Webstrijd 2010

26-07-2010 21:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van de nieuwe webstrijders in de webstrijd van 2010?

Longlist Webstrijd 2010

Achter de linkjes bij de namen vinden jullie hun eigen blog's. Ik vind het niveau niet zo heel geweldig en ben zeer benieuwd welke deelnemers na de keuze van de uitgeverij overblijven.

Wie vinden jullie dat er door moet?

Wie moet zéker door in de Webstrijd?

Totaal aantal stemmen: 6

Charlotte Geen stemmen
Marije Geen stemmen
Meike Geen stemmen
Femke (17%)
Elly (33%)
Deswinta Geen stemmen
Maaike Geen stemmen
Leonie (17%)
Piet (17%)
Eveline (17%)
Sorry, heb geen zin om ze allemaal te lezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Volgens mij leeft die Webstrijd sowieso niet echt op het forum, of heb ik het mis?
Geen idee/interesseert me niet. Sinds al die vele bloggers lees ik geen blog meer op een enkele uitzondering na. Vind het een complex en mallotig gedoe geworden. Zeker als je ziet dat er met de reacties/commentaren niks gedaan wordt. Probeer verre van blogs en blad te blijven en houd het wel bij het forum.
O, ik heb dat hele webstrijd gemist. Ben wel benieuwd wat je zelf vindt; wie vindt jij dat door moet?
Oh mijn reactie stond onder de blog daar, maar het is wel handig om hem hier ook even te plaatsen:

Mijn eerste indruk is voora;lsnog niet erg positief;

Charlotte, Marije, Meike en Femke boeien niet.

Elly is de enige die mij in haar eerste blog kan boeien, waarvan ik meer wil lezen.

Deswinta; gelijk al typo's op haar eigen site ('musuemgeek' en steeds komma's voor het woordje 'en')

Maaike en Leoni (link loopt niet door) mwoah ook niet echt joepiedepoepie.

Piet (alias Pusbult - yuk) probeert nu al via hyves stemmen te ronselen en vind zichzelf god's gift to Vivawomen brrrr

Eveline boeit me ook niet zo.

Ik vind het niveau beduidend minder dan voorgaande jaren, sorry. Desalniettemin hoop ik van harte dat de bloggers die overblijven, me van het tegendeel overtuigen. Succes voor iedereen.
Uitslag 'Webstrijd'

Er is al een topic over
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mijn topic was eerder.
En bovendien objectiever.
oh.
Ik dacht dat je deze net geopend had. Vandaar.
up om de discussie een tweede ronde te gunnen. Het verbaast me zo dat er niet echt over actualiteiten geblogd wordt - of maar zijdelings. Een blog waarin wel Pakistan en de formatie aan de orde komen, gaat dan toch over het haar van Erwin Kroll en verder zie ik vooral veel andere onderwerpen langskomen: gekleurde bakspulletjes, mailtjes versus papieren post, Uggs (ja, Wilders kwam ook langs, maar het ging verder niet over een speciaal nieuwtje), gamen, mannendecolletés en weet ik niet wat meer. Er zijn er een paar wel n.a.v nieuwtjes hoor, maar ik had meer iets verwacht zoals Elvan dat deed voordat ze dat goddelijke kind baarde.

En verder: wie vinden jullie goed, wie minder? Ik heb de hoogste pet op van Elly.
.
Hier een van de webstrijders. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik denk dat het niet zozeer een kwestie is van leuk gevonden willen worden. Als je dat wilt, ga je een bij voorbaat onmogelijke uitdaging aan, gezien het enorme en diverse forum. Ik denk dat de verklaring voor de minder actuele blogs eerder ligt in het feit dat je met z'n vijven in dezelfde nieuwsvijver vist en dus het risico loopt dat je drie keer een blog over hetzelfde onderwerp krijgt. Dat zorgt er, bij mij in ieder geval, voor dat je eerder geneigd bent om een onderwerp te kiezen dat minder of maar zijdelings actueel is. Zo'n probleem lost zich natuurlijk vanzelf op wanneer er straks nog maar één nieuwsblogger over is..
quote:Hemera schreef op 27 augustus 2010 @ 00:23:

Nodigt een webstrijd wel uit tot het schrijven van vinnige(re), provocerende blogs? Ik denk het niet namelijk. Omdat je gekozen moet worden. En dus leuk moet worden gevonden.. Dus ik snap wel dat de bloggers zich op de vlakte houden, maar volgens mij betekent dat wel dat je na de webstrijd een andere winnaar te zien krijgt. De vinnigere, provocerende kant..

Hmm zit wel wat in inderdaad.

@Maaike; leuk dat je je hier meldt!

Natuurlijk is het in geval van 'dubbele' blogs zeer makkelijk op te lossen

Affijn.

Ik meldde het net toevallig al onder de blog van Charlotte, ik vind dat er over het algemeen (niet iedereen en niet steeds -> dit ter nuancering) weinig interactie is met de bloggers onder hun eigen stukjes.
.
Ja dacht ik ook Hemera.
.
Klopt hoor, hebben jullie gelijk in! En ik had het zo nog niet bekeken, maar meerdere blogs over één onderwerp zou inderdaad niet persé een probleem hoeven zijn; maakt het misschien juist wel makkelijk om te vergelijken..

@Garden of Sarah: kom je dan buurten straks, voor die interactie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven