Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
Weet je ook waarom je hebt gelogen? En wat maakt eigenlijk dat je het niet nog een keertje zal doen dan?
quote:(niet vreemdgegaan)quote:Ik ben haar altijd trouw gebleven.Waarom benadruk je dit al twee keer? Daar gaat het toch niet over? Of vind je liegen niet zo'n probleem zolang je maar niet vreemdgaat?
quote:Twinkle1001 schreef op 29 juli 2010 @ 15:49:

[...]

Klinkt wel vaag.

Is 't erg, wat je gedaan hebt?

Geen schulden, oneerlijk geld.

Het is behoorlijk erg ja.

Ik doe het deels voor mezelf als ik langs zou gaan, maar wat ik het belangrijkste vind is haar rotgevoel wegnemen.

Stom, de vrouw van je leven pijn doen...
.
quote:Chatterly schreef op 29 juli 2010 @ 15:49:

[...]

Er zijn best kwalijkere zaken dan ontrouw hoor. Je hamert er nu zo op dat je zo goed bent door trouw te zijn. Kom op zeg!Ja, is als eerst iemand zijn hersens in slaan en dan vrolijk zeggen "Maar ik rook niet".
quote:Evidenza schreef op 29 juli 2010 @ 15:51:

[...]

Ben ik de enige die hier niets van snapt? Wat heeft dit met het onderwerp te maken?Dan kan hij de rozen op haar werk laten bezorgen..hoeft ze niet te tobben op de fiets ofzo( denk ik)
quote:Vl43inder schreef op 29 juli 2010 @ 15:50:

Weet je ook waarom je hebt gelogen? En wat maakt eigenlijk dat je het niet nog een keertje zal doen dan?

Ja, omdat ze erin betrokken is geraakt. Ik dacht het wel even op te lossen. Nu is dat wel opgelost, maar het is te laat.

Ik doe het niet meer omdat ik inzien hoeveel pijn ik heb veroorzaakt en hoe FOUT ik ben geweest.

Vreemdgaan, ze had aanleiding om te denken dat dat zo is. Maar het is niet zo.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 15:48:

Ok, ikw il haar terug, maar vooral om haar gelukkig te maken.Welnee. Als je hoofddoel was haar gelukkig te maken zou je niet tegen haar liegen, zou je haar wensen respecteren, en zou je niet zo lopen te drammen.

Kortom, je liegt over wel meer. Misschien dat je zelf gelooft dat je hoofddoel is om haar gelukkig te maken, een beetje zoals stalkers ook echt schijnen te geloven dat hun slachtoffer "eigenlijk" van ze houdt of zoiets. Maar het blijft een leugen. En dat soort leugens helpen je relatie niet. De kern van de leugen is namelijk dat je niet alleen egocentrisch bent, maar dat nog ontkent ook.

quote:Ik ben haar altijd trouw gebleven.Trouw gaat verder dan "niet met een ander neuken". Trouw betekent bijvoorbeeld ook eerlijk zijn. Ben je haar echt altijd trouw gebleven?
quote:Vl43inder schreef op 29 juli 2010 @ 15:51:

[...]

Ja, is als eerst iemand zijn hersens in slaan en dan vrolijk zeggen "Maar ik rook niet".Jaa das een leuke.."Maar ik ga niet vreemd" Die houwen we erin!
Tsja erg stom!

Vooral geen rozen bezorgen op haar werk! Kan ze daar ook nog eens het een en ander uit gaan leggen.
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Chatterly schreef op 29 juli 2010 @ 15:52:

[...]

Dan kan hij de rozen op haar werk laten bezorgen..hoeft ze niet te tobben op de fiets ofzo( denk ik)Dat dus.
.
Hmm, iets met geld en wat andere dingen...

Heb je gegokt met haar geld, een overval gepleegd, geld verduisterd?

Sommige dingen zijn erger dan vreemdgaan Posel. Het ligt er nogal aan wat het was. En daarbovenop heb je het verzwegen voor haar. Ga eens bij jezelf na of haar reactie logisch is of niet. En als je haar ook maar een beetje kunt begrijpen dan zit je dus goed fout en zul je moeten afwachten of je ooit nog een kans maakt bij haar. Zo niet, jammer de bammer.

[...]

Ben ik de enige die hier niets van snapt? Wat heeft dit met het onderwerp te maken?

Ik moest er ook even over nadenken maar mijn vermoeden is dat hij die rozen op haar werk wilde laten bezorgen en dat ze haar auto (i.p.v. de fiets) bij zich moest hebben om ze 's avonds mee naar huis te nemen.

Kortom: TO heeft zitten hinten dat ze wat ging krijgen op haar werk -- loseractie in mijn ogen: als je rozen wil bezorgen dan doe je dat gewoon, dan hoop je niet eerst punten te scoren door het aan te kondigen.
Give the boy a medal!

Hij liegt en bedriegt maar bovenal blijft hij wel trouw en gaat hij niet vreemd. Lot uit de loterij zou ik zo zeggen!
Luister eens ventje...een leugenaar is niet in staat om iemand gelukkig te maken.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 15:51:

[...]

Geen schulden, oneerlijk geld.

Het is behoorlijk erg ja.

Ik doe het deels voor mezelf als ik langs zou gaan, maar wat ik het belangrijkste vind is haar rotgevoel wegnemen.

Stom, de vrouw van je leven pijn doen...

Ik neem dat je iets strafbaars hebt gedaan om aan dat oneerlijke geld te komen. In mijn geval zou je mijn rotgevoel daarover nooit meer kunnen wegnemen. Je weet toch wat de consequenties zijn als je dat soort dingen doet? Zo nee, dan zou ik ook niet met zo'n dommert willen.

Als je echt van haar houdt dan zou je niet willen dat ze haar leven gaat delen met een crimineel, je wil haar alleen voor jezelf, niet om haar gelukkig te maken.
Jij hebt helemaal geen spijt. Het gaat nog steeds alleen maar om wat jij wil.

Begin maar eens met respecteren wat zij wil. Dan pas geloof ik in je spijt, en zij misschien op den duur ook wel.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:rider schreef op 29 juli 2010 @ 15:53:

[...]

Welnee. Als je hoofddoel was haar gelukkig te maken zou je niet tegen haar liegen, zou je haar wensen respecteren, en zou je niet zo lopen te drammen.

Kortom, je liegt over wel meer. Misschien dat je zelf gelooft dat je hoofddoel is om haar gelukkig te maken, een beetje zoals stalkers ook echt schijnen te geloven dat hun slachtoffer "eigenlijk" van ze houdt of zoiets. Maar het blijft een leugen. En dat soort leugens helpen je relatie niet. De kern van de leugen is namelijk dat je niet alleen egocentrisch bent, maar dat nog ontkent ook.

[...]

Trouw gaat verder dan "niet met een ander neuken". Trouw betekent bijvoorbeeld ook eerlijk zijn. Ben je haar echt altijd trouw gebleven?
Hee...ben jij toevallig de vriend van TO die hier vorige week een topic opende over haar vriend die dingen op een site verkocht die hij niet had??
quote:Chatterly schreef op 29 juli 2010 @ 15:54:

Luister eens ventje...een leugenaar is niet in staat om iemand gelukkig te maken.

Ventje?

Leugenaar... dat wil niet zeggen dat ik blijf liegen. Ik wil haar gelukkig maken door haar de waarheid te vertellen, trouw te zijn in elk opzicht en liefde te geven.

En ja, ik ben echt fout geweest. Geld verduisteren zeg maar ja.
Posel wil niet vertellen wat hij uitgevreten is omdat het waarschijnlijk wel een graadje erger is dan "ik heb ergens over gelogen".

Edit: Ah, we zijn inmiddels al op het niveau "geld verduisteren".

Klinkt al heel anders dan ergens over liegen, vind je zelf ook niet?

[...]

Ben ik de enige die hier niets van snapt? Wat heeft dit met het onderwerp te maken?

Ik snapte ook niks van dat zinnetje.

En natuurlijk wilde ze het niet. Wie zou zich nog wat laten opleggen door iemand die zelf niet eens eerlijk kan zijn.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Posel, schrijf haar een hele lieve brief, stort je hart uit, en laat het dan los. Laat haar vrij. Jij hebt geen rechten meer, die heb je de afgelopen dagen, weken en maanden verspeeld. Maar zij heeft de vrije keuze. Respecteer die.
[quote]Posel schreef op 29 juli 2010 @ 15:48:

Ok, ikw il haar terug, maar vooral om haar gelukkig te maken.

Ik heb gelogen over iets met geld dat ik fout heb gedaan en een aantal andere dingen.

Ik ben haar altijd trouw gebleven.[/quote]

trouwblijven is niet alleen dat je niet vreemdgaat maar ook dat je eerlijk en open bent over zaken... Bijvoorbeeld financieen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven