Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Steph raar dat ze belde omdat ze wilde weten hoe je op de site kwam,of bedoelde ze het anders?misschien dat ik het verkeerd lees. Heeft iemand de site voor my? Ben nu wel heel nieuwsgierig
Ik wou toch stiekem even mijn scrabblehangertjes met jullie delen, ben nog niet geheel tevreden want ze plakken nu soms aan elkaar :S maar heb anders spul besteld wat naar mijn idee beter gaat werken!

Steph -- > nou ik was ook van plan een boek te halen, misschien hier bij de boekenvoordeel, opzich willen de steken mij wel lukken, maar ik kan het draad gewoon niet fatsoenlijk vasthouden dat er ook lekker een tempo in komt zeg maar. mjah oefening baart kunst..

Mandarijntje: ik las iets over online bestellen, nou kaarten heb ik nog nooit online besteld, afgezien van 1 miskoop via marktplaats. Ik dacht dat ik een stuk of 100 kaarten op de kop had getikt, had ik ook alleen waren ze allemaal beschreven :P

heel wijs weer.

Neferisis --> wat leuk dat je gelijk op onderzoek uitgaat maar inderdaad via internet ben ik ook wel het een en ander tegengekomen. maar de volgende teamvergadering moet ik eerst even overleggen of iedereen het eens is wat ik van plan ben met het atelier
@Steph > ik heb net even op de site gekeken. Die is dus gerestyled en het assortiment is uitgebreid, maar verder nog gewoon van dezelfde persoon.

@Mandarijntje > de site is dus www.pp-junkie.com

@Chayuz > handig zo'n foto, ik had bij hangertjes een heel andere voorstelling: knaapjes/kledinghangertjes Ik vind ze leuk!
haha nou dat zou ook een kunst apart zijn! kledinghangers van scrabbleblokjes haha!

maar dank je wel, het begin is er in elk geval hopen dat het andere spul beter gaat werken!
@Chayuz, bij de boekenvoordeel (of bij Selectyz) hebben ze dat boek van Jan Eaton NIET. Dat is al bekend. Omdat ik je ken kan ik het voor je bestellen als je wilt, hier bij de boekenhandel. (het is een lokale).

@Mandarijntje, ze was gewoon nieuwsschierig dat de site al werkte.

@Chayuz, nog een keertje: wat knap en leuk zeg.

Ik kreeg een mailtje van PP-junkie en ze leest hier mee!!!!!!

Ik ga de twee swaps even opsturen.
Hoi Steph,

Dat boek van Jan Eaton is toch 300 haaktips en technieken? hmm ik weet zeker dat ik die laatst ergens heb gezien, ga straks toch even rondkijken (ik ben niks niet eigenwijs)

maar lief dat je het anders voor me wilt bestellen! komt helemaal goed, ik had trouwens niet eens perse dat boek in gedachten... en bedankt voor je complimentje
*zwaait naar mevrouw van PP-junkie*
He Lieve mensen,

Wat is hier veel geschreven!!!!!!!! Zooooowhhheeejj.. moest iets van 10 pagina's lezen. Heb vierkante oogjes, haha.

Chayuz: wat leuk die scrabbleblokjes!!!

En ja, ik heb de nieuwe flow ook al binnen, haha. Heb alleen het vakantieboek nog niet uit, dus weet nog niet of ik er nog een volgorde in moet 'lezen' van mezelf. Het plastic heb ik er al wel afgerukt, haha. Nieuwschierig he, wat staat er in!!

Neferisis: Wat balen van de lasagna. Ik krijg er helemaal trek van, jummie jummie. Misschien duik ik vanavond even in mijn vriezer om te kijken of er nog een bakje ligt. Zelf maken vind ik leuker en lekkerder, maar ik vind die van de euroshopper bij de AH ook heeeeeel lekker.

C_estelle: hebben jullie het leuk gehad op vakantie? Mooi weer gehad en heefl Larf lekker kunnen spelen? Zwembadje enzo erbij?

En oeeehhh... wat leuk dat je een vlam hebt! Wij horen daar graag meer over geniet nu lekker ervan , en van je kindvrije dagen samen met vriendin. Is best lekker af en toe, toch?

Steph: Heb jij ook een leuke vakantie gehad? Je heb iig veel kaartjes gekocht, haha.

En haken is echt leuk, ben er ook met veel enthousiasme mee bezig! En het valt echt mee, de moeilijkheid, al lukken sommige dingen bij mij niet. Zo wil ik granny squares haken, maar via de uitleg in het flow vakantieboek lukt het echt niet. Via youtube wel, maar moet me daar nog even toe zetten. Meestal leer ik het na 1 of 2 keer doen wel, dat scheelt.

Ben momenteel een konijn aan het amigurumi-en. Heel schattig, met een tuinbroekje aan :hearth:

Voor de nieuwelingen ook welkom, gezellig dat jullie meeschrijven.

Ik las ook ergens iets over die kinderschilderijtjes, die zijn leuk!! Ik schilder ook, voornamelijk kinder(kamer)/ geboorte schilderijtjes en dat is zo leuk om te doen! Heerlijk die felle kleurtjes. En kinderen zijn vaak gek op simpele vormen in combi met de sprekende kleuren. Vind het ontwerpen erg leuk, soms heb ik opeens zo'n inspiratie flow en ga ik overal en nergens op zitten tekenen. En dan de uitwerking ervan, en de reakties van anderen. Die denken meestal dat ik het ergens heb laten drukken ofzo, wat dan weer een compliment is voor mijn schilderkunst

Ik viste vanochtend 2 hele leuke kaartjes uit de bus. Uit Rusland een hartje van mandarijnenpartjes en een uit Zuid-Afrika, zo cool!! In het Afrikaans geschreven echt heel leuk.
Chayuz wat zien die dingetjes er leuk uit,maak je dat zelf? Maar wat doe je er eigenlyk mee?zyn het sleutelhangers ofzo? Wat betre

ft die kaarten op marktplaats,stond er niet op dat ze geschreven waren? Zo

nde,kende je n postzegelverzamelaar?

Nefersis bedankt voor de link,maar waar zien jullie de kaarten?want ik zie dat de site offline is.

Steph,ik had het verkeerd begrepen, ik dacht dat ze boos was dat iemand haar link had geplaatst,ik vond het al zo raar.

Ik denk dat ik er 2 verslavingen by heb. 1 genaamd postcrossing, 2e genaamd viva forum.
Haaaaaaallo!!

Jeetje zeg wat zijn jullie aan het schrijven geweest! Ik kan jullie amper bij houden als ik een dag aan het werk ben. Vandaag lekker een dagje vrij dus kan ik jullie weer even inhalen hahaha!

Als ik op jullie allemaal moet gaan reageren ben ik nog de hele dag bezig, dus helaas dat gaat em niet worden ben ik bang. Ik had zojuist een kaartje uit China bij de post met de vraag of ik wel eens accupunctuur had gehad.Ook 2 blauwe brieven... Daar ben ik minder blij mee.. Bijna 2000 euro wat ik terug mag betalen ik heb wel even wat woorden eruit gegooid welke niet zo aardig zijn... Maar goed... Kan der zo weinig aan doen he..

Ik had ook een kaartje waar Chrissy haar naam op stond, dank je wel:) Vandaag nog 2 officials geschreven, eentje zonder tekst in het profiel.. is een idrukker geworden met de hond in beienpakje. Deze gaat naar Belarus. Ook eentje naar NL dat is een koeienkaart geworden. Verder nog twee zwart wit RRen geschreven dus ik heb wel weer een flinke stapel liggen voor in de grote rode brievenbus! Vanmiddag ga ik even naar de opgravingen kijken hier in de buurt.. Ben benieuwd.. Tot later!
Jaaaa, een hurray uit Polen, kaartjes is na 4 dagen aangekomen. Kan geen adres aanvragen PC-site ligt eruit.

Wat nu????

*is echt niet verslaafd hoor *
quote:Mandarijntje1980 schreef op 29 juli 2010 @ 12:53:

Chayuz wat zien die dingetjes er leuk uit,maak je dat zelf? Maar wat doe je er eigenlyk mee?zyn het sleutelhangers ofzo? Wat betre

ft die kaarten op marktplaats,stond er niet op dat ze geschreven waren? Zo

nde,kende je n postzegelverzamelaar?

Nefersis bedankt voor de link,maar waar zien jullie de kaarten?want ik zie dat de site offline is.

Steph,ik had het verkeerd begrepen, ik dacht dat ze boos was dat iemand haar link had geplaatst,ik vond het al zo raar.

Ik denk dat ik er 2 verslavingen by heb. 1 genaamd postcrossing, 2e genaamd viva forum.sluit me bij jouw 2 nieuwe verslavingen aan, Mandarijntje! :-)
quote:steph schreef op 28 juli 2010 @ 22:12:

@Noa-lynn, u zegt........2000 kaarten? moeten dat er niet 200 zijn?

Volgens de advertentie-titel zijn het dr zelfs minimaal 2000.

Vind het eigenlijk wel een beetje heel heel erg veel .
Ehm, wat zijn RR'en?

Hier zijn net mijn setjes postzegels van postzegelsmetkorting binnen. Zelfs dat is al leuk om te openen en te bekijken!

Ik heb uitgezocht welke dat ik denk dat leuk zijn om op mn 1e 5 kaartjes om te versturen te plakken, en dan nu zo hup op de post doen (en gelijk de hond uitlaten).

Manlief bekijkt mijn 'nieuwe gedoetje' met gemengde blikken
quote:steph schreef op 29 juli 2010 @ 09:50:

Kroki, ik heb zeer goede ervaringen met artunlimited. Bestellen, betalen (ideal) en binnen 3 werkdagen in huis. Heerlijk uitgebreid assortiment waaronder Nijntje (zeer geliefd).

(gaat ff bij penpaljunkies kijken, errug).

Ik heb ook deze goede ervaring met ArtUnlimited, heb ook wel eens bij penpaljunkies besteld, kreeg ik ook gratis (boomerang enzo) kaarten bij.

Kijk net mn pas binnengekregen bestelling na van ArtUnlimited, ik heb gewoon 3 kaarten meer gekregen dan besteld.

Wel hele mooie van een plein in Brussel met 2 vrouwen onder een paraplu, verder zwartwit kaartje
quote:Mandarijntje1980 schreef op 29 juli 2010 @ 12:53:

Wat betreft die kaarten op marktplaats,stond er niet op dat ze geschreven waren?

Ik denk dat ik er 2 verslavingen by heb. 1 genaamd postcrossing, 2e genaamd viva forum.

Die boomerangkaarten die ik bedoelde waren volgens de advertentie ongelopen/onbeschreven.

Pas je op voor verslaving 3 !

Het postcrossing-forum...

Heb ik pas ontdekt en nog geen 3 dagen erna zat ik al op een meeting in Leiden .
quote:tine2804 schreef op 29 juli 2010 @ 13:29:

Als ik op jullie allemaal moet gaan reageren ben ik nog de hele dag bezig, dus helaas dat gaat em niet worden ben ik bang.

Valt me tegen van je

Zelfs met m'n vervroegde slapen van gisteren heb ik heel wat in te halen...

(en dus heel heel vaak mijn eigen naam in de berichtjes onder elkaar)

Een RR is een Round Robin, via het postcrossingforum doe ik ook mee aan een RR.

Je hebt een groep mensen die allemaal elkaar een kaartje sturen, over een onderwerp of zoiets.
Ik heb de site van pp junkie gezien. Voor 2 vd hello kitty kaarten heb ik in de stad gewoon 1,50 betaald. Maar er staat nu op de site dat je niet kan bestellen dus ik ga het later proberen. Super mooie kaarten.
Geen post voor mij vandaag wel een hurray uit China na 11 dagen.
Hier vandaag een kaartje vanuit Wisconsin in de brievenbus.

Met een koe op en een heel verhaal erover, best grappig.

Ga deze eerst maar eens registreren.

Drukke dag geweest,

Kan geen ballonnen meer zien.

En heb heel heel veel hapjes gemaakt.

Feest word namelijk in de tuin van zus gevierd.

Gaat heel leuk worden.
@Chayuz, graag gedaan.

@Kozoo, Gaaf : Zuid-afrika en dan die taal heerlijk.

Hoe was jouw vakantie eigenlijk?

Die van mij, mooi/verrassend/heet/indrukwekkend/leuk. Ja, en veel kaarten maar de prijs was ook wel heel leuk.

@Kroki, die van mij was ook zo maar na een paar weken is het wie het eerste bij de brievenbus is. Ze gaan het leuk vinden hoor.

@Mandarijntje, vreemd dat het nu niet lukt, straks iig wel. De kaarten zijn daar lekker goedkoop en daar worden mensen zoals wij weer vrolijk van.

@Anita, neem wel veel slaap als je zo hard hebt gewerkt. Ach, ze trouwt (hopelijk) maar één keer.

Hier één kaart uit USA met een bios erop en een uitleg erover aan de achterkant, heel leuk gedaan.

Verder twee swaps op de brievenbus, 5 hele nieuwe kaarten.
quote:steph schreef op 29 juli 2010 @ 18:37:

@Kozoo, Gaaf : Zuid-afrika en dan die taal heerlijk.

Hoe was jouw vakantie eigenlijk?

Die van mij, mooi/verrassend/heet/indrukwekkend/leuk. Ja, en veel kaarten maar de prijs was ook wel heel leuk.

Fijn Steph, dat jouw vakantie mooi was. Ik ben niet op vakantie geweest en ga ook niet :(

Ja cool he, zuid afrika. Een van jullie had die laatst ook toch zo vlak voor het voetbal?
Yep, dat was ik. Die kwam uit Bloemfontein (ja, een plaatsnaam).

Dat je op vakantie was geweest nam ik, stom stom, gewoon aan.
Ik heb besteld,ben benieuwd. Ik heb in het notitieveld een bericht achtergelaten dat ik de site van hier heb,wie weet krygen we viva korting als we dat allemaal doen haha. Ik ga nu sporten.
Stereogram, wat gaaf groep 3! Daar heb ik afgelopen jaar stage gelopen, echt geweldig. Is wel een van m'n favoriete groepen... Jij gaat lekker snel met je kaarten versturen he!

Noa, ik hou niet zo van boomerangkaarten. Soms zijn ze wel erg grappig, maar ik verstuur ze nooit en hoop ze ook niet te ontvangen. 2000 is wel erg veel zeg! Ik spaarde die kaarten vroeger ook, maar heb ze weggegooid! Vervelend dat je filmavondje niet door kon gaan..

Looklikemerel, ben jij ook al zo'n lijstjesmens? Ik ook, verschrikkelijk soms... Voor je lijstje: mijn naam is juuf , hoop komend studiejaar af te studeren als juf, ben 22 en woon nog thuis (maar niet voor lang meer hoop ik ) en heb een vriend.

Chayuz, op het ziekenhuis in de wachtkamer waar ik wel eens kom hebben ze op één muur een soort oerwoud geschilderd met allemaal 'wilde' dieren zoals een giraf, olifant, mooie vogels... Je zou ook zo'n soort bospad kunnen maken en dat de kinderen kunnen fantaseren wat er aan het einde van het bospad is. Ik vind dat altijd wel een mooie wandtekening want het roept altijd wel iets bij me op tijdens het lange wachten. Ik kan die ene site nog steeds niet vinden, grrrr! Wat ontzettend creatief die hangertjes, ik snap alleen niet helemaal wat je er nu mee gaat doen?

Chrisy, heb jij een beagle? Wat gaaf zeg. Wil ik ook graag, maar ik mag van m'n ouders geen hond meer omdat ik binnen nu en 2 jaar uit huis ga als het goed is. En m'n ouders vinden beagles te eigenwijs.

Mandarijntje, heb je misschien hooikoorts? Ik heb daardoor namelijk wel eens een bloedneus 's ochtends....

Kozoo, dat was ik van die schilderijtjes. Schilder jij 'uit de losse pols' of ook met voorbeelden?

Dames, gingen we na de zomer niet een bestelling doen bij the postcardstore? Ik wil dan sowieso mee bestellen, jullie waren toen namelijk zo enthousiast.

Voor mij lag er een envelop met 2 kaartjes uit Taiwan op de mat vanmiddag. Erg lief! Stuurde ik haar per ongeluk een lege hurray! Voelde me zo schuldig, direct maar een berichtje via haar profiel gestuurd. En ze krijgt als bedankje een kaartje terug. Ik heb zelf nog geen hurray's.... kan niet meer wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven