wel handig op vakantie want je hebt minder mee te nemen maar we willen niet dat het onze boekenkast gaat vervangen. Ik zou het inderdaad liever eerst willen testen. Overigens moeten we er dan meteen twee anders hebben we de hele vakantie ruzie over wie er nu mag lezen
Rainz wat naar van je zoon
Fuss, wat fijn je te lezen
Happy, je bent een echte man. Itsman zou precies hetzelfde doen. Sterker nog op de server zullen wel wat van die boeken staan.
Yonna en happy, wij zijn er nog niet uit of we de e-reader nu wat vinden. Het lijkt ons wel handig op vakantie want je hebt minder mee te nemen maar we willen niet dat het onze boekenkast gaat vervangen. Ik zou het inderdaad liever eerst willen testen. Overigens moeten we er dan meteen twee anders hebben we de hele vakantie ruzie over wie er nu mag lezen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan