Peuter- en kleutermode - topic

26-07-2010 18:59 60 berichten
Hoi!

Ik zag hieronder bij de topic lijst het babymode topic, erg leuk! Heb even mee zitten lezen maar gezien het feit dat het dus voornamelijk over babykleren gaat en ik al twee peuters heb leek het me leuk om ook een topic over peuter en kleuterkleertjes te openen.

Ik heb twee meiden (3,5 en bijna 2) en kleren kopen voor hun is een van mijn grote hobbies. Nou ik heb geen enorm groot budget maar ik vind het ook erg leuk om de outlet winkeltjes af te speuren naar leuke kleding voor weinig geld.

Ik zal wat plaatjes plakken van mijn favoriete merken:

Chaos and Order

Duns Sweden

Smafolk

Rockefella

Ben benieuwd naar jullie favoriete kleding voor peuters en kleuters!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Hier voor kleutermeisje veel LCKR, Benneton, Bijenkorf collection, Bellerose, ZARA

Voor peuterjongetje Finger in the Nose, LCKR, Kidcase, IKKS, Vingino.

Onlangs in Frankrijk nog een bups nieuw ondergoed gekocht. Van die uberschattige broderie setjes voor meisje. Van Lisa Rose ofzoiets.

Voor de kleine man veeul petit bateau tegen 50% korting gescoord, dat vind ik altijd zulk fijn ondergoed.
Ik weet niet of het een peuter- of babymerk is, maar Eager Beaver komt er hier in ieder geval niet in
Oh en ik vind www.littleshoparoundthecorner.nl ook altijd fijn omdat ze daar merken hebben die je dus inderdaad niet zo makkelijk krijgt in ned
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ja die is ook leuk! Echt leuke kleertjes hebben ze daar.
quote:wen schreef op 27 juli 2010 @ 12:10:

Ik weet niet of het een peuter- of babymerk is, maar Eager Beaver komt er hier in ieder geval niet in Mag ik vragen waarom niet? Net voor dochter namelijk dezde winterjas gekocht:

En ben er erg blij mee!
Misschien omdat het aan de naam ligt..
quote:mardejo schreef op 26 juli 2010 @ 20:02:

Hoi Helly,

Het is even zoeken naar leuk spul, maar de babyshirtjes met brandweer of takelwagen zijn ook erg leuk! Voor peuters/kleuters is er ook leuk spul; voor de winter heb ik met voor peuterzoon (met kleuterafmetingen) echter al helemaal uitgeleefd.

Weet jij iets over de verzendkosten naar NL?Het is een beetje rare link, deze is hopelijk beter: http://www.boden.co.uk/Girls-Clothing.html

Naar Nederland versturen is 6 pond, ik had het binnen een week binnen.
Helly,

De link klopte wel hoor. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik niet alles leuk vind en even moest zoeken naar leuk spul. Heb wel een paar leuke dingen gezien. 6 pond valt nog mee. Misschien samen met een vriendin kopen,dat scheelt weer.

Erg leuk, al die -voor mij- onbekende sites.

Zeker bekend, maar vandaag toch erg goed geslaagd: Hema!

Een leuke, witte korte broek (3 euro), 2 boxershorts (a 1 euro)en een pyjama (3 euro). Kijk, dat is leuk werk.
quote:4Hellokitty schreef op 27 juli 2010 @ 12:05:

Onlangs in Frankrijk nog een bups nieuw ondergoed gekocht. Van die uberschattige broderie setjes voor meisje. Van Lisa Rose ofzoiets.We hebben in Haarlem sinds kort een winkel die 'Z and Co' heet en daar verkopen ze ook Lisa Rose, en allerlei andere schattige Franse merken. Het is erg betaalbaar (net iets boven Hema denk ik). Aanrader!
quote:mardejo schreef op 27 juli 2010 @ 20:37:

Helly,

De link klopte wel hoor. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik niet alles leuk vind en even moest zoeken naar leuk spul. Heb wel een paar leuke dingen gezien. 6 pond valt nog mee. Misschien samen met een vriendin kopen,dat scheelt weer.

Erg leuk, al die -voor mij- onbekende sites.

Zeker bekend, maar vandaag toch erg goed geslaagd: Hema!

Een leuke, witte korte broek (3 euro), 2 boxershorts (a 1 euro)en een pyjama (3 euro). Kijk, dat is leuk werk.Je hebt wel een beetje gelijk. De zomer collectie was een stuk leuker. Ik heb er o.a. een heel leuke badstof strandjurk gekocht. Heerlijk voor na het zwemmen op het strand.
Ook leuk: talulabelle.nl.

Beetje in de zelfde stijl als de schurkenjurken. Ze hebben kinder- en vrouwenkleding, beiden vind ik het prachtig.

linkje naar de kinderkleding van de site
quote:magica schreef op 27 juli 2010 @ 20:46:

[...]

We hebben in Haarlem sinds kort een winkel die 'Z and Co' heet en daar verkopen ze ook Lisa Rose, en allerlei andere schattige Franse merken. Het is erg betaalbaar (net iets boven Hema denk ik). Aanrader!Ze hebben ook een website. http://www.z-enfant.com/8-themes/500-trendy/hiver Idd niet al te duur. Ik woon niet al te ver van Haarlem dus ik denk dat ik daar zeker langs ga.
x
quote:liubi schreef op 27 juli 2010 @ 18:44:

Misschien omdat het aan de naam ligt..

De naam inderdaad, da's voor mij zo'n afknapper dat ik niet eens naar de kleding kijk. Ik gruwel bij het idee dat ik straks op vakantie in Canada rondloop en mijn dochter daar gespot wordt in kleding met Eager Beaver erop

(mocht je het niet weten: naast de normale betekenis, heeft het ook een sexuele betekenis: een beaver is een vagina, eager beaver betekent zoiets als een sletterig iemand, en er zijn ook nogal wat vibrators die de naam eager beaver dragen.)

Gelukkig is er nog veel andere leuke kleding over!
quote:wen schreef op 27 juli 2010 @ 23:51:

[...]

De naam inderdaad, da's voor mij zo'n afknapper dat ik niet eens naar de kleding kijk. Ik gruwel bij het idee dat ik straks op vakantie in Canada rondloop en mijn dochter daar gespot wordt in kleding met Eager Beaver erop

(mocht je het niet weten: naast de normale betekenis, heeft het ook een sexuele betekenis: een beaver is een vagina, eager beaver betekent zoiets als een sletterig iemand, en er zijn ook nogal wat vibrators die de naam eager beaver dragen.)

Dat wist ik ook niet Wen. Nou dat komt er dus ook niet meer in

En veel sites zijn echt leuk. Mijn frans is alleen een beetje slecht haha.

Ik vind veel sites ook een beetje duur. 55 euro voor een jurkje vind ik echt nog veel (ook al zijn ze errug leuk). Dat is het nadeel denk ik als je leuk spul wilt hebben helaas.

Weet iemand nog iets goedkopers?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Shoeby-fashion heeft ook met vlagen leuke kinderkleding, die hebben ook een website.

De bijenkorf heeft ook vaak leuke dingen in de huiscollectie. Alleen meer voor meisjes, die jongenslijn vind ik minder leuk. Daar ben ik nog niet zo vaak geslaagd.
Asos heeft trouwens ook heel schattige kleding voor kinderen. De asos-kids collection is ook een betaalbare lijn. Alleen online te bestellen. Die hebben ook superleuke accessoires, haarbandjes, elastiekjes, tasjes, voor jongens ook petjes etc.
@Wen, hahaha, dat wist ik ook niet! Nee dat merk komt er niet in.

Asos is ook een leuke site

www.asos.com
quote:crini schreef op 26 juli 2010 @ 21:25:

[...]

dan is www.mieskinderkleding.net wel iets voor jou denk ik Wel aardig maar niet helemaal mijn smaak. Ik ben vandaag wel een merk tegengekomen dat ik nog niet eerder in het echt had gezien, alleen online: Br@nd. Erg leuk maar wel weer prijzen die leuker zijn in de uitverkoop
Ik heb drie jongens en koop veel Tommy Hilfiger, Ralph, McGregor en Aeronautica Militare. (overigens koop ik dit nagenoeg alleen in de uitverkoop) Broeken zijn doorgaans van Vingino en Esprit, maar de jongste draagt vaak Tommy jeans. (dikke billen en dit past hem het beste)

Het dure spul vul ik aan met Next (fijne shirtjes en mijn moeder koopt in Engeland), Gap (zelfde moederverhaal) Hema en af en toe Hennes.

Eager Beaver vind ik op zich een leuk merk en ik koop af en toe wat (laatst nog een leuke overhemdjes!), maar die naam is verschrikkelijk. Een Engelse kennis van me schrok zich rot toen ze een van mijn zoontjes een keer in een EB polo zag lopen en begon ernstig te twijfelen aan mijn geestelijk welbevinden!
quote:wen schreef op 27 juli 2010 @ 23:51:

[...]

Ik had geen idee, nou ja was niet van plan naar een engelstalig land te gaan. Ik kan hem nog ruilen... Nee, hij is precies wat ik zocht, ik hou hem gewoon

Edit: Helly rent nu naar boven om te kijken of er niet in koeienletters op de achterkant eager beaver staat.

Edit2: Pfff, nee het valt mee, linksvoor staat in dezelfde kleur als de jas Eager Beaver, maar dat valt niet heel erg op.

Haha, ik krijg nu een visioen dat ik in Amsterdam met haar ga shoppen en ze draagt die jas terwijl er in koeienletters eager beaver op staat en net heel Amsterdam vergeven in van de Engelse toeristen.
@spitsmuisje: Aeronautica Militare waar koop je dat? En vanaf welke maat begint dat?
spitsmuis,

Op kleertjes.com is er veel van te vinden.

Ik zat ook zo --> toen ik het merk voor het eerst zag, haha.

Ik snap ook niet dat de oprichters van het merk niet even iets verder hebben gekeken dan de eerste betekenis in het woordenboek.

Edit: hun website is zelfs in het Engels!

Kleertjes.com vind ik ook fijn.
quote:nouschi schreef op 27 juli 2010 @ 11:51:

[quote]Elisabeth schreef op 27 juli 2010 @ 10:52:

Noushi, nou ik vind dat ook helemaal niet leuk dus ik begrijp Caro wel. Kijk een keertje prima en het hoeft ook niet allemaal super speciaal, maar als je halve collectie overeenkomt met de kdv of buurkinderen.... Zelf wil je toch ook niet dezelfde kleding als je collega's of zussen dragen?[/quote]

Nee maar dat zeg ik, volgens mij vinden die kleintjes dat best leuk dus dat kan geen reden zijn.Dochter is 2, die maakt het echt helemaal niks uit of ze hetzelfde aan heeft of niet, denk ook niet dat ze het leuk vind. Ook niet erg hoor, het boeit haar gewoon niet wat ze aan heeft, als het maar lekker zit. Maar ik vind het niet leuk als het halve kdv met dezelfde kleertjes loopt. Dus de hema koop ik niet zo vaak, maar dat ligt ook wel aan de pasvorm, normaal heeft ze maat 92, hooguit 98 maar van hema heeft ze ook t-shirts in maat 98/104 die nog te strak zijn maar ook maat 86 die nog te groot is. Vind ik heel irritant. En de broeken zijn te wijd en te kort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven