Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
quote:noa_lynn schreef op 28 juli 2010 @ 20:03:

Een anonieme hyves a la Kroki is ook prima!heb net even snel een hyve aangemaakt!
Spits zit erop.

Eigenlijk valt het aardig mee hoor.

Maar het is even zo'n uurtje dat alles tegelijk moet.

Chayuz, klinkt grappig scrabble-hangertjes.

Bij zwemles gaat het heel goed, we zitten nu in de fase dat ze opgeroepen kan worden voor het afzwemmen.

Eerst volgende keer is weer begin september, dus we wachten af.

Maar ze heeft er veel plezier in dus maakt verder niet uit hoe lang het allemaal duurt wat mij betreft.

Noa-Lynn, jammer van je avondje film.

Dikke digi-knuf!

En nu ga ik op de knop drukken!!!!
Kaartje mag naar Canada.

Trouwens even over Boomerang-kaarten.

Ik heb hier thuis nog heel wat oude liggen, die gebruik ik meestal als ik een prijsvraagje wil insturen.
Noa-lynn jammer dat je filmavondje in het water loopt maar wel goed dat je naar je lichaam luistert!

Enne je spaarde toch Anne Geddes kaarten anders heb ik mij helemaal vergist, ben blij om te horen dat je het leuk vond in ieder geval.

De minimeet in Goes was gezellig en lekker mini omdat we in totaal met z'n 5-en waren.

Hier geen kaartje vandaag wel nog een hurray gisterenavond laat: na 30 dagen werd mijn kaartje naar Rusland geregistreerd. Vandaag nog een hurray uit Finland na 11 dagen.

Morgen hopelijk weer een kaartje voor mij....

Voor de statistieken: Chrisy1, 38 jaar, getrouwd, twee zonen die volgende maand jarig zijn en dan 13 en 9 worden. Een beagle als huisdier en wonend in de provincie Zeeland.

Part-time werkend in het theater als oproepkracht horeca.

Anita, spitsuurtjes kunnen echt heel erg spits zijn en soms volledig uit de hand lopen maar het kan ook probleemloos verlopen. Lekker dat je dochter bijna mag afzwemmen en dat ze er plezier in heeft. Das toch wel fijn!

Boomerangkaarten heb ik ooit ook eens gekocht via marktplaats maar ik gebruik ze zelden voor postcrossing. Wel om net als Anita te gebruiken voor het insturen van prijsvragen.
Ben bezig om mijn kaarten online te krijgen. Een tijdje laten liggen dus nu aardig wat te doen.

Alle te versturen staan klaar, nu bezig om alle ontvangen kaarten te fotograferen en te uploaden.
quote:chrisy1 schreef op 28 juli 2010 @ 21:15:

Noa-lynn jammer dat je filmavondje in het water loopt maar wel goed dat je naar je lichaam luistert!

Enne je spaarde toch Anne Geddes kaarten anders heb ik mij helemaal vergist, ben blij om te horen dat je het leuk vond in ieder geval.

De minimeet in Goes was gezellig en lekker mini omdat we in totaal met z'n 5-en waren.

Boomerangkaarten heb ik ooit ook eens gekocht via marktplaats maar ik gebruik ze zelden voor postcrossing. Wel om net als Anita te gebruiken voor het insturen van prijsvragen.

Het filmavondje halen we vast snel een keer in, het is niet dat we ver weg wonen ofzo.

Ik werk in het dorp waar hij woont .

Plus dat ik als alles goed gaat zaterdag bij hem ben.

Ik vind het vooral zo enorm moeilijk om te zeggen 'Joh sorry maar wat we hebben afgesproken kan niet doorgaan' en dat een uur voor tijd.

Ik ben helemaal blij met mn Anne Geddes-kaartje, vind ze zo lief!

Heb dr hier thuis ook nog een heel aantal liggen.

Op de kaart van de minimeet hadden jullie nog ruimte genoeg om te schrijven, dat was zaterdag al ietsjes minder (12 mensen) .

Die boomerangkaarten leken me eerst een leuke variatie op de standaard i-drukker.

Eigenlijk heb ik al heel veel i-drukker en moet mijn kaartenvoorraad eerst slinken en niet explosief groeien (met 2000).

Die laat ik denk maar lekker zitten...

Heb een kaartje geschreven voor die vriend omdat ie vrijdag jarig is en ik vermoed dat ik dr niet heen kan zaterdag.

Zo en nu mn bed in, goed uitrusten en morgen weer een nieuwe dag.

Fijne avond allemaal!
Heb vandaag nog naar je gezwaaid Sweetcandy ;)

We zijn vandaag naar het park geweest, 2 buitjes over ons heengehad... brrr

Ook ff naar huis geweest, was gedaan enne post opgehaald natuurlijk, had 3 kaartjes!!

1 uit Canada een dubbele kaart met een leuke zwart witte kat erop. Ook een leuk tekstje erop ( was haar eerst verstuurde kaart)

1 uit Australie, geen leuke tekst, geinig kaartje

1 uit Estland ( estonia toch) Een leuke Moomin! En leuke tekst achterop.

Zo ik ga zo op tijd naar bed... morgen weer an die arbeid.
Chrisy, je staat niet meer op nr 10 zie ik net.
quote:chayuz schreef op 28 juli 2010 @ 19:51:

iederen de nieuwe Flow al binnen trouwens? haha! De nieuwe nog niet, maar toch wel het vakantieboek
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:kroki schreef op 28 juli 2010 @ 20:49:

[...]

heb net even snel een hyve aangemaakt!

Je begint tekenen te vertonen van iemand die een verslaving heeft......
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Anita1973 schreef op 28 juli 2010 @ 21:46:

Chrisy, je staat niet meer op nr 10 zie ik net.Klopt, sinds een paar dagen ben ik gezakt naar nummer 11
quote:chrisy1 schreef op 28 juli 2010 @ 21:53:

[...]

Klopt, sinds een paar dagen ben ik gezakt naar nummer 11

nr 11.

Dat betekend dat je nog steeds wel heel heel veel kaartjes heb verstuurd en ontvangen he.

Of ga je de achtervolging inzetten en flink sturen de komende dagen, hahaha
@Chayuz, kijk even bij thuis en dan op het topic Haken is wel leuk, daar staan you-tube filmpjes (wel in het engels) en dan leer je het wel. Heb ook een boek besteld, moeilijk te krijgen moet ik zeggen.

De groeten aan Laurent als we hem weer krijgen....

@Noa-lynn, u zegt........2000 kaarten? moeten dat er niet 200 zijn?

Ik heb net een swap aanvraag gekregen op het pc-forum. Iemand had gelezen dat ik Unescokaarten uit Slowakije had en wilde dus swappen (dat is ruilen). De kaart die ik krijg is een hard-to-get uit Finland, als ik die heb heb ik alles van Finland!!!
quote:snjokorn schreef op 28 juli 2010 @ 21:52:

[...]

Je begint tekenen te vertonen van iemand die een verslaving heeft......hmja...
quote:Anita1973 schreef op 28 juli 2010 @ 22:00:

[...]

nr 11.

Dat betekend dat je nog steeds wel heel heel veel kaartjes heb verstuurd en ontvangen he.

Of ga je de achtervolging inzetten en flink sturen de komende dagen, hahahaIn 4 jaar tijd heb ik inderdaad heel wat verstuurd, ik heb het ooit geschopt tot nummer 3 van NL maar dat was en is niet bij te benen! Dus langzaam aan zak ik steeds iets verder ben ik bang. Maar dat geeft niet hoor, ik heb er nu nog steeds plezier in en dat was in dat andere tempo niet vol te houden.

Ik las hier iets over artunlimited. Shoppen jullie vaak online?
Twee kaarten bij de post: een zomerse Monet uit NL en een Audrey Hepburn uit Spanje. Helemaal goed.

Nou staat A.H. dus helemaal niet in mijn profiel, maar wel in dochters profiel, dus kaart werd meteen ingepikt. Wat helemaal toevallig was is dat wij gisteravond 'Breakfast at Tiffany' hebben gekeken. Dochter had de film nog nooit gezien en had daar zin in en die Spaanse PC-er had een heel verhaal over die film op de kaart geschreven. Spooky.

Ook mijn bestelling van Art Unlimited is eindelijk binnen. Belachelijk lang moeten wachten (26 juni besteld en bestaald), maar binnen is binnen.

Net een hurray uit Polen (waar ik mijn Poolse verhaaltje naartoe had gestuurd), ze kan echt geen Engels: 'tank for translatjon' was haar hurraytekst, maar ze was er kennelijk blij mee want ze heeft de kaart favoriet gemaakt.

Jullie hebben weer veel geschreven vandaag en gisteravond! Even een reactie op enkele berichten:

@Anita > Oef, zwemles, als er een periode was waarbij ik zoooooooo blij was dat deze was afgelopen... Mijn kinderen wilden beiden niet "door het gat" zwemmen, vertikten dat gewoon. En dan mocht je niet door naar het volgende lintje. In totaal vier jaar in de dampende warmte achter glas naar koppige kinderen gekeken. En dan elke keer het drama in de kleedkamer als andere kinderen wel een nieuwe kleur lintje kregen uitgedeeld en jouw kind weer niet door mocht en andere ouders dat ook nog lekker even inwreven. Dochter heeft A,B & C (het meisje dat het langzaamst, maar het mooist zwom, volgens de zwemjuf) gehaald. Zoon wilde na het behalen van zijn B absoluut niet meer terug naar het zwembad. En nou las ik gisteren in de krant dat men overweegt om kinderen te verplichten alle drie de diploma's te halen!

@Chayuz > Als Laurent zich hier meldt dan stuur ik hem een tekst in hiërogliefenschrift, maar dan zo dat een Egyptoloog er ook niks van begrijpt.

Heb even zitten googlen op R.E., had er nog nooit van gehoord, vond het wel boeiend, kwam ook allemaal foto's tegen van ruimten die volgens R.E. waren ingericht. Misschien moet je nog even op het web gaan rondneuzen voor ideetjes.

@C-estelle > Leuk zo'n nieuwe vlam, geniet er van! Zo'n beginperiode vreet energie maar is zo heerlijk.

@Chrisy > jullie hebben een beagle. Ik had in mijn tienerjaren een oppasadresje bij een gezin met drie kleine kinderen en een beagle. Ik had meer werk aan die eigenwijze hond dan aan de kinderen!

@Looklikemerel > zoon heeft genoten bij het wielrennen. Heeft niks kunnen vangen uit de reclamekaravaan, er stonden allemaal grote volwassen kerels rondom hem en die waren als een kind zo blij met keycords, petjes en spaarpotten. Heeft wel een handtekening van Gesink gekregen (en een hoop mindere goden), niet van Contador of Schleck, maar hij had een topavond gehad. Hij was uitgebreid in beeld op het verslag van RTL4 Ontbijtnieuws.

@Beachlover > al de stapel kaarten weggewerkt?

@Steph > ach, kon je maar 17 leuke kaarten vinden? Maar ik ben geen haar beter, ging kijken op de site van penpaljunkie en heb toch nog een bestelling gedaan. Dat was net voordat de postbode met het A.U. pakketje langs kwam...

@Kroki > ik bestel regelmatig kaarten on line. Ik kan de kaarten van de Hema en Bruna uit mijn dorp wel dromen. Heb goede ervaringen met Art Unlimited, Penpaljunkie en The Tin Star Company.
Goedemorgen allemaal.

Hier begint die goed althans met een hurray uit India na 19 dagen!!!

Dus vanavond weer op knopje drukken!!!

Chrisy, plezier in je hobby houden is belangrijker dan op wat voor nr dan ook staan he.

Neferisis, mijn dochter duikt dank god wel door het gat.

Hier werken ze met stippen en 1 keer kreeg ze niet direct een volgende stip, heeft ze twee extra lessen gehad en toen kreeg ze hem wel.

En jou dochter klinkt als de mijne zwemt ook heel netjes maar langzaam.

Leuk dat je zoon genoten heeft bij het wielrennen,

Heb geen ontbijtjournaal gekeken, kan ik dat ook opzoeken op uitzending gemist.

Kroki, ik heb nog nooit kaartjes besteld via internet (op I-drukker na want die zijn handig voor rare en lege profielen).

Ik ga veel te graag op zoek in de stad al merk ik wel dat het nu langzaamaan een beetje van hetzelfde gaat worden.

Ik ga hier nu zo de kindjes aankleden en dan richting mijn zus.

Die gaat morgen trouwen en ik ga haar nog helpen met wat voorbereidingen.
Wat is penpaljunkies en tinstarcompany? Zyn dat webwinkels?

Ik hoop dat myn kaarten snel aankomen,ik wil nieuwe schryven.

Ik wilde maar 1 onderweg hebben,maar dat liep toch een beetje anders.Haha.

Ik werd vanmorgen wakker met een bloedneus,erg raar want heb nog nooit een bloedneus gehad.
Anita leuk dat je zus gaat trouwen,ik hoop voor haar dat het morgen mooi weer wordt.zyn jullie trouwens getrouwd?

Ik niet,helaas.zou wel graag willen,alleen gaat trouwen in je eentje niet zo goed.myn vriend wilt niet trouwen.

Als ik op penpaljunkies google kom ik op de pp-junkie.hyves.nl betekend dat dan dat je via hyves een bestelling doet? Dat vertrouw ik niet zo
Goedemorgen!

Mandarijntje, in de eerste post van dit topic vind je allemaal links van (web)winkels.

Bij Penpaljunkie heb ik pas ook wat besteld. Het kwam na 2 werkdagen al binnen; leuke kaartjes! Ze hebben allerlei kaarten en ook pakketten met van alles erin en een dierenpakket, een Nederlandpakket en een Kawaipakket (met Hello Kitty etc).

Bestellen gaat heel makkelijk via die site.

Met andere websites heb ik nog geen ervaring (behalve idrukker).
Kroki, ik heb zeer goede ervaringen met artunlimited. Bestellen, betalen (ideal) en binnen 3 werkdagen in huis. Heerlijk uitgebreid assortiment waaronder Nijntje (zeer geliefd).

De andere site's daar heb ik nog nooit besteld.

Chrisy, heerlijke hobby ja. Maar goed dat je het niet doet om in de top 10 te staan.

Nefrisis, wat toevallig een kaart van AH en dan diezelfde dag een film ervan kijken (waar hij over geschreven had). Echt wel spooky. Ik zou heel blij zijn met een kaart van die dame Audrey, ook al staat het niet in mijn profiel. Zo'n mooie dame.

Anita, wens je zus heel veel plezier. En ze moet, heb ik gehoord, vooral genieten en de dag niet te snel aan haar laten voorbij gaan. Veel plezier met voorbereiden voor morgen en ehhh, is moeilijk maar zorg dat je niet mooier dan je zus bent morgen. Is echt not done.

(gaat ff bij penpaljunkies kijken, errug).
Vannacht een hurray uit Wit-Rusland ontvangen. Het was mijn laatste kaartje dat nog onderweg was vanaf de PC-meeting in Den Bosch.Net op de "send" knop gedrukt. De kaarten mogen naar Polen en NL. Het Poolse meisje krijgt een modekaart en de Nederlandse jongen een voetbalkaart. Mijn bestelling bij Art U. komt nu mooi van pas!

@Anita > spannende dagen voor je zus. Ik hoop dat het morgen een prachtige, onvergetelijke dag voor haar wordt. Is je dochtertje bruidsmeisje?

@Mandarijntje > ik had een tijdje terug een spontane bloedneus, die maar niet wilde stoppen. Bleek mijn bloeddruk veel te hoog. Dus wel in de gaten houden!

Inderdaad staan alle webadressen op de eerste bladzij van dit topic vermeld.

@Stereogram > ik kreeg gisteren van PP-junkie een mail dat ze een dezer dagen de collectie verandert. De 'dunne' kaarten gaan er uit en er komen nieuwe kaarten bij.

De meeste kaarten van i-drukker vind ik niet leuk genoeg om te verzenden. Heb de giraffe en een kattenkaart ervan ooit laten komen en heb van Steph een paar van die gewilde WK-kaarten gehad.
Neferisis, ik heb er nog een paar van die meeting onderweg helaas. Wel goed dat je weer aan-profiel-wensenlijst kaarten kon opsturen.

Ja hoor, weer 15 euro lichter bij pp-junkie.......Gelukkig ging/gaat dat ook. Hello kitty, disney, paddingtonkaarten gekocht.

Ik moet me inhouden met geen adressen aanvragen.
Even iets laten weten. Is de site van pp-junkie vernieuwd?

Ik kreeg namelijk op mijn mobiel een dame van pp-junkie te spreken, zij belde mij op, hoe ik op die site kwam. Is volgens haar helemaal nieuw, ik legde het uit en ik was de eerste die daar bestelde. Ze ging het direkt inpakken en versturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven