Badkamerkast met spiegel

27-07-2010 21:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een langwerpige badkamerkast met spiegeldeuren. Via mijn beste vriend google kan ik zoiets niet vinden. Wie heeft tips?

Lengte moet ongeveer 1,50 m zijn en breedte ong. 50 cm. Ik heb al bedacht dat ik misschien plakspiegels op zo'n soort kast moet plakken. Maar waarom kan ik zoiets niet vinden? Bestaat dit niet, zijn het alleen de 'kastjes-boven-de-wastafel' die van spiegels voorzien zijn? Wie heeft tips?
Probeer het eens bij Detremmerie, dat is een Belgisch merk voor badkamermeubels, zij hebben ook wel lange spiegelkasten.
IKEA heeft deze, had ik in mijn oude huis!
Bedoel je zo'n kast die ook wel eens als medicijnkastje wordt aangeduid? Drie deurtjes, die allemaal een eigen spiegel hebben? Die heb ik gewoon bij de Gamma gezien.

Wij hadden er hier één, maar toen we hier kwamen wonen weggegooid omdat het zo klein en vies was (vonden wij). Even rondgezocht waar ze te koop waren voor als het als wij weg gaan alsnog teruggehangen moet worden.
Ik weet geen merk, maar ik weet wel dat dit soort kasten 'kolomkasten' worden genoemd, misschien kun je dan makkelijker googelen?
Spiegelkast badkamer googelen, zie je ook een aantal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Edit: Had dezelfde als nouschi

160x35x15cm

Schneider WangaLine - 2000189

gegoogeld op hoge kast spiegel
Wel duur.
De karwei (wel een grote uitzoeken) heeft mooie badkamerspullen voor redelijke prijzen.
Ik heb 'm bij Ikea gekocht, maar ze verkopen spiegelkasten bij veel winkels. Volgens mij heb ik toen bij google 'spiegelkast' als zoekterm gebruikt.
Oh, wacht, je zoekt een specifieke afmeting/vorm. Dan nog denk ik dat ze die bij veel winkels (gamma ed) zullen hebben. Ik denk wel dat kast + plakspiegel wat goedkoper zal zijn
Hornbach heeft ook veel badkamerspul, van goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Geen idee of ze een dergelijke maat kast hebben, maar de kans is aanwezig. Ik heb mijn badkamerinrichting bij een speciaalzaak gekocht, maar heb er vele euro's af kunnen onderhandelen, omdat hetzelfde merk (onder een andere naam) bij Hornbach werd verkocht.
Bedankt voor alle tips, ik ga nog eens beter kijken en googlen.
kijk eens op de site van neckermann, daar heb ik mijn badkamerkast besteld.

Of de wehkamp, of ikea.

keus genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven