Gezondheid alle pijlers

D-Mannose bij blaasontsteking?

20-07-2010 15:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds vorige week heb ik een blaasontsteking. Hij is even weg geweest, maar helaas weer terug. Ik heb al twee antibioticakuren gehad (voor de eerste was ik allergisch), maar ze hebben niet geholpen. Ik heb nu een derde kuur, maar ben al een week zo ziek van de antibiotica en deze schijnt nog heftiger te zijn. Ik kwam via een reformhuis op D-Mannose en vroeg me af of iemand hier bekend mee is?
Let je wel op dat je bij een AB-kuur juist niet extra veel moet drinken maar daarbuiten wel extra veel?
nee, ik ken het niet hoewel ik heel vaak uwi heb. Vervelend hé. Hebben ze je urine wel op kweek gezet?

Ik slik preventief vit c 1000 mg en drink cranberry-sap.

Ik zal eens zoeken op D-mannose. Succes en beterschap!
Je kunt ook overwegen je te laten vaccineren, heb ik vrij goede resultaten van gezien (moet je volgens mij wel zelf betalen).
Ze hebben het inderdaad op kweek gezet, maar ik vrees zelf dat het momenteel een schimmelinfectie is i.p.v. een blaasontsteking. Ik slik normaal ook vit c 1000 mg en drink elke dag cranberrysap. Ik hoorde gisteren dat cranberrysap drinken niet effectief is om blaasontsteking te voorkomen, omdat de concentratie cranberry in sap veel te laag is. Je zou beter cranberrycapsules kunnen nemen. Misschien dat ik dat dan ga proberen.

Ik heb echt zelden een blaasontsteking en nu komt dit net voor mijn vakantie. Dat is wel balen. Vrijdag krijg ik de uitslag van de kweek, maar ik denk dat ik toch eens voor die D-mannose ga kijken.
drink je wel puur cranberry van de reform-zaak?
Nee ik drink de cranberrysap van Ocean Spray. Misschien ligt het daaraan, want ik had ergens gelezen dat gezoete cranberrysap niet hetzelfde effect heeft.
Ik gebruik zelf Vitamax voor het eea.

Ze hebben een ladylijn, waaronder het product Cranberry Blaas Formula en dat bevat D-Mannose. Schijnt idd erg goed te zijn voor de blaas en helpt de weerstand tegen de verkeerde bacteriën te verhogen. Zeker de moeite waard eens te proberen!

Succes!
Ik gebruik D-Mannose (preventief) van de Tuinen Bevalt erg goed.
D-mannose werkt hier goed preventief en als enige op AB preventief te slikken na. Bestel het in Amerika en is veel goedkoper (Herbinc geen aandelen, maar tot nu toe goedkoopste en betrouwbaar).
Ik had ook geregeld last van blaasonsteking, erg vervelend en pijnlijk. Toen ben ik eens op zoek gegaan en las op internet dat D-Mannose een natuurlijk geneesmiddel zou zijn, dat ervoor zou moeten helpen. Dit heb ik dan ook meteen besteld en gebruik ik nu al een hele tijd (preventief natuurlijk). Heb sindsdien nooit meer een blaasonsteking gehad en blijf het ook trouw gebruiken!

Voor mij een wondermiddel en ik raad het aan iedereen aan!

Ik bestel het altijd op: www.topmerkenonline.nl

Als je het in Amerika besteld moet je altijd maar afwachten of het echt aankomt en duurt lang. Deze Nederlandse site is betrouwbaar en binnen 1 dag geleverd.
Ik ben 16 jaar en heb sinds vorige jaar blaasontstekingen, al een stuk of 6 antibiotica kuren gehad maar ik wil dat liever niet. Was eigenlijk wel gelijk begonnen met cranberry pillen maar ik heb het toen alsnog vaak gekregen. Gebruik nu sinds een maand Dmannose van De Tuinen maar ik heb af en toe nog wel een branderig gevoel. Ik neem om de dag een schepje, en als ik last heb een paar schepjes per dag. Is het misschien verstandig om elke dag een schepje te nemen of twee schepjes per dag? Want ik lees op veel forums op internet dat het echt super goed werkt!

Ik zat ook te denken om naar een homeopaat te gaan.. heeft iemand daar ervaring mee?

Wel moet ik zeggen dat ik vaak vergeet een cranberry pil te nemen of een schepje Dmannose, en dan pas als ik last heb denk ik er weer aan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven