Lodger Bunker

26-07-2010 16:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs een lodger bunker besteld omdat ik m zo mooi vond. Maar nu lees ik dat de bunker voor babies te groot is, ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met de bunker?

Tevens wil ik m gebruiken in de maxi cosi, want ben in de winter uitgerekend.

Alle ervaringen zijn welkom
In de maxi cosi past ie niet. Je hebt daar wel speciale dekentjes voor.
Wat is het?
Nee, dat past niet. De shelter past wel in de maxi cosi . Ruilen???
De bunker is voor in een buggy of in de buggyinzet van je kinderwagen. Niet voor een pasgeboren baby inderdaad. Hij is wel leuk & handig, maar niet voor nu dus helaas!
Je hebt voor de baby een wrapper (gebruiken als omslagdoek, speelkleed of boxkleed), voor in de maxi cosi heb je de shelter, deze is tevens te gebruiken als draagzak en de bunker is echt speciaal voor in de buggy en inderdaad heel groot! (meer voor de dreumes/peuter)

succes ermee. je kan ook op de website van Lodger kijken, daar staat het uitgebreid beschreven
Ik heb de bunker wel in de maxi cosi gebruikt ging prima.
Ben nu zwanger van de tweede en eind okt. uitgerekend en ben wel van plan om de bunker weer te gebruiken lekker warm in de wandelwagen en maxi cosi.De eerste is van aug. dus hij was wel een paar maand oud bedenk ik me nu toen ik de bunker heb gekocht.Maar ik denk dat het wel kan.
Sungirl dat was wel even proppen dan zeker want voor de mijne is hij echt te groot/lomp. Overigens vond ik het een onding bij eerste. Eens kijken of hij bij 2e meer gebruikt gaat worden deze winter
Ik vind hem wel heel fijn.En geen geprop.Goed uitvouwen.Ik vind de shelter een onnodig ding vriendin heeft hem ook en als ik zie hoe kort ze hem maar heeft gebruikt en dan voor dat geld.
Nou ja ik heb dan alvast iets voor als de kleine een paar maanden is . Je kunt m gebruiken tot 3 jaar staat op de site van lodger, dus dan zal ie niet ongebruikt blijven. Maar ik las ook op internet dat sommigen de bunker ook gebruiken in de wandelwagenbak, dat is toch wel te doen? Of ook niet?
Kan denk ik wel, maar zoals iemand al schreef heb je daar een wrapper voor. Dan kun je je baby lekker inpakken, die bunker is gewoon heel groot. En er zijn heel veel leuke, dus geen straf om er een uit te zoeken
Een bunker, een wrapper?

Daar had ik nou werkelijk nog nooit van gehoord.

*ik ben weer weg, wat doe ik hier ook?*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mijn jongste is van september,en heeft de hele herfst&winter heerlijk warm in zijn lodger SHELTER gelegen,in de maxi cosi ,wandelwagen,echt overal.

En als we met de auto weggingen,liet ik die klote zware maxi cosi in de auto staan,en tilde ik hem met de shelter eruit,en hing 'm om.

Was echt een drama toen hij er met 6 maanden niet meer in pastte,hij woonde in dat ding.

Ik kan de shelter echt aanraden,kijk of je de bunker kunt ruilen voor een shelter.
Wij hebben zowel een wrapper als een bunker.

In de wagenbak gebruikte ik vooral de wrapper, hoewel die in het begin ook nog wel vrij groot was voor onze kleine man. Nu gebruik ik de wrapper als speelkleed voor hem.

De bunker heb ik zowel in de maxi cosi als in de kinderwagen (buggy) gebruikt afgelopen winter. Ideaal ding hoor!!!

Je kan de bunker prima gebruiken in de maxi cosi en je kan hem er in laten zitten, zodat je kindje altijd als hij/zij vervoerd wordt lekker warm verpakt zit.

Voor onze 2e die op komst is, ben uitgerekend feb/maart 2011, ga ik ook beiden weer gebruiken! Ik zit er zelfs over te denken om ook de Shelter te kopen. Maar dat moet ik nog even bekijken. We hebben trouwens de 'cotton' versie, ipv de 'fleece' versie
Gossie wat een keus allemaal. Ik denk niet dat ik m om ga ruilen, want de bunker is redelijk groot, dus die komt in een later stadium dat wel goed van pas. Misschien dat ik dan nog een wikkeldeken erbij koop voor de eerste maanden, mmm ik ga het allemaal overwegen, maar bedankt voor de tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven