Wat te doen met hondendrollen
woensdag 28 juli 2010 om 18:00
Ik woon in een appartement met in de omgeving grasveldjes maar geen echte hondenuitlaatplaats. Ook zijn er geen speciale vuilnisbakken waar je de hondendrollen in kan doen. Ik ruim ze wel altijd op en gooi het dan in het enige vuilnisbakje aan de muur in de buurt. Volgens mij wordt deze nooit geleegd dus ben bang dat deze straks helemaal vol zit met stinkdrollen.
Hoe doen jullie dat? Heb ook geen zin om ze mee naar huis te nemen.
Gr. An
Hoe doen jullie dat? Heb ook geen zin om ze mee naar huis te nemen.
Gr. An

woensdag 28 juli 2010 om 18:11

woensdag 28 juli 2010 om 18:20
Grappige reakties. Ik begrijp ook wel dat het mijn probleem is maar naar huis meenemen vind ik niet zo lekker gaat toch stinken in huis of op het balkon.
Ik wil het gewoon zo netjes mogelijk doen maar omdat er op straat weinig opties zijn is het moeilijk.
Ik vroeg me alleen maar af hoe andere hondenbezitters dat doen.
Ik wil het gewoon zo netjes mogelijk doen maar omdat er op straat weinig opties zijn is het moeilijk.
Ik vroeg me alleen maar af hoe andere hondenbezitters dat doen.

woensdag 28 juli 2010 om 18:22
quote:annmary64 schreef op 28 juli 2010 @ 18:20:
Grappige reakties. Ik begrijp ook wel dat het mijn probleem is maar naar huis meenemen vind ik niet zo lekker gaat toch stinken in huis of op het balkon.
Ik vroeg me alleen maar af hoe andere hondenbezitters dat doen.Thuis is de kliko als ik onderweg geen vuilnisbak tegenkom.
Ik vroeg me alleen maar af hoe andere hondenbezitters dat doen.Thuis is de kliko als ik onderweg geen vuilnisbak tegenkom.