Klootzak dat ik ben
donderdag 29 juli 2010 om 15:42
Ik ben een klootzak, ik heb tegen m'n (ex-)vriendin gelogen (niet vreemdgegaan) en zij is er zelf achtergekomen.
Dat is wat er gebeurt is.
Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.
Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.
Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
Dat is wat er gebeurt is.
Nu, ze wil me geen kans geven (misschien later) maar ik wil haar NU zien, op mn knieën gaan en mijn betoog houden. Ik wil haar gelukkig maken door haar vertrouwen te herstellen en eerlijk en lief te zijn.
Ze wilt tijd, maar tijd... dat kan ik niet.
Ik zal haar altijd trouw blijven. Wat moet ik doen? Gewoon langsgaan?
donderdag 29 juli 2010 om 15:45
Ja, dan ben je echt een klootzak, als jij haar voorliegt, zij daarna tijd voor haarzelf nodig heeft en je niet eens het fatsoen hebt om dat te respecteren.
Is ook wel typisch voor iemand die liegt: als jij liegt heb je controle over wat zij weet. Nu weet ze alles, ben je de controle kwijt en die wil je nu terug door haar te zien, op je knieën te gaan en zielig te doen.
Niet langsgaan.
Is ook wel typisch voor iemand die liegt: als jij liegt heb je controle over wat zij weet. Nu weet ze alles, ben je de controle kwijt en die wil je nu terug door haar te zien, op je knieën te gaan en zielig te doen.
Niet langsgaan.
donderdag 29 juli 2010 om 15:46
Die ik ben, bedoel je, klootzak die ik ben....
Niks is ergers als iemand gaat smeken en zijn kant van het verhaal aan je wil opdringen. Alles met een paar woorden en smeekbedes weer goed wilt maken, dat werkt niet! Luister naar haar, respecteer haar wensen. Jouw gevoel en wensen doen er nu even niet toe.
Niks is ergers als iemand gaat smeken en zijn kant van het verhaal aan je wil opdringen. Alles met een paar woorden en smeekbedes weer goed wilt maken, dat werkt niet! Luister naar haar, respecteer haar wensen. Jouw gevoel en wensen doen er nu even niet toe.
quote:Whiskers schreef op 29 juli 2010 @ 15:44:
Als je haar nog kwader wil maken moet je vooral langs gaan ja!
Wat dacht je van een enorme bos rozen laten bezorgen met een hele grote sorry kaart en wachten totdat zij jou belt?
Ik heb haar gezegd dat ze morgen met de auto naar het werk moet. Ze had me door. Ze wil het niet.
Ik wilde 50 rozen laten bezorgen.
Als je haar nog kwader wil maken moet je vooral langs gaan ja!
Wat dacht je van een enorme bos rozen laten bezorgen met een hele grote sorry kaart en wachten totdat zij jou belt?
Ik heb haar gezegd dat ze morgen met de auto naar het werk moet. Ze had me door. Ze wil het niet.
Ik wilde 50 rozen laten bezorgen.
donderdag 29 juli 2010 om 15:49
quote:Posel schreef op 29 juli 2010 @ 15:48:
Ok, ikw il haar terug, maar vooral om haar gelukkig te maken.
Ik heb gelogen over iets met geld dat ik fout heb gedaan en een aantal andere dingen.
Ik ben haar altijd trouw gebleven.Er zijn best kwalijkere zaken dan ontrouw hoor. Je hamert er nu zo op dat je zo goed bent door trouw te zijn. Kom op zeg!
Ok, ikw il haar terug, maar vooral om haar gelukkig te maken.
Ik heb gelogen over iets met geld dat ik fout heb gedaan en een aantal andere dingen.
Ik ben haar altijd trouw gebleven.Er zijn best kwalijkere zaken dan ontrouw hoor. Je hamert er nu zo op dat je zo goed bent door trouw te zijn. Kom op zeg!