A r n h e m

19-07-2010 15:18 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Sinds ongeveer een jaar ben ik bij m'n vriend ingetrokken in Arnhem. Ik woonde daarvoor in Utrecht en ben na mijn afstuderen naar Arnhem vertrokken. Vriendinnen zijn allemaal een andere kant opgegaan maar de meeste wonen toch rond Utrecht, Amsterdam en Den Haag. Hierdoor 'mis' ik het spontane afspreken voor bijvoorbeeld gewoon een uurtje tussendoor. Ik sport in Arnhem, maar door m'n drukke baan is het 'vrienden maken' er een beetje bij ingeschoten. Meestal trek ik op met de vrienden/vriendinnen van mijn vriend, maar zou het ook leuk vinden om ook met andere mensen in contact te komen.

Ik vind het leuk om lekker ergens een hapje te eten, te knutselen, spelletjes te doen, (street)dansen, ben gek op verre landen, hou enorm van reizen, duiken, skaten, snowboarden, buiten zijn, niks doen op de bank, film, high tea-en, etc etc. Eingenlijk gewoon GENIETEN!

Ik maak op dit moment enorm lange werkweken maar zou ter ontspanning het erg leuk vinden om na werk eens een keer de bios in te duiken of het terras onveilig te maken. Deze kleine gezellige dingen mis ik hier in Arnhem stiekem best wel!

X
Hi Blaagje en andere meiden,

Mijn verhaal is eigenlijk hetzelfde als dat van de meeste van jullie. Vorig jaar in Arnhem gaan samenwonen met mijn vriend maar al mijn vriendinnen wonen ver weg. De spontane dingetjes, zoals do-avond even winkelen, terrasje pakken en theeleuten, mis ik ook wel.

Even iets over mijzelf, ik ben 25 jaar en sinds een jaar fulltime aan het werk. Ik houd van winkelen, dansen, muziek, reizen, lezen, spelletjes, buiten zijn en vooral van gezelligheid en lachen.

Het lijkt mij leuk om met jullie in contact te komen. Omdat ik nog nooit iets op het viva forum heb geplaatst heb ik geen idee hoe het verder werkt met berichtjes enzo. Ik hoor graag van jullie.

Groetjes, Ilse
Je kunt iedereen vrienden proberen te maken, maar niemand weet geloof ik precies hoe dat werkt.....

Je mag me wel mailen op ......., heb je er in elk geval al eentje.....
anoniem_75226 wijzigde dit bericht op 27-07-2010 10:51
Reden: email adres weggehaald
% gewijzigd
Ja leuk idee, of een picknick in het park?
Maar hoe gaan we dat regelen?
Hoi,

Ik heb jullie voor het gemak allemaal maar als vriendje uitgenodigd. Hoewel ik eigenlijk niet zeker weet hoeveel makkelijker dat dan is :P. Is het anders misschien een idee om gewoon een drankje te doen op de Korenmarkt deze week? (Blaagje, mijn excuses als ik je t initiatief teveel uit handen neem...)
Ik heb geen uitnodiging ontvangen.......
Hee Arnan, no problem. Ik ben een enorme kluns hier heb ik voor mezelf geconcludeerd dus vind het alleen maar fijn dat je een beetje helpt. Ik heb Kym net een email gestuurd op haar gewone mailadres, misschien kunnen we op die manier wat gemakkelijker contacten. Heb het idee dat niemand precies weet hoe dit o zo handige forum met prive berichten werkt.
Hoi Kym,

Ik heb je er wel een gestuurd! Nu net nog één, hopen dat het nu wel werkt. Zelf was ik zo stom om te vergeten op mijn speciaal aangemaakte e-mailadres te kijken! Vandaar dat ik Blaagjes eerste uitnodiging niet had gezien. Niet dat ik wil zeggen dat jullie net zo suf zijn, maar ja, wie weet :P.

Heb het Blaagje ook al gemaild, maar gooi het hier ook maar in de groep. Wat dachten jullie van een hyves aanmaken? Hoeven we er niet zo op te letten dat we anoniem blijven enzo.
I'm in! Kan op dit moment alleen geen Hyves aanmaken aangezien ik aan 't werk ben. Wat dacht je van: Viva la Arnhem

;)
Ehm, ik heb geen Hyves, maar die wil ik voor de gelegenheid wel aanmaken hoor (ik ben dan de degene zonder vriendjes)

Wie gaat dan de Viva la Arnhem hyve aanmaken?

Leuk! Zo komen we ergens!

Oh ja, Arnan, ik ben nu ook je vriendje!
Wordt het dan aub wel een gesloten hyve? Dat alleen leden kunnen zien wat er op gezet wordt enzo, anders kan ik niet lid worden ivm mn werk
Volgens mij kun je dat idd gewoon afschermen en dan is alles wat erop te zien is alleen zichbaar voor leden. WIJ!
Hoi allemaal,

Is wel wat handiger om een hyves aan te maken.

Wie gaat dit doen? Wil ook wel een hyves aanmaken.

Groetjes.
Doe maar esthor
Als jij weet hoe dat moet met afschermen enzo, dan zou dat fijn zijn.

Geef je een gil als hij klaar is dan meld ik me aan met mijn nog te maken Hyves account......
Oke hij is aangemaakt, zoeken op Viva La Arnhem.

Is alleen zichtbaar voor leden.
v i v a l a a r n h e m . h y v e s . n l

oeps volgensmij heb ik wel 5 keer om toestemming gevraagd om lid te worden ;)
Zo, ff accountgemaakt, zal ik later wel opleuken met foto's enzo, heb toestemming gevraag om lid te worden.

Mag het mag het mag het?
Jullie zijn op de hyves.

Ik ben nu aan het werk, dus word morgen weer verder.
hello hello,

ben aan t werk maar zal me snel even aanmelden op de hyve! heb m gevonden nl.

(vorige berichtje even verw op verzoek van arnan;) 0

groetjes
Heb de hyve pagina gevonden. Nu nog eventjes wachten op toestemming van Esther.

(Heb de link weer verwijderd ;) )
Ik heb de pagina ook gevonden, ik sta er wel heel zielig tussen met mijn 0 vriendjes.....
Jeej, ik heb m ook gevonden! Heb toestemming gevraagd om lid te worden. Trouwens, misschien is het wel een idee om hier te wissen welke hyves het is! Anders kan iedereen die hier komt en die wil weten welke personen er achter de nicknames schuilen de link volgen en de foto´s zien van de leden (en eventueel ook naar de pagina´s gaan van de leden). Lijkt me niet zo handig. En als er dan nog meiden bijkomen, kunnen we die altijd later in een privebericht het adres geven toch?
Ja graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven