Klootzak dat ik ben

29-07-2010 15:42 517 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.

Dat is wat er gebeurt is.

Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.

Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.

Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
Het ligt er een beetje aan waarover je gelogen hebt lijkt me. Hoe ernstig is het?
Jij hebt nu niks te willen of te kunnen denk ik, gewoon afwachten. Respecteer het gegeven dat zij tijd nodig heeft.
Nou inderdaad je bent een klootzak!!

En haar nu nog gaan lastig vallen ook, dus een echte klootzak!!

Weet je wat jij moet doen, wegwezen!!

Duidelijke taal toch
Als je haar nog kwader wil maken moet je vooral langs gaan ja!

Wat dacht je van een enorme bos rozen laten bezorgen met een hele grote sorry kaart en wachten totdat zij jou belt?
Nee, niet langsgaan. Respecteer haar wensen!
Ja, dan ben je echt een klootzak, als jij haar voorliegt, zij daarna tijd voor haarzelf nodig heeft en je niet eens het fatsoen hebt om dat te respecteren.

Is ook wel typisch voor iemand die liegt: als jij liegt heb je controle over wat zij weet. Nu weet ze alles, ben je de controle kwijt en die wil je nu terug door haar te zien, op je knieën te gaan en zielig te doen.

Niet langsgaan.
Waar heb je over gelogen? En waarom?

Je komt wel een beetje als een drammert over trouwens met je NU en dat je geen tijd kunt geven.
Die ik ben, bedoel je, klootzak die ik ben....

Niks is ergers als iemand gaat smeken en zijn kant van het verhaal aan je wil opdringen. Alles met een paar woorden en smeekbedes weer goed wilt maken, dat werkt niet! Luister naar haar, respecteer haar wensen. Jouw gevoel en wensen doen er nu even niet toe.
Je klinkt erg oprecht. Maar je weet wat het met berouw is hè?

Je vriendin bepaalt de volgende stap.
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 15:42:

Dat is wat er gebeurt is.

Wat is er gebeurd?
Je lijkt wel een klein kind dat staat te stampvoeten. Ik wil dit nu, ik kan dat niet, ik, ik, ik en nog eens ik. Begin eens met het luisteren naar HAAR!
anoniem_68fdcd75783e5 wijzigde dit bericht op 29-07-2010 15:48
Reden: Vergeten dat je de OP niet mag quoten.....
% gewijzigd
quote:Whiskers schreef op 29 juli 2010 @ 15:44:

Als je haar nog kwader wil maken moet je vooral langs gaan ja!

Wat dacht je van een enorme bos rozen laten bezorgen met een hele grote sorry kaart en wachten totdat zij jou belt?

Ik heb haar gezegd dat ze morgen met de auto naar het werk moet. Ze had me door. Ze wil het niet.

Ik wilde 50 rozen laten bezorgen.
Dan geen rozen. Laat haar met rust. Als ze je vergeeft neemt zij wel contact met je op.
Ik snap wel dat ze dat niet wil.

WTF heb je aan 50 rozen als je partner liegt? helemaal niets toch?
Waar heb je over gelogen dan?

Wij zijn hier gewend dat alles uit de doeken gedaan wordt. Dan pas kunnen we ècht advies geven.
Nou , Posel, trek je conclusies. Ze wil geen rozen, geen kaart, geen contact. Laat haar dan ook met rust.
Niks is erger dan een man die liegft en daarna ook nog eens gaat lopen stalken en slijmen, respect is hier ver te zoeken....BAH!!!
Ok, ikw il haar terug, maar vooral om haar gelukkig te maken.

Ik heb gelogen over iets met geld dat ik fout heb gedaan en een aantal andere dingen.

Ik ben haar altijd trouw gebleven.
Ze wil wel contact, maar meer niet.
'iets met geld dat je fout hebt gedaan'

Schulden dus. Hoeveel, en hoelang heb je gelogen?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 15:48:

Ik heb gelogen over iets met geld dat ik fout heb gedaan en een aantal andere dingen.

Klinkt wel vaag.

Is 't erg, wat je gedaan hebt?
Dat is dan duidelijk.

Dus laat je haar nu met rust.

Elke actie die jij nu gaat ondernemen maakt haar nog bozer, en dat wil je niet toch?
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 15:48:

Ok, ikw il haar terug, maar vooral om haar gelukkig te maken.

Ik ben haar altijd trouw gebleven.Er zijn best kwalijkere zaken dan ontrouw hoor. Je hamert er nu zo op dat je zo goed bent door trouw te zijn. Kom op zeg!
Sukkel.

Ga je wonden likken en je daden overdenken. Pas als je er echt wat van hebt geleerd kun jij verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven