Banhistorie

25-07-2010 13:23 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je kunt zien wat je banhistorie is?
Over terecht en onterecht gesproken: angel3 -> kun je aan Naomi doorgeven dat ik nog wacht op een email over mijn ban? Ze vroeg me te mailen, doe dat keurig als ze dat vraagt en hoor nu niets meer.... Misschien vind ze mijn ban ook onterecht en zoekt ze naar de juiste bewoording om mij mijn gelijk te geven zonder jou af te vallen?

Hoor het graag PER EMAIL zoals ze zelf aangaf.
Viva la vida
De Regels...... hoe vaak worden die ge-update dan? En hoe weet ik dat ze weer gewijzigd zijn? Ik heb braaf alle regeltjes gelezen toen ik mijn account aanmaakte.... daarna dus nooit meer? Ik begrijp dat ik dus regelmatig (hoe vaak?) moet checken of e.e.a. is gewijzigd. Ik kijk nooit op het mod topic trouwens....

Dank je Arthemis voor de toelichting, maakt het in elk geval een stuk duidelijker voor mij (die nooit op de hoogte is van wat dan ook )
Its, de meeste regels zijn regels zoals ze ook in het normale leven gelden. Mensen niet beledigen, etc.

Als je iets doet wat tegen de regels is zul je eerst een waarschuwing krijgen, ga je echt over de schreef, een (eerste) ban.

Maar een permaban krijg je echt niet als je niet weet dat je iets fout doet.
oh gelukkig, kwestie van gezond verstand dus.... ik was al bang dat het hier erg rigide aan het worden was.

Thanks Moonlight!
quote:ndh86 schreef op 25 juli 2010 @ 16:23:

Over terecht en onterecht gesproken: angel3 -> kun je aan Naomi doorgeven dat ik nog wacht op een email over mijn ban? Ze vroeg me te mailen, doe dat keurig als ze dat vraagt en hoor nu niets meer.... Misschien vind ze mijn ban ook onterecht en zoekt ze naar de juiste bewoording om mij mijn gelijk te geven zonder jou af te vallen?

Hoor het graag PER EMAIL zoals ze zelf aangaf.Joh, misschien kan ze je even bellen, direct morgenvroeg. Someone important like you?
Jaschenka, jij kent het hele verhaal? Of geef je zomaar wat commentaar? Mag hoor
Viva la vida
Ik geef zomaar wat commentaar, dat mag op een openbaar forum. En oh ja, sommige forummers staan nu eenmaal zo graag in het middelpunt van de aandacht, dan lever ik ook graag commentaar, zoals je ziet.
Nou, je stond dan even in de belangstelling, ik hoop je er blij mee gemaakt te hebben
Viva la vida
Ik denk dat alleen jijzelf je ban onterecht vindt ndh...
quote:Francisca_ schreef op 25 juli 2010 @ 22:44:

Ik denk dat alleen jijzelf je ban onterecht vindt ndh...Ik weet het wel zeker. Ze is tijdens haar ban ook nog komen posten onder een andere nick, maar dat is natuurlijk heel wat anders . Het arme kind, zo onbegrepen en zo'n onterechte ban.
I know Jaschenca, maar dat was terecht, omdat ze die andere ban nooit had mogen krijgen
quote:its schreef op 25 juli 2010 @ 15:08:

Ja dat een permaban definitief is, snap ik ook. Ik vraag me dus wel af waarom iemand een permaban krijgt.

En was Antonio ook niet eens permanent gebannen? Die zie ik toch ook weer? (correct me if I am wrong please).

Zeker als je al langere tijd forumt krijg je zo'n permadinges niet zomaar. Gaat/ging altijd langdurig probleemgedrag aan vooraf.
En hoe gaat dat dan in zijn werk, als je een half jaar niets verkeerd doet? Ligt die datum ergens vast? Is dat het checken? Een half jaar door het bantopic spitten lijkt mij geen doen dus ik zie al weer reden voor discussie. De angels zouden met een eigen interpretatie van een half jaar iemand een permaban kunnen geven terwijl de teller eigenlijk weer op nul zou moeten.
quote:willem1959 schreef op 26 juli 2010 @ 00:39:

En hoe gaat dat dan in zijn werk, als je een half jaar niets verkeerd doet?

Dat is volgens mij al 30 keer uitgelegd, als je je een half jaar koest houdt dan staat de teller weer op 0.

Ligt die datum ergens vast? Is dat het checken?

Dat lijkt mij wel ja, en dat kan je checken in je eigen inbox. Als je je aanwezigheid op het vivaforum zo belangrijk vindt, zet dan zelf een taak in Outlook op die datum, of op zijn minst een reminder.

Een half jaar door het bantopic spitten lijkt mij geen doen dus ik zie al weer reden voor discussie.

Door het bantopic spitten duurt altijd korter dan een discussie over het topic zelf.

De angels zouden met een eigen interpretatie van een half jaar iemand een permaban kunnen geven terwijl de teller eigenlijk weer op nul zou moeten.

Ach wat erg nu!!!!! Wat wil je nou, dat al die vivameiden gaan jammeren over je permabanm en de moderators daar de schuld van geven?.

Dit hele topic is voor mij alsof jij graag je eigen begrafenis in scene zet om te weten te komen hoeveel mensen er gaan huilen en wie er zoal komt :puke:
Willem, je komt op mij over als een dom blondje met je vragen

Staat in je mail.
quote:Vl43inder schreef op 26 juli 2010 @ 00:52:

[...]

Ach wat erg nu!!!!! Wat wil je nou, dat al die vivameiden gaan jammeren over je permabanm en de moderators daar de schuld van geven?.

Dit hele topic is voor mij alsof jij graag je eigen begrafenis in scene zet om te weten te komen hoeveel mensen er gaan huilen en wie er zoal komt :puke: Ik dacht hetzelfde.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:its schreef op 25 juli 2010 @ 15:08:

En was Antonio ook niet eens permanent gebannen? Die zie ik toch ook weer? (correct me if I am wrong please).

Antonio heeft, uit zelfbescherming, gevraagd of hij een permaban kon krijgen.

En voor zover ik weet is hij niet terug (al zou hij zeer welkom zijn, wat mij betreft).
quote:willem1959 schreef op 26 juli 2010 @ 00:39:

En hoe gaat dat dan in zijn werk, als je een half jaar niets verkeerd doet? Ligt die datum ergens vast?Wil je in je agenda gaan zetten wanneer je weer kan lopen rellen op het Viva forum?
quote:Miss Moneypenny schreef op 26 juli 2010 @ 09:22:

[...]

Antonio heeft, uit zelfbescherming, gevraagd of hij een permaban kon krijgen.

En voor zover ik weet is hij niet terug (al zou hij zeer welkom zijn, wat mij betreft).

Oh dan was het misschien op een blog ofzo dat ik hem zag. Ik verdwaal nog steeds hier op die site.

En ja, van mij mag hij ook wel terugkomen.
Hee, wat is de snelste manier om geband te worden???
quote:cychick schreef op 26 juli 2010 @ 20:45:

Hee, wat is de snelste manier om geband te worden???

Even een mailtje sturen. Dan kan ik dat direct voor je regelen.

vivaengel6@googlemail.com
Gewist.

Het modereerbeleid van!Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:VivaAngel6 schreef op 26 juli 2010 @ 21:51:

[...]

Even een mailtje sturen. Dan kan ik dat direct voor je regelen.

vivaengel6@googlemail.com
Viva la vida
O
Pfff goedemorgen zeg, en ik heb mijn eerste kop koffie nog niet eens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven