A r n h e m

19-07-2010 15:18 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Sinds ongeveer een jaar ben ik bij m'n vriend ingetrokken in Arnhem. Ik woonde daarvoor in Utrecht en ben na mijn afstuderen naar Arnhem vertrokken. Vriendinnen zijn allemaal een andere kant opgegaan maar de meeste wonen toch rond Utrecht, Amsterdam en Den Haag. Hierdoor 'mis' ik het spontane afspreken voor bijvoorbeeld gewoon een uurtje tussendoor. Ik sport in Arnhem, maar door m'n drukke baan is het 'vrienden maken' er een beetje bij ingeschoten. Meestal trek ik op met de vrienden/vriendinnen van mijn vriend, maar zou het ook leuk vinden om ook met andere mensen in contact te komen.

Ik vind het leuk om lekker ergens een hapje te eten, te knutselen, spelletjes te doen, (street)dansen, ben gek op verre landen, hou enorm van reizen, duiken, skaten, snowboarden, buiten zijn, niks doen op de bank, film, high tea-en, etc etc. Eingenlijk gewoon GENIETEN!

Ik maak op dit moment enorm lange werkweken maar zou ter ontspanning het erg leuk vinden om na werk eens een keer de bios in te duiken of het terras onveilig te maken. Deze kleine gezellige dingen mis ik hier in Arnhem stiekem best wel!

X
Ik probeer de Hyvessite in mijn bericht van gisteren om 17.47 uur te te wissen maar hoe in g*dsnaam doe ik dat? Iemand enig idee?

Terug naar Hyves, een stuk makkelijker!
rechtsboven in je bericht op het papiertje met pennetje klikken daar kun je je bericht aanpassen
Hallo Dames!

Al vaker heb ik hier oproepjes gezien van mensen uit Arnhem, maar nog nooit heb ik de neiging gehad er op te reageren. Deze oproep klinkt echter zo leuk en spontaan dat ik er gewoon op moest reageren.

Ik woon al langere tijd in Arnhem, (zo'n 4 jaar) en heb hier ook mijn studie gevolgd. Bijna al mijn vriendinnen zijn al klaar met de opleiding en blijven niet langer hier wonen. Ik heb wat studievertraging, waardoor ik hier voorlopig nog wel woon (bovendien wil ik hier eigenlijk helemaal niet weg). Spontane uitjes en gewoon genieten is iets dat daardoor dus ook steeds minder wordt.

Goed, tot zover mijn motivatie Nu nog een stukje over mij:

Ik ben 23 jaar, voor zover ik het heb gezien dus de jongste van jullie allemaal. Ik ben erg creatief en gek op kunst en vormgeving. (heeft mijn opleiding ook mee te maken). Daarnaast ben ik spontaan, lief, gezellig en bijna altijd vrolijk. Ik hou er van om lekker terrasjes te pakken of even gezellig een kopje thee te doen om bij te kletsen. Ik ga graag naar buiten, hou van fotografie, maar zit ook graag achter mijn naaimachine.

Kortom, het lijkt me erg leuk om met jullie in contact te komen!

Verder snap ik ook niet zo veel van privé berichtjes, maar ik heb wel hyves. Ik hoop wat van jullie te horen!
Hee Rapunzel, wat leuk dat je een bericht hebt achtergelaten. Wij hebben een paar dagen geleden een Hyve opgericht, speciaal voor de Arnhemers! Check de site in een na laatste bericht van mij. Het is een besloten Hyve dus je moet je even aanmelden! We zijn bezig met het plannen van een date! Dus kom snel die kant op!

Zie je daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven