Is het mooi weer in scheveningen?

28-07-2010 11:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, korte vraag. Ik heb sinds lange tijd een keer vrij en hier schijnt op zich de zon. Nu zou ik wel naar Scheveningen willen, maar weet niet of het daar warm genoeg is.

Kan wel zoeken op temperatuur in Scheveningen, maar misschien dat iemand daar woont/is en me dit kan vertellen?

Bedankt!
www.buienradar.nl

Kan je op plaats zoeken, klopt vaak wel!
Iets verderop aan de kust (ongeveer 10-15 km) is het nu niet zonnig. Temperatuur is wel okee, maar niet echt strandweer.
Hier aan de kust ( 25-30 km) komt het zonnetje al lekker door, maar er staat redelijk veel wind. Om echt op strand te liggen is het denk ik te koud, maar om achter het glas op een terrasje te zitten met een boek, heerlijk!
Aan de andere kant van Den Haag is het nu bewolkt. Volgens mij wel lekker weer voor een strandwandeling maar je bikini kun je wel thuis laten ;)
Scheveningen heeft 'n aantal webcams die op het strand gericht staan. Kun je zelf live zien of 't weer een beetje okee is voor wat je van plan bent.
Iets anders
Ik woon héél dichtbij scheveningen en voor wat ik zie hierbuiten is het bewolkt met af en toe een buitje.
quote:Babsjuh schreef op 28 juli 2010 @ 11:39:

Scheveningen heeft 'n aantal webcams die op het strand gericht staan. Kun je zelf live zien of 't weer een beetje okee is voor wat je van plan bent.Dit doe ik inderdaad ook altijd
Oke, bedankt voor de snelle reacties!

Bikini thuis laten dus en ipv daarvan een wandeling maken en dan bijkomen op een terrasje met een boek.

Wat jammer na zo lang prachtig weer dat het nu net minder is geworden nu ik vrij heb..

Edit: mmm ook buien, misschien dan toch maar alleen een boek mee en achter glas wegkruipen ;)
Oh die webcams zijn ook handig, die kende ik niet!
Hier een paar kilometer noordelijker geen strandweer maar wel lekker genoeg voor een terras. Waar ik me nu ook naartoe ga begeven. Ik zou gewoon gaan trouwens en je bikini eventueel wel aandoen/meenemen. Misschien klaart het vanmiddag nog op en is achter een schermpje heerlijk.
Hier (4 km van Scheveningen) is het licht bewolkt maar er staat wel wind. Temperatuur is goed. Wandeling en met een boek op een terras moet goed te doen zijn! Veel plezier!
De zon schijnt, af en toe een wolkje (downtown DH). Denk dat het uit de wind en in de zon wel lekker is.
Ben na alle adviezen lekker gegaan en het is inderdaad zonnig maar met aardig wat wind.

Dus ik heb nu een lekker plekje gevonden uit de wind. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven