**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
.
Wat leuk dat jij weer naar Nederland komt Marg. Jammer alleen dat jij nu volgens mij net die twee weken komt die ik in Duitsland zit. Ik had het anders heel leuk gevonden om af te spreken.

Hier is het weer best oké. Maar niet zo heet als bij jou. Ik ben vandaag vrij en hoop nog even in de tuin te kunnen zitten.
Nou, hier is het weer maar slecht: regen en rond de 20 graden...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik vind het ook niet echt geweldig. Ik bedoel het is niet super koud, maar om nu te zeggen dat 20 graden lekker is voor een korte broek, een hemdje en een terras: nou nee! En dan idd in combinatie met regen (komt nu net terwijl ik dit typ weer met bakken uit de lucht): getver de getver. En de weervoorspellingen zijn nog steeds kut.

Heejhallo: fijn dat alles goed gaat

Spijker: was je geflitst?
Ja twee keer op een dag

(ik moet niet autorijden met de muziek hard aan, daar gaat mn voet van naar beneden)
2x? Shit zeg!

hoeveel te hard?
Nee dat denk ik niet...

Heb jij eigenlijk vakantie nu nemo? Of moet je nu gewoon meer werken?
willen jullie niet meer van die boze dingen over regen schrijven? Nu betrekt het hier ook helemaal en ik vrees het ergste....

Daarvoor ben ik wél bij de pedicure geweest vandaag. Ik was daar pas een keer eerder geweest jaren geleden en nu had ik een dame uitgezocht met een ardige website hier in de buurt. Ik ben heel tevreden. Ze was heel aardig en heeft het werk ook goed gedaan. Ze vond trouwens dat ik heel weinig eelt aan mijn voeten had. Dus misschien is het daarom Marg, dat ik nooit de noodzaak zag om met stanleymessen aan de slag te gaan. Maar nu is alles lekker bijgeschaaft, en gevijlt. Lekker gevoel.
.
Ha lieve allemaal,

Wat een warm welkom, dankje! Leuk dat ik al een afkorting te pakken heb ;). En ook bedankt voor jullie ervaringen, ik hoor er graag over.

We hebben nu net 6 weken iets, dus het is eigenlijk nog heel pril, maar het voelt heel goed. Ik voel me helemaal mezelf bij hem, en we kenden elkaar natuurlijk ook al 2 jaar.

Ik ben zeker van plan ook een keer zijn kant op te gaan, maar een retourtje Amerika is een duur grapje voor een studente, dus dat zal sparen worden!

Heb ook wel een heel dubbel gevoel, aan de ene kant ben ik ontzettend blij met hem en voel me happy zo, maar aan de andere kant zoek ik stiekem naar dingen die stom zijn aan hem. Is dat raar?

Gister zaten we in de bioscoop, zei hij ineens dat hij wel graag een foto van mij mee wilde nemen naar Amerika. Ontzettend lief, maar ik dacht ook: Tsss...sukkel!

Oh jee, ik klink al niet echt positief en vol vertrouwen geloof ik, maar zo bedoel ik het helemaal niet hoor!

Vind het trouwens wel lastig dat ik helemaal niets over jullie weet, dat maakt het moeilijk om gezellig mee te kletsen.

Kunnen we niet een kort voorstel-rondje met wat info over wat er nu bij jullie speelt doen?
KL, in deel 11 staat een kleine samenvatting van de vaste meeschrijvers: ** Longdistance relationships deel 11 **

Daar zijn ondertussen wat veranderingen in gekomen:

Speeseend: relatie met J. uit Duitsland is over; ze heeft nu een SDR met een (andere) J.

Cadi: haar Cadiman is ondertussen in NL

Fille: relatie met Berliner is over, maar Fille zit wel in Duitsland

LaMoon heeft ondertussen een dochter en gaat trouwen met haar vriend op de Canarische Eilanden

Kjong: Kman uit Turkije is ondertussen in NL en ze hebben trouwplannen

Nemo is niet meer vrijgezellig, maar in love met Tymp, lekker van om hoek.

Dan hebben we nog:

Spijker: had een relatie met Bassist in Canada

Heejhallo: heeft ook een LDR

MevrouwtjeZonneschijn: heeft een LDR in Australië

Punica: LDR in Canada

Snorhaar: zit zelf in de Alpen en had LDR in NL

Dit is allemaal wat kort door de bocht, maar krijg je iig een idee.

Ben ik nog iemand vergeten of heb ik onjuiste/incomplete info verstrekt?
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 28-07-2010 18:31
Reden: Nemo's nieuwe liefde vergeten
% gewijzigd
Hoi KL, welkom! Klinkt wel lastig, jouw situatie! Hoe lang moet je nog studeren? Als jullie toch dezelfde studie doen/gedaan hebben, kun jij dan geen stage regelen bij hem? Promovendi horen toch ook wat ervaring op te doen bij het begeleiden van studenten?

Jooles, dankjewel voor het overzicht. Best handig zo.

Ik had jullie nog niet bedankt voor de skypetips, dus bij deze: dankjulliewel! Iemand zei iets over een dubbele agenda, dat vond ik wel een handig handvat voor mezelf. Het is niet zo dat ik denk dat het weer iets kan worden als we elkaar af en toe toch spreken, maar de lange-termijn-hoop kan ik gewoon niet voor 100% uitschakelen. Even ging het wel goed, maar de afgelopen week mis ik hem gewoon een beetje. Af en toe figureert ie ook in mijn dromen. En dus (klinkt lekker logisch) houd ik even afstand nu. Aan de andere kant weet ik gewoon bijna zeker dat we elkaar wel weer zien als ik weer eens in NL ben. En zal er ook nog wel eens geskypet worden.
Nemo, het plan is, dat er geen plan is. Ik zoek nu werk en als dat niks wordt dan ga ik daar ad hoc op reageren. Ik weet alleen dat ik mijn huidige huis tot eind augustus heb. Er ontstaan wel eens vage plannen in mijn hoofd, maar als iemand me morgen belt om een hotelletje in Zuid-Frankrijk op te zetten, dan gaan we naar Zuid-Frankrijk. Zo makkelijk is het op dit moment.

Nee, je moet ging niet dood. Ik kwam langs ofzo. En daarna besloot ik dat wij als familie mijn tante, die drie jaar geleden overleden is, moesten herdenken. Dus het volgende moment zaten we met een caravan en de hele familie in het bos.

Heejhallo, ja ik spreek veel engels de laatste tijds maar ik hou eigenlijk vooral van letterlijk uitdrukkingen vertalen (alle kanten op) dus ik doe dat gewoon graag. Zie het als een hobby.

Ik moet morgen even uit mijn huis. Nu komt mijn zus met een vriendin langs, dus we hebben samen even een appartementje, maar ik weet dus ook niet welke kleren ik mee moet nemen. Ik geloof dat het rotweer wordt dit weekend.

Oeh, ik heb zojuist hier eeltverzachtcreme gekocht. Denk ik. In de drogisten zijn veel dingen hier reuze goedkoop dus dat is fijn (zo heb ik ook een geweldige nachtcreme die echt bijna niks kost).
Oh het weer voor komend weekend ziet er nu een stuk beter uit dan gisteren. Ik klaag niet, hoor, ik wilde juist lekker in leuke jurkjes rondhuppelen en dat kan dus hopelijk ook.
Nou Jooles, je had 't ook direct mogen zeggen hoor, maar m'n illegale plek hier is duidelijk geworden.

Oh nee, ik heb te hard geroepen, je hebt alleen de veranderingen gemeld.

Fille: hoezo moet je uit je huis morgen?

En werd jij niet Ine's zoons nanny?

Oh, en zit Cadi nu op vakantie bij Ine?

KL: ik herken dat wel een beetje, van dat stomme kanten benoemen. Alsof je redenen zoekt om er niet aan te beginnen, of waarom 't toch niks kan worden. Dat had ik niet al te vaak, gelukkig, anders lag de kerel nu niet naast me op de bank te snurken.

Marg: koffer pakken moet wel lukken toch, als je met 'n handbagagekoffer drie weken Cuba + winterweekend Parijs kan meenemen (dat vergeet ik nooit meer, hier heb je oneindig respect mee verdiend). Dus dan moet dit ook wel lukken. Je kunt best zomerdingen aan nu in NL, maar wel met 'n vestje er overheen. Wat zijn je plannen? En komt vriend ook nog mee?
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 28-07-2010 17:47
Reden: die smiley hoort er wel bij
% gewijzigd
Isiss, ik dacht ook even dat Jooles een paar toch niet onbelangrijke mensen vergeten was (en was blij dat ik het niet was) maar het ging inderdaad alleen om de veranderingen.

Ja, ik ging inderdaad de nanny van Ine worden. Ik wacht even mijn gesprek van volgende week af.
Isiss, dacht je nou écht dat ik jóu zou vergeten?! Nee, toch?
Ha, ja, ik dacht: we kunnen wel weer van iedereen alles gaan opschrijven, maar we hebben de mooie samenvatting van Nemo destijds nog. Scheelt werk. Maar wat ik wel vergeten ben, is de nieuwe liefde van Nemo, die ga ik er nog ff inzetten
.
.
Ha leuk! We doen plaatjes van vakantiebestemmingen plakken (ziet er goed uit Marg!)

Ik ga hier heen in september, zo spannend!

fille, het viel me op omdat ik het zelf steeds vaker onbewust doe, dingen naar het NLs vertalen vannuit het Engels.

KL, 5 jaar, dat zou ik ook wel lang vinden, kun je niet inderdaad daar een tijdje op stage o.i.d.? En ik wil niet de Debby Downer hier zijn, maar de meeste PhDers die ik in de VS ken (daar woon ik nu, hiervoor in de UK, waar mijn LDR woont), doen er nog wat langer dan 5 jaar over. Dus het is echt minimaal 5 jaar.

Nog wat info over mijn LDR, we zijn als LDR begonnen (in andere steden van de UK wonende), net toen ik een baan voor 2 jaar in de VS had aangeboden gekregen. Hij is ook nogal internationaal (veel in het buitenland voor werk, hij is ook niet Engels), dus allebei drukke schema's maar we zien elkaar weer snel (daarbij zit ik nu in de middle of nowhere voor mijn onderzoek. wel met intrenet en Skype e.d.).

Maar goed, als ik in jou positie zou zitten zou ik proberen een paar maanden samen daar te hebben.
Leuk! Ik ga naar:

en

en

Haha, net alsof we nu alvast ansichtkaarten aan het versturen zijn. Erg goed voor de vakantiestemming!

Herkenbaar, zo na een paar jaar buitenland geen goed Nederlands meer kunnen. Met Duits en Nederlands is dat helemaal makkelijk. Dan zeg ik iets dat voor mij gewoon logisch klinkt en begint iedereen me uit te lachen. Zo van: ja, Snorhaar, vaar jij maar lekker met de trein hoor!
Hee hier, is er nog iemand wakker? Alles is zo heftig bij mij momenteel (zie ak) en ik denk mede daardoor heb ik zo vreselijk de behoefte bassist te bellen. Ik weet gewoon niet wat ik moet, ik mis hem zo. Ik mis hem zo onmogelijk veel!

Ik kan nú niet bellen, hij is nu aan het werk. En ik moet naar bed. Maar als ik wakker word is hij vrij. Denk ik. Was altijd zo.

Wat moet ik nou? Bellen? Niet bellen?

Godsamme wat is het klote iemand zo erg te missen!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven