Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
quote:Taha schreef op 29 juli 2010 @ 21:30:

Ja, Rider was eerder, maar mijn plaatje was mooier

Kun je via Google dan ook plaatjes plakken hier?nou ja, via google zoek je het plaatje, en dan plak je het hier he
quote:wuiles schreef op 29 juli 2010 @ 21:35:

[...]

[afbeelding]

Nu dan eindelijk gelukt?
Dan doe ik het ingewikkeld. Ik zoek een plaatje en zet het op mijn bureaublad en upload het via tinypic. Dan krijg ik een kant en klare code voor op forums en zo, dat kopieer ik en plaats ik hier....hm...

Wuiles, mooi plaatje!
quote:Taha schreef op 29 juli 2010 @ 21:42:

Dan doe ik het ingewikkeld. Ik zoek een plaatje en zet het op mijn bureaublad en upload het via tinypic. Dan krijg ik een kant en klare code voor op forums en zo, dat kopieer ik en plaats ik hier....hm...

Wuiles, mooi plaatje!Ik weet zeker dat Rider het ook een heel mooi plaatje vindt.
Hij/zij klapte in zijn/haar handen, dus ik denk inderdaad dat Rider het een mooi plaatje vindt. Of het was een applaus omdat het gelukt is. Rider??
Zo even bijgelezen.

TO heb je het geld dat je van haar onder valse voorwendselen hebt geleend waarbij je een vervalst betalingsbewijs hebt voorgelegd al terug betaald?
Wat ben je trouwens oppervlakkig zeg..het hele topic heb je steeds hetzelfde herhaald, we zijn geen enkele stap verder.

Ex van TO, neem hem alsjeblieft niet terug; je haalt je er een ellende mee op je hals van hier tot Tokio (en verder).
quote:wuiles schreef op 29 juli 2010 @ 21:43:

[...]

Ik weet zeker dat Rider het ook een heel mooi plaatje vindt.ge-wel-dig
quote:wuiles schreef op 29 juli 2010 @ 20:42:

[...]

Nou nou, ik heb ruzie met Google en probeer hier steeds plaatjes van wendende zigeunerjongetjes te plaatsen. Daar is het echt een heel handig topic voor.

*blijft proberen*Ik weet dat dit topic zich daar eigenlijk niet voor leent, want het is te triest voor woorden dit verhaal, maar damn Wuiles hier moest ik even echt gieren van het lachen (mijn man schrok zich een hoedje van me....)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Het is allemaal opgelost? Volgens mij krijgt ze nog steeds geld van jou en iets zegt me dat je ook je moeder nog steeds niet terugbetaald hebt. Wat een ontzettend sneu verhaal, allemachtig. En nu kom je hier in de hoop dat ze jouw gejank leest en je terug wil.

Maar je ging niet vreemd (al was je blijkbaar wel verliefd op een ander).

*gaat maar even koffie zetten*
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ja en dat betekent dat je dus weer gelogen hebt. *kucht iets over goede voornemens volhouden*
Maar hij ging niet vreemd. Of toch ook wel?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Al die pagina's adviezen..allemaal eenduidig: gun haar de ruimte die ze vraagt..

Waarom ga je haar nu op haar topic lastig vallen?

Laat haar joh.

(Voor de soap zou het trouwens leuk zijn als je moeder hier ook een topic opende..ook in het kader van volledigheid :-) Valt dat te regelen denk je? Ik denk dat zij wel wat hulp kan gebruiken :-))
Wat ben jij een pannekoek zeg. Eerst laat je je vriedin bedreigen en nu gun je haar ook nog eens niet haar veilige plek hier op het forum. Dit is geen houden van, dit is obsessief gedrag. Bah!!!
Op de blaren zitten..

Tot ze aangeeft weer open te staan voor een gesprek.

Afwachten dus.

had je maar niet moeten liegen, ookal had je daar een 'goede' reden voor.
Huh, Vana, hoezo had hij een 'goede' reden dan?
Er is zelden een goede reden om te liegen, alleen als ik denk dat de ander manipulatief is. Maar ik geloof niet dat Posel's vriendin dat is.

Trouwens... als iemand mij bedreigt, zal ik hem dat wel even betaald zetten. Als ik een relatie met zo iemand heb, is het beëindigen van de relatie het eerste wat ik zou doen. Misschien zijn er daarnaast nog meerdere manieren om iemand terug te pakken. Echt... iemand die mij bedreigt, is nog niet klaar met mij. Gelukkig is mij dat één keer in het hele leven voorgekomen (maar met die persoon had ik geen relatie).
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven