het kleding doorgeef topic
dinsdag 27 juli 2010 om 22:03
dinsdag 27 juli 2010 om 22:24
dinsdag 27 juli 2010 om 22:32
Hoi,
super, ik heb ook heel veel nodig (zie andere topic) maar heb al reacties gehad van hele lieve meiden:-)
We heb ik nog kleding in de aanbieding voor mensen die het graag willen. Helaas kan ik wegens omstandigheden niet verzenden. Mag wel ontvangen:-S
Wellicht is het een idee een soort lijntjes systeem te bedenken?
Bijv ik geef iets aan iemand in Apeldoorn, deze heeft kennissen in Utrecht, ik ga naar Utrecht, spreek af met die kennissen en degene uit Apeldoorn haalt het daar weer op?
Groetjes GuMKoP
super, ik heb ook heel veel nodig (zie andere topic) maar heb al reacties gehad van hele lieve meiden:-)
We heb ik nog kleding in de aanbieding voor mensen die het graag willen. Helaas kan ik wegens omstandigheden niet verzenden. Mag wel ontvangen:-S
Wellicht is het een idee een soort lijntjes systeem te bedenken?
Bijv ik geef iets aan iemand in Apeldoorn, deze heeft kennissen in Utrecht, ik ga naar Utrecht, spreek af met die kennissen en degene uit Apeldoorn haalt het daar weer op?
Groetjes GuMKoP
dinsdag 27 juli 2010 om 22:39
quote:Mariannanas schreef op 27 juli 2010 @ 22:36:
O. Een loepje helpt. Sorry, GMKP, ik begrijp het. Waar woon je? Ik heb wel kinderkleding in de maten van jouw kinderen, denk ik. Kun je zo krijgen.
Geeft niks, kan gebeuren;-)
Onder het loepje staat ook mijn mail, wil je me dan even mailen?
Groetjes
O. Een loepje helpt. Sorry, GMKP, ik begrijp het. Waar woon je? Ik heb wel kinderkleding in de maten van jouw kinderen, denk ik. Kun je zo krijgen.
Geeft niks, kan gebeuren;-)
Onder het loepje staat ook mijn mail, wil je me dan even mailen?
Groetjes
dinsdag 27 juli 2010 om 23:14
dinsdag 27 juli 2010 om 23:46
woensdag 28 juli 2010 om 00:51
quote:Nici007 schreef op 27 juli 2010 @ 23:14:
Ik heb ook nog een berg kleding (te groot, te klein of gewoon iets wat ik niet meer draag) die ik graag wil weg geven.
Varierend van mt 38 tot maat 44.
En heel veel verschillende dingen, broeken, jurkjes, rokjes, bolero's. Als ik er iemand blij mee kan maken! Veel dingen zijn amper gedragen.
Hoi hoi,
Ik heb wel interesse in je spulletjes maat 38 en 40. Ben je in de gelegenheid het te verzenden? Je mag mailen! Klinkt wat dommig misschien, maar ik ben een arme studente, dus ik zou het zeker goed kunnen gebruiken.
Laat maar weten!
Groetjes, Sophie
Ik heb ook nog een berg kleding (te groot, te klein of gewoon iets wat ik niet meer draag) die ik graag wil weg geven.
Varierend van mt 38 tot maat 44.
En heel veel verschillende dingen, broeken, jurkjes, rokjes, bolero's. Als ik er iemand blij mee kan maken! Veel dingen zijn amper gedragen.
Hoi hoi,
Ik heb wel interesse in je spulletjes maat 38 en 40. Ben je in de gelegenheid het te verzenden? Je mag mailen! Klinkt wat dommig misschien, maar ik ben een arme studente, dus ik zou het zeker goed kunnen gebruiken.
Laat maar weten!
Groetjes, Sophie
woensdag 28 juli 2010 om 05:57
Leuk dit! Ik heb zelf ook over gedacht om een kleding ruil/weggeeft topic te starten.
In de planning staat nog steeds om mijn kledingkast uit te mesten. En idd hier ook veel niet/nauwelijks gedragen kleding. Woon in de omgeving van Schiphol.
Hier ook heel veel tassen trouwens, mogen die ook?
In de planning staat nog steeds om mijn kledingkast uit te mesten. En idd hier ook veel niet/nauwelijks gedragen kleding. Woon in de omgeving van Schiphol.
Hier ook heel veel tassen trouwens, mogen die ook?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.