Banhistorie

25-07-2010 13:23 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je kunt zien wat je banhistorie is?
Toch snap ik het niet. Stel je voor dat je bijvoorbeeld een maand geband bent. Als dan na 6 maanden nadat de ban is verlopen alles nog oke is, gaat de teller weer op nul. Maar gaat een angel dan 7 maanden terugspitten in het bantopic? Lijkt me sterk.
Ik neem aan dat de Angels daar een administratie voor hebben. Maar waarom maak je je hier zo druk over? Er is toch nog niks misgegaan? En als er zoiets misgaat, dan stuur je een mailtje en wordt het opgelost.
quote:willem1959 schreef op 28 juli 2010 @ 20:08:

Toch snap ik het niet. Stel je voor dat je bijvoorbeeld een maand geband bent. Als dan na 6 maanden nadat de ban is verlopen alles nog oke is, gaat de teller weer op nul. Maar gaat een angel dan 7 maanden terugspitten in het bantopic? Lijkt me sterk.

Doe je je nou zo dom voor?

Alles staat in het systeem waar de angels mee werken, dus gewoon " jouw dossier" , ze hoeven echt niet het Waarschuwings/bantopic door te spitten hoor.

Is het misschien een idee om gewoon gezellig te gaan forummen? Dan hoef je ook niet dagenlang bezig te zijn hoe het zit met de bans. Misschien een verademing? Wie weet ga je het nog leuk vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
herstel
anoniem_51990 wijzigde dit bericht op 28-07-2010 20:17
Reden: in oorlog met google
% gewijzigd
quote:mylenevalerie schreef op 28 juli 2010 @ 20:12:

[...]

Alles staat in het systeem waar de angels mee werken, dus gewoon " jouw dossier" , ze hoeven echt niet het Waarschuwings/bantopic door te spitten hoor.

Klopt. We hebben een extra loepje.
Willem forumt toch gezellig?

Ik denk dat jullie te kritisch zijn en te serieus. Niets verkeerd mee hoor, maar overal waar 'te' voor staat is niet goed, behalve... tevreden!! Wat ik heel erg ben natuurlijk! En Willem vast ook!
Ik forum zo gezellig als maar kan. Maar goed.

Ik ga straks lekker op vakantie. Komen er weer twee goede weken bij.

Ergens rond de jaarwisseling ben ik weer schoon. JOEHOE !!!!!!!!!!!!!!!
Go Willem!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven