Cadeau bij Grieks doopfeest?

29-07-2010 05:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik naar Griekenland op vakantie en ben dan ook uitgenodigd voor een doopfeest. Weet iemand wat gebruikelijk is op het gebied van cadeaus bij zo'n gelegenheid?

Geef je bij voorbeeld speelgoed of geld aan het kind (2 en 4 jaar) of geef je iets aan de ouders?
Glazen die je kapot kunt gooien.

Hoppa!
Waren het geen borden?
Moet het persé naar Griekse gebruiken? Ik zou gewoon een leuk cadeautje meenemen voor de kinderen. Je hebt best hele leuke doopcadeau's: Ark van Noach, armbandjes, puzzels....
Misschien vinden ze het wel leuk om iets naar nederlands gebruik te krijgen Mag je zomaar geven wat je zelf leuk vind
Wij hebben de laatste tijd een aantal doopfeesten meegemaakt. Voor mijn nichtje had ik een bedelarmbandje, voor mijn neefje een boekje met zijn naam en vriendjes erin (zo'n gepersonaliseert boekje), voor een kennis hadden we een mooie badhanddoek laten maken. Navraag hier bij mijn collega's leert dat zij ook in deze trend kado's hebben gegeven: een zilveren tandendoosje, een zilver armbandje, een naamarmbandje, een peuterbijbel etc. En allemaal passen ook nog makkelijk in je koffer! Veel succes!
Volg je hart. Dat klopt.
Ik denk dat je nu een hoop vrienden maakt met een jerrycan benzine.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
denk dat ik die benzine niet meekrijg in het vliegtuig

Hoewel, als ik zie hoeveel raki er meestal mee terug gaat...zo groot is dat verschil nou ook weer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven