Snif. Konijntje minder

28-07-2010 16:10 53 berichten
Bah. Stond ze nog vanmiddag leuk te prijken naast mijn blog over verloren dieren, kwam ik net in de ren en zag dat ze ineens wel héél erg mager is geworden de laatste dagen

Arme Lizzy!

Vorige week was ze al zo stilletjes, maar ze at en dronk en keutelde gewoon goed, dus ik dacht dat ze last had van de warmte. Verder niets te zien, schone kont, geen harde buik, etc. En nu zag ik een vlieg zitten op haar, en keek. Ja hoor, nu dus wel een beetje een vieze kont. En ze viel een beetje om, kwam niet meer overeind

Ze is op. Dus vanavond naar de dierenarts voor (waarschijnlijk) een spuitje.

Lizzy kwam bij mij, twee huizen geleden. Samen met haar zusje (die nu een jaar dood is).

Lekker loslopen op het balkon;

Ze is gek op sneeuw:

Met haar nieuwe vriendjes (vorig jaar augustus): Tess, Joep en Karel

Zij koos de grootste man uit als vriendje

Druivenbladeren; jammie!

En morgen is ze er naar alle waarschijnlijkheid niet meer Maar ze verdient het niet om te lijden.
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig, Sarah. En wat een skeetig konijntje!
.

Het is het moeilijkste wat je ooit voor je dier zult moeten doen, maar tegelijkertijd ook het beste. Heb je nu geen flikker aan, weet ik ook wel.

Sterkte in ieder geval!!

Iets anders
oh wat een zielig verhaal.

Van de andere kant; je bent een verstandig baasje, en beter een spuitje dan dat ze onnodig pijn hebben. Maar wat een scheetjes heb je!
Och Saar toch, wat erg. Je hebt haar al zo lang en dan moet je haar gaan missen.

Weten de kinderen het al? Zal voor hun ook een grote klap zijn.

Sterkte vanavond.
Droevig zeg. Maar inderdaad beter voor het beestje zelf. Sterkte ermee.
Aaah
Perfectionisme is niet perfect...
Lieve reacties!

Rat; nee, stomste is nog dat ik oudste vanochtend heb weggebracht naar oma, voor een logeerpartij Dus die ziet zaterdag pas dat Lizzy er niet meer is...

Ik heb haar al een jaar of 6, en ze komt uit de opvang. Ze hadden haar+zusje weg gehaald uit een hok van 1 bij 1 en wisten niet precies hoe oud ze waren. Maar goed, wat Soppie zegt inderdaad; lijden is niet nodig en dat gaat ze wel doen nu denk ik. En ze heeft al die tijd een goed leven gehad, maatjes om haar heen, lekker de ruimte in de ren....wat wil een knijn nog meer
Wat een lief konijntje, prachtig snoetje ook.

Zo triest... afscheid nemen van een geliefd huisdier.

Heel erg veel sterkte vanavond

Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Succes vanavond
Oh wat droevig! Maar ze verdient het inderdaad niet om te lijden. Is het ouderdom? Ik weet niet hoe oud die beestjes kunnen worden.

Ik denk dat ze een prachtleven bij jou gehad heeft
Ooo heel sneu voor jullie en Lizzy ...want ze had wrs. nog graag langer bij jullie gewoond..
Ik dacht dat konijnen gemiddeld zo'n 8 jaar oud werden? Zoiets zal ze ook wel zijn. Ze is gewoon op, kan haar bobbeltjes tellen op de ruggengraat en ze (vr)eet net zoveel als onze Vlaamse Reus
Ach gossie, wat naar....

Ooooh ik ken dit gevoel. Heb het in maart nog meegemaakt met mijn konijntje. Kon pas 's avonds bij de DA terecht. Zat ik met haar de hele tijd op mijn schoot. En maar afscheid nemen (ze had baarmoederkanker).

Wil je heel veel sterkte wensen. En even (lekker) hard huilen...

Knuffel!
Wat een prachtig konijntje!

heel veel sterkte!
Wat naar!!

Heel veel sterkte!

(en wat een plaatje trouwens)
Wat ontzettend verdrietig.

Heel veel sterkte!

Liefs,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ze zit nu naast me op tafel, in haar vervoersmandje ..... Heb afscheid genomen en als man zo thuis is gaat hij met haar naar de DA. Denk echt dat ze er klaar mee is. Ze puft en hijgt alsof ze heel benauwd is ook. Ik heb tegen d'r gezegd dat ze maar naar haar zus moet gaan. Nog een beetje dille, dat vind ze zooo lekker en een klein korstje bruin brood gegeven waar ze nu op zit te knabbelen
sterkte
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Bah, wat een ellende.

Heel veel sterkte!
Ach lieve Saar wat verdrietig..

Vorige week is mijn Twompie overleden en de week daarvoor het lieve knijn van Very Cherry... Wat kun je toch gek zijn met je diertje he. Heel, héél veel sterkte!
Jeetje wat zielig. Heel veel sterkte.

Twompie en VC ook nog .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Meid, wat is dit verdrietig. Heel veel sterkte! Ik heb gister mijn poes laten inslapen en oh wat is dat verdrietig. We hebben goed voor onze beesten gezorgd, laat dat een troost zijn.
Yep, ze is dood. Dierenarts vond spuitje ook het verstandigst. Ze was inderdaad op. Ze staat nu in de ren (in haar vervoersmand) zodat de anderen nog even kunnen snuffelen.

Straks Sarahmeisje eerst naar bed brengen (konijn doetut nie meer) en dan Lizzy maar begraven in de tuin. Vier op een rij wordt het dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven