oude recept knorr lasagna

donderdag 29 juli 2010 om 12:00
Bedankt voor jullie reactie was al bezig om het te maken en heb gegokt 400 ml melk en 350ml water, hoop dat het wel dik genoeg wordt.Zoniet probeer ik volgende keer jullie recept. Moet het bij jullie ook zolang in de oven?Als ik me aan de beschrijving op het pak houd, is het nog harstikke dun, bij mij moet het veel langer, moet de temperatuur lager dan op het pak doen anders verbrand het gehakt. groetjes marian
donderdag 29 juli 2010 om 12:10

donderdag 29 juli 2010 om 12:26
Ik gebruik een pakje van Honig (en ja, dat durf ik hardop te zeggen ) en dat is 500 ml water en 500 ml melk. Even laten inkoken, prima dikte en smaak. Ik gooi er naar behoefte groente door de lasagna, maar dat maakt niet veel uit qua vocht in de saus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 29 juli 2010 om 12:42
quote:Marian1960 schreef op 29 juli 2010 @ 12:00:
Bedankt voor jullie reactie was al bezig om het te maken en heb gegokt 400 ml melk en 350ml water, hoop dat het wel dik genoeg wordt.Zoniet probeer ik volgende keer jullie recept. Moet het bij jullie ook zolang in de oven?Als ik me aan de beschrijving op het pak houd, is het nog harstikke dun, bij mij moet het veel langer, moet de temperatuur lager dan op het pak doen anders verbrand het gehakt. groetjes marian
Het is inderdaad 400 melk en 350 water, mits je er groente doorheen doet, dan is het 250 water.
Ik doe altijd wat minder water, want anders is het indd soep.
Het is inderdaad 400 melk en 350 water, mits je er groente doorheen doet, dan is het 250 water.
Ik doe altijd wat minder water, want anders is het indd soep.

donderdag 29 juli 2010 om 12:53
donderdag 29 juli 2010 om 13:05