Dat was even schrikken

28-07-2010 09:53 34 berichten
Ik ging net op mijn werk nietsvermoedend naar het toilet. Daar aangekomen deed ik de deur op slot en de klep van de wc omhoog. Ik was me al half omgedraaid, toen ik in mijn ooghoeken iets in het toilet zag bewegen. Er zwom een baby hagedis in de pot! Ik schrok zo ontzettend dat ik mijn hart in mijn hoofd voelde kloppen.

Ik ben het toilet uit gesprint en een collega heeft het beestje uit de pot gevist en buiten in de tuin van een kerk gezet. (Een andere collega wilde de wc doortrekken, maar dat vond ik nu ook weer zielig).

Ik vraag me toch af hoe het beestje daar is gekomen. We zitten op een vijfde verdieping en de klep zat dicht.... Weird.

Hebben jullie ook wel eens een (levend) beest in de wc-pot gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha. Nee nog nooit.

Vroeger dacht ik dat er een krokodil uit kon komen maar dat is nog niet gebeurt. (-:
Nee echt?
Dat niet, ik had wel laatst toen het zo hard regende dat het water in de wc omhoog kwam.

Terwijl ik er op zat! Ik dacht even dat de zwaartekracht me in de steek had gelaten
Lijkt me best schrikken zo'n beestje!

Mijn vader vertelde het verhaal dat bij zijn toenmalige buren een rat in het toilet zat. Die was de pot uitgeklommen?!...
quote:zonnestraaltje71 schreef op 28 juli 2010 @ 09:58:

Lijkt me best schrikken zo'n beestje!

Mijn vader vertelde het verhaal dat bij zijn toenmalige buren een rat in het toilet zat. Die was de pot uitgeklommen?!...Dan ben ik er nog goed afgekomen met mijn hagedis
Ik heb eens een levende goudvis gevonden in het toilet!
Gelukkig dat je niet doorgetrokken hebt. Ja lijkt mij ook schrikken. Hoewel ik dan meer bang voor een slang of spin of ander insect zou zijn. Zo weet ik ook niet of ik wel naar een land zou durven te gaan zoals Indonesie waar je wakker kan worden met een slang op je. Nou de bijtgrage of giftige slangen. In Spanje vond ik de kakkerlakken van meer dan 10 cm al zo eng.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oef, wat zul jij geschrokken zijn.

Vreemd verhaal overigens. Op een begane grond kan ik het me nog voorstellen. Rioleren zijn immers met elkaar verbonden en wellicht dat in de buurt iemand van een nest hagedissen af wilde. Maar op de 5e verdieping!!?? Ik zou maar eens een rondje bij mijn collega's gaan doen!
Zit ook op mijn werk, moet al 5 minuten plassen, maar na het lezen van dit bericht heb ik mijn bedenkingen...

Ik zit maar op de tweede verdieping...
Ik vermoed dat hij/zij door het raam naar binnen is gekomen en dat de schoonmaakster het beestje wilde doorspoelen en dat hij/zij later weer omhoog is gezwommen.

Onze onderburen (ons kantoor zit in een soort van flatgebouw) hebben planten die bij de kabels omhoog groeien, dus misschien is het beestje daar afkomstig.

@mylenevalerie: die kakkerlakken zijn niet fijn nee. Ik zie ze regelmatig geplet op straat liggen en in de metro schiet er wel eens een voorbij.
OMG...daarom kijk ik altijd in de pot voordat ik erop ga zitten. Zelfs tijdens de activiteiten kijk ik nog tussen mijn benen of ik nog steeds de enige ben op de w.c.
Nou, net geweest en geen kikkers, hagedissen, goudvissen, slangen of ratten gezien. Zelfs geen remsporen van mijn voorgangster. Wat een saaie toiletten hebben we hier toch
quote:mwaris schreef op 28 juli 2010 @ 10:17:

OMG...daarom kijk ik altijd in de pot voordat ik erop ga zitten. Zelfs tijdens de activiteiten kijk ik nog tussen mijn benen of ik nog steeds de enige ben op de w.c.
WTF?

quote:mylenevalerie schreef op 28 juli 2010 @ 10:03:

Gelukkig dat je niet doorgetrokken hebt. Ja lijkt mij ook schrikken. Hoewel ik dan meer bang voor een slang of spin of ander insect zou zijn. Zo weet ik ook niet of ik wel naar een land zou durven te gaan zoals Indonesie waar je wakker kan worden met een slang op je. Nou de bijtgrage of giftige slangen. In Spanje vond ik de kakkerlakken van meer dan 10 cm al zo eng.

Hahaha wie heeft je dat verhaal vertelt? Van die slang enzo? Je kan hier in Ned ook wakker worden met een spin boven op je, maar ja, hoe vaak gebeurd dat???? Hihi moet echt een beetje lachen. Dat gebeurd echt niet hoor en Indonesie is zon moooooi land.

Kakkerlakken zijn inderdaad erg smerig maar ook erg bang. Een keer op de grond stampen en ze zijn allemaal heel snel weg. Maar die blijven inderdaad goor.

Even OT ik denk............, nee, eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe zon beestje daar komt
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oeh, ik zou ook schrikken van zo'n hagedisje. Ik heb weleens van iemand gehoord dat er gewoon een rat naar boven kwam. Bah! Ik denk altijd dat ik daar niet bang voor hoef te zijn (woon niet op de begane grond), maar jij zat op de vijfde verdieping???!! Oei...
quote:mylenevalerie schreef op 28 juli 2010 @ 10:03:

Gelukkig dat je niet doorgetrokken hebt. Of begonnen was met wat je daar kwam doen ... is ook niet zo aardig voor het beestje....
Van die ratten heb ik ook eens op tv gezien. Sindsdien is geen toiletbezoek meer echt ontspannen
niet in de pot, maar op de muur van het toilet zat bij mij eens een vogelspin, ik dacht dat ik ter plekke bezweek van de schrik

zelf weet ik eraf ben gegaan, alhoewel ik een stukje kwijt ben denk een soort van enorme schok

het beest schijnt via de tuin in mijn huis te zijn gekomen
quote:glowinthedark schreef op 28 juli 2010 @ 10:48:

niet in de pot, maar op de muur van het toilet zat bij mij eens een vogelspin, ik dacht dat ik ter plekke bezweek van de schrik

zelf weet ik eraf ben gegaan, alhoewel ik een stukje kwijt ben denk een soort van enorme schok

het beest schijnt via de tuin in mijn huis te zijn gekomenEeh........waar (in welk land) woon jij??????
Ik moet plassen,maar hou het nog even op.

En als ik die vogelspin had aangetroffen,dan was ik zeker weten bezweken,bbrrrr
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Annemieke gewoon in Nederland, het schijnt dat een buurjongen de eigenaar van de spin was, maar deze ontkende

Vreselijk toch als je weet dat mensen deze beesten in huis houden en dan nog laten ontsnappen ook
Oh wat eng glowinthedark!!!! Het zou verbóden moeten worden!!
Ik weet wel dat ik hierdoor best angstig ben geworden als ik , niet alleen het toilet, maar ook kamers in ga in het huis.

Altijd eerst onder mijn bed kijken en op de muren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven