Banhistorie

25-07-2010 13:23 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je kunt zien wat je banhistorie is?
In de ban van de ban.

Heb helemaal nooit de 'forum-regels' doorgelezen.

Mijn 1e (en enige joehoe!) ban kwam dan ook als een complete verrassing!

Wie zou de meeste 'bannen' hebben gehad?
Gewist.

Het modereerbeleid van!Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:cychick schreef op 25 juli 2010 @ 14:01:

Wie zou de meeste 'bannen' hebben gehad?Van de mensen die er nu nog zijn? Ik gok op Willem zelf.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Francisca_ schreef op 25 juli 2010 @ 13:48:

[...]

Als het goed is krijg je een mailtje met waarschuwing of bans van de angel? Daar kan je het uithalen

Verder gewoon netjes aan de regels houden, die helemaal niet zo moeilijk zijn en dan hoef je je er niet druk om te maken.Nou, bij mij (en sommige anderen) roepen de angels al snel dat een posting provocerend is hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 juli 2010 @ 14:03:

[...]

Van de mensen die er nu nog zijn? Ik gok op Willem zelf.Nee hoor. Jaap heeft is al twee weken het zwijgen opgelegd. Ook onterecht overigens. Nu ik er aan denk gebeurt het relatief vaak bij angel 3.
Ik heb al een keer een ban zien langskomen van een maand. Ben even kwijt van wie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Gewist.

Het modereerbeleid van!Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:mylenevalerie schreef op 25 juli 2010 @ 14:08:

Ik heb al een keer een ban zien langskomen van een maand. Ben even kwijt van wie.Iemand met een achternaam? Die weet elke keer na terugkomst binnen een dag weer een nieuwe ban te krijgen.
Hoe zit het dan met Permabans? HPL heeft er toch eentje gehad? Komt ze nooit meer terug? Ik mis haar... nog steeds.
Kijken in het topic over waarschuwingen een bans, en dan even flink terugbladeren?
Viva naar de knoppen.
quote:its schreef op 25 juli 2010 @ 14:43:

Hoe zit het dan met Permabans? HPL heeft er toch eentje gehad? Komt ze nooit meer terug? Ik mis haar... nog steeds.Bij mijn weten is een permaban definitief en mag iemand ook niet onder een andere nick terugkomen.
Perma is permanent. Dubbelnicken wordt wel heel lastig dan. Ik kom bijvoorbeeld nooit meer op Dragonfly binnen omdat ik zo goed kan puzzelen
Viva naar de knoppen.
Heel gek...ik hoor stemmen...Calimero!

Zij zijn groot...en ik is klein.......en das niet eerlijk...ohhhhhhhh nee!
Ik snap sowieso niet waarom zoiets als een ban uberhaupt nodig is.

Ik ben echt geen heilig boontje en reageer in sommige gevallen ook best hard, to the point en zonder mee te huilen praten, maar zelfs dan hou ik de grens van respectvol zijn in de gaten. Ik zie de lol van zieken, zeiken, zuigen dus niet zo. En hoewel ik dus niet snap dat we hier niet met z'n allen gewoon een beetje volwassen kunnen zijn in onze postings (waardoor de bannen overbodig worden), ben ik blij we van degenen die het zieken, zeiken en zuigen niet kunnen laten hier voor kortere, dan wel langere tijd 'verlost' zijn.
27-6-2010 heb je je laatste, overigens geheel terechte, ban gehad, van een week.

Je mag gewoon mailen om dit te vragen hoor.
.
quote:lindy schreef op 25 juli 2010 @ 15:03:

Misschien kun je een schriftelijke aanvraag doen (a 5 euro) net als een BKR check. En dan wel zwart op wit een verklaring.

Kom je nu mee.

Nu heb ik het al gratis verteld.
Ja dat een permaban definitief is, snap ik ook. Ik vraag me dus wel af waarom iemand een permaban krijgt.

En was Antonio ook niet eens permanent gebannen? Die zie ik toch ook weer? (correct me if I am wrong please).
Permaban kan volgens mij wegens reclame, zelfmoorduitspraken, claimend gedrag, ruzies uitlokken, privé-informatie bekendmaken e.d.
Viva naar de knoppen.
.
Als iemand een permaban krijgt wordt op het forum vermeld waarom dat zo is. We kunnen nu niet in dit topic daar weer over beginnen, want regel is dat je niet over gebanden praat, zij kunnen immers niet meer reageren.
quote:Viva Angel2 schreef op 25 juli 2010 @ 15:03:

27-6-2010 heb je je laatste, overigens geheel terechte, ban gehad, van een week.

Je mag gewoon mailen om dit te vragen hoor.

Reken maar dat die ban onterecht was. Daarbij was het niet eens op jouw pijler.

En wat dat mailen betreft, als ik mail blijft alles geheim, verborgen en niet toetsbaar omdat er niet uit mails geciteerd mag worden. Beter is het om zo veel mogelijk over het forum te spelen.
Klinkt wel heel gewichtig zo.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 25 juli 2010 @ 14:58:

Perma is permanent. Dubbelnicken wordt wel heel lastig dan. Ik kom bijvoorbeeld nooit meer op Dragonfly binnen omdat ik zo goed kan puzzelen
Beste Willem,

ook al is het niet de pijler van twee, zij kan wel degelijk zien wanneer en waarom jij je vorige ban hebt ontvangen. Zij kan dus ook perfect beoordelen of een ban al dan niet terecht is.

Jouw ban was terecht.

Met vriendelijke groet,

Viva Angel3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven