Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Hallo meisjes,

Hier ben ik weer.

Veilig en wel thuis, maar nog niet eerder de gelegenheid gehad om wat te laten horen. heb ff snel jullie laatste berichten terug gelezen.

Theetje heelrijk op vakantie, scarlet heerlijk verlieft. Toppie meid. en daantje, tja, da's balen zeg die operatie. En veel erger dus dan je in eerste instantie dacht. Als ik wat voor je kan doen moet je roepen hoor. Deze week heb ik nog 2 kids maar de week daarop ben ik kindvrij.....

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooi weer op een paar buitjes na. Erg leuke camping, zoonlief wil er volgend jaar weer heen en mij is het ook erg goed bevallen. Strand dichtbij, zwembad op de camping, groot voetbalveld en heel veel kinderanimatie. Helemaal goed dus.

Alleen 1 probleempje. Ik moest weer met zoonlief naar de dokter, jochie had dus weer oorontsteking. Dat is de 3e keer tijdens een vakantie. Van al het zwemmen. Heeft een antibioticakuur gekregen en knapte daar goed van op. Maar hij mocht een paar dagen niet het zwembad in, gelukkig wel de zee.

Ga toch maar een achter oordpojes aan voor hem, want dit schiet niet op natuurlijk.

Mijn broertje stond een paar kilometer verder op op een camping, dus we zijn nog 2 dagen zelf naar het strand geweest.

Gisteren is hij komen helpen de voortent afbreken en daarom konden we vanmorgen zo weg. Voor mijn moeder was het toch wel wat ver dat heen en weer rijden. Maar ze wil dan toch perse mee he.

Maar goed, om een uur of 4 waren we thuis, gelijk druk met de caravan uitpakken, wasjes draaien en eten halen. Morgenochtend nog boodschappen doen.

Pleegzoon kwam ook gelijk vandaag, dus dat was even druk, maar de mannetjes zijn inmiddels onder zeil.

Ik ben vanavond even een kort rondje met ze over de kermis gegaan, daar is morgen de laatste dag van, dus morgen gaan we nog even.

Maar al met al hebben we een prima vakantie gehad, weer lekker helemaal bijgekomen. Nu nog een weekje vrij en donderdag natuurlijk de verjaardag van zoonlief.

Goeiemiddag meiden!

Ha Dolphientje, ook weer hier! Een heerlijke vakantie heb je gehad he, lekker dat je nu nog een week vrij hebt. Jaaa, donderdag natuurlijk je mannetje jarig! Gelukkig is het kinderfeestje al achter de rug. Wel balen, dat ie weer oorontsteking had. Oordopjes lijkt me dan idd wel nodig ja..brrr, pijnlijk iets, ooronsteking..

Pff, ik heb al een dag achter de rug..Kreeg ut vanmorgen in mijn bol om naar de kapper te gaan en dan moet het ook gelijk he..haha. Kon gelukkig om 11.00 uur terecht bij mijn vaste kapster, ben weer happy. Ook even de stad in gegaan en nog wat leuke dingen gekocht, oa zo'n bolero voor over een lang shirt oid. Vanavond komt mijn vriendin uit A'foort eten, ook vast voor mijn b day, omdat ik er volgende week niet ben, haha, dus net boodschappen gedaan en nu moet ik hoognodig nog de woonkamer en de keuken doen. BLEHHHHH!!! Maar ik ben MOE!! Vannacht errrrug slecht geslapen, geen idee waarom..

Ik vond het nog warm in huis, bah. Nou ja, ga zo eerst maar even hier aan de gang...

fijne zaterdag!

Hallo, hallo,

een latertje vanaf deze kanr. vanavond met de boys naar de kermis geweest, met mijn broers en ouders. Was erg leuk, maar wel een beetje laat voor ze. Zoonlief kwam net nog een keer uit bed omdat hij niet kon slapen, dus maar hopen dat ze uitslapen morgenochtend.

Want het jochie is nog er moe en moet bijkomen van de vakantie merk ik, dus morgen maar een beetje op tijd naar bed.

Vandaag druk geweest met wegwerken van de vakantiewas. wassen, strijken, etc. Een hoop boodschappen gedaan, ook al vast voor de verjaardag van zoonlief.

En nu ben ik gesloopt, dus ga nog ff het nieuws kijken en daarna mijn mandje in. Ga er vanuit dat zoonlief inmiddels wel slaapt.

Goeiemorgen!

Bah, nu echt mijn laatste dag voor ik weer ga werken..Was opvouwen en strijk liggen op me te wachten, maar da's voor later..

Het was gisteren erg gezellig met mijn vriendin, heerlijk verwend alvast voor mijn bday, lekker gegeten. Ook een echt supercute toilettasje gekregen, van een glanzende aubergine stof, wat heel goed zou uitkomen voor komend weekend natuurlijk, hihi..

Maar..de plannen zijn weer gewijzigd! Haha, hij gaat lekker...

Vannacht, rond een uur een half 2 (pffff) belde M. Wat blijkt? Hij heeft me verschillende sms'jes gestuurd, maar ze komen bij mij niet aan..Kben zo blij dat ik dat weet! Ik begon me nl alweer een béééétje druk te maken over het feit dat ik zo weinig van hem hoorde, dat het soms leek of het initatief meer van mij uitkwam dan van hem. Hij had me gisterenochtend bijv. een sms gestuurd met de tekst: ik wil niet nog een week wachten, ik kom nú naar je toe! aahhh....maar ja, geen reactie van mij natuurlijk! Ik had hem gisteren een sms gestuurd dat ik niet kon slapen, had ie ook gelijk een berichtje teruggestuurd, noppes. En sowieso ook vorige week diverse smsjes. Toen hij hoorde dat ik nog nooit een berichtje van hem had ontvangen en dat ik dat best lullig vond was ie bijna in shock, hahaha. Niet dat ik dat lullig vond, maar dat ik nooit iets ontvangen had.

Ik denk dat het te maken heeft met de manier waarop hij opwaardeert. Doet dat met een speciaal kaartje, waar ie dan 10 euro voor betaald, maar dan voor 20 euro beltegoed heeft. Daar gaat dan vast iets mis met de verzending.

Zoooo blij dat dat opgehelderd is! Dat gaat dan echt een punt voor mij worden he, dat ik naar mijn idee te weinig van hem hoor en dan barst ineens de bom, of ik ga lopen stressen..

Oooo MUTS!!! Ik maak het mezelf ook zo moeilijk soms!!

Maar enniewee...hij zei dus dat ie toch liever mijn verjaardag alleen met mij wilde vieren en eigenlijk toch liever hier naar toe kwam. Wat ik daar van vond? Nou ja, het maakt mij niet zo veel uit, ik had het heel leuk gevonden om naar hem te gaan, maar ik vind het ook prima als hij hier komt. Hij zei dat het niet in zijn plannen paste voor wat hij met mij van plan was....MMMMM, ik kan me bij er iets bij voorstellen!!! whoehahaha!!!

Zondag is er hier in het park, vanaf 14.00 uur tot een uurtje of 22.00, City moves, een groot dancefestival, waar oa Armin van Buuren komt draaien. Daar gaan we in elk geval heen (als er nog kaartjes zijn...tjeez zeg, hoop ik toch!). Menn, het lijkt wel of ik ontwaak na een lange, lange diepe winterslaap!! Zo fijn dat hij er ook van houdt om op stap te gaan en sowieso gek is op muziek, dansen..Nou ja, ongeveer 3 kwartier aan de phone, superleuk en superlief...zucht..

He leuk Dolphine, de kermis..hier komt ie pas half augustus.

Jij ook nog druk geweest met alle vakantiedingetjes wegruimen en ja, de verjaardag van je mannetje komt natuurlijk ook weer de nodige planning en energie! Pff en zo blijven we bezig he! Ik hoop voor je dat de knullen een beetje uitslapen vandaag zeg!

Daan, hoe is het bij jou?

Straks ook mijn haar even kleuren, kwilde eerst geknipt zijn, maar dat is nu gebeurd, dus het kan weer. Ga ik morgen weer fris en fruitig naar mijn werk, hahaha. Ach, is ook wel weer gezellig..als het maar niet TE druk is, want veel collega's met vakantie, na komende week sta ik er nog 2 weken vrijwel alleen voor, oef....

Alle reacties Link kopieren
lieve meiden,

na heeeeel lang even hier zitten neuzen, en was lees ik dan, scar is verliefd, heeft een lover en is helemaal happy. men dat is super. wat onwijs leuk voor jou meis, je verdient het zo.

ik ga straks even verder lezen nog. weet via hyves natuurlijk dat theetje getrouwd is met x, ook helemaal leukie en zo. en daantjuh weer pechvogel met haar knie. en dolph, heb jij nou een vriend of ben ik nou helemaal wrong?

anyway, dikke kus voor jullie allemaal uit het westen van het land van een geluksvogel die de komende 3 weken heerlijk vakantie heeft

Hey lieve Lucky! Wat leuk dat je ook weer es komt aanwippen!

Betekent dit dat we je weer wat vaker gaan zien hier??

Fijne vakantie! (bofferd, grrrrrrr)

hallo, hallo,

Oh scarlet dat zal wel weer wennen zijn zeg, werken, na 3 weken vakantie. Ik heb gelukkig nog een week vrij.

Ga morgen maar eens wat leuks doen met de knullen, wil eigenlijk naar die grote speeltuin, linneaushof. daar gaan ze zich wel vermaken denk ik.

Ze zijn nu ook lekker aan het spelen hoor, maar hier is het toch wel erg regenachtig. Echte flinke buien tussendoor. Maar nu weer even droog.

Scarlet, klinkt wel leuk hoor jullie plannen voor je verjaardag. maar wat gek zeg dat zijn smsjes niet aankomen bij jou. Moet toch niet kunnen. En zijn internet ook nog steeds problematisch, dat wordt wel lastig communiceren dan.

Hey die lucky. Nee hoor ik hebn geen vriend. ben nog steeds lekker vrij gezellig. en ik vind het eigenlijk wel prima zo.

Laatst vroeg mijn manneke naar de buurkinderen. (3 kinderen zijn bij hun moeder uit huis gehaald en wonen nu bij hun vader). Zij heeft de kerel die haar vorig jaar mishandeld heeft en die een half jaar in de bak heeft gezeten wegens aan drugs gerelateerde zaken, weer in huis genomen. Zij moest van jeugdzorg de keus maken, of hij er uit of de kids er uit. En dan kiest ze voor die kerel... hoe is het mogelijk. maar ja zoals ik al eerder over haar, mijn buurvrouw, geschreven heb, ze spoort niet!

Zoonlief vroeg zich dus af voor wie ik zou kiezen als ik dat moest. Toen vroeg ik hem wat hij daarover dacht en toen zei hij voor mij natuurlijk! Goed zo knulletje, onthou dat maar goed.

Maar goed ben nu een beetje tour aan het kijken, laatste etappe, de jongens zijn bij een vriendje van zoonlief spelen, die kwam ze ophalen dus lekker rustige zondagmiddag hier.

Ongelooflijk zeg, sommige mensen Dolphine..dat je dan zo'n vent, die je notabene mishandelt en ook nog een crimineel is, verkiest boven je kinderen..Ik kan er echt niet bij dat iemand tot zo iets in staat is. Gelukkig dat je mannetje er zo duidelijk van overtuigd is dat dat bij jullie nooooit zo zou gaan!

Hier is het nog de hele dag droog gebleven, beetje zonnetje zelfs. Nu wordt het wel donkerder..

Ja, dat schiet niet op he, met die communicatie van ons! Je zou er haast iets van denken, haha. Maar hij heeft ook zo'n vage buitenlandse provider, ik weet het niet hoor, hoe het kan..Daarom belde hij vannacht ook, had mij net daarvoor een berichtje gestuurd omdat ie niet slapen kon en kreeg natuurlijk weer geen reactie..Vond ie ook maar gek! Maar gelukkig kunnen we nog wel bellen, (o jee.....afkloppen!!!)

goedemorgen, ik denk kom ik doe eens wild, ga weer eens even forummen hahaha.

dolphine, weet ook niet hoe ik er bij kom hoor dat jij een vriend had. foutje dus. nog steeds lekker met je kleine binkie dus. had wel begrepen dat de diagnose adhd bij hem gesteld is he poosje terug? en hoe gaat het nu, heeft ie medicijnen en zoja hoe reageert hij daarop. sliep hij niet heel slecht daardoor ook?

die oorontsteking had mijn zoon ook ieder jaar vroeger, altijd ook in de vakantie, komt volgens mij toch door het zwemwater enzo. was je in het buitenland of hier? zowiezo topweer gehad he denk ik. we mochten niet klagen zeg de laatste tijd. al vind ik het stiekem ook niet erg dat het nu even wat minder is. heb nu vakantie en achterstallig onderhoud kwa schoonmaken hier in huis is groot hahaha.

scar, wat klinkt jij heerlijk super vrolijk en verliefd. toppie. is het een man die uit curacao komt, en hoe oud is hij en geen kids? en uit de trein dus op weg naar de trouwerij van theetje, nou als dat geen voorteken is, grijns...

hoe is het met jou grote bink? examen gedaan dit jaar en nu op naar het vervolgonderwijs? wat gaat hij doen?

de mijne over naar havo 5, dus ook spannend jaar tegemoet. die van mij werkt nu ook een aantal uur in de week, bij de appie. jouwe ook aan het werk begreep ik. voor de vakantie of ook voor erna?

theetje, hoe bevalt het leven als getrouwde vrouw wink. had nog een foto gezien bij daan op hyves, mooi koppeltje zijn jullie hoor!

en daan, weer het een en ander meegemaakt geloof ik, met je mams en nu jij weer met je knie, hoe krijg je het inderdaad voor mekaar daar mee door te lopen enzo. mutsie. maar wel een lieve, kussss.

zoonlief hier word ook wakker, dus ik ga heerlijk ontbijtje verzorgen en dan keutelen hier in huis.

ik wens jullie allemaal een fijne dag toe en liefssssssss
[fgcolor=#3A0880]

Goeiemiddag dames!

En zo zit mijn eerste werkdag er ook al weer een poosje op. Het was toch ook wel weer heel gezellig hoor en vlgs collega die een beetje op de hoogte is straal ik aan alle kanten, haha, hoe kan dat nou????

Gisteren M. nog even aan de lijn, plannen zijn nog steeds ongewijzigd, had het er zelfs over om al vrijdag te komen, maar ik denk dat mijn knul dat ietwat teveel van het goede vindt...en moet daar toch rekening mee houden, vind ik. Zelf wil ik het natuurlijk heeeeeel graag, maar ja...kan niet alles hebben he, hahaha. Heb vandaag ook de kaartjes gekocht voor Citymoves (hij zei ook al het zal toch niet net zoiets zijn als in Duitsland..wat een ramp he....).

Ha Lucky, gezelly! Jee ja, jouw knul ook alweer naar Havo 5...het worden echt grote gasten he!! Mijn zoon gaat nu een juridische opleiding volgen aan het MBO, haha, wie had dat nou gedacht...heeft ICT helemaal losgelaten.

Mijn zoon werkt nu alleen in de vakantie, helaas is dit werk straks niet meer te combineren met zijn sport en school (postbezorger). Sowieso eerst even aanzien of en hoeveel tijd hij over houdt, of er nog ruimte is voor een baante..hihi.

Enne...hoe gaat het met jou en de liefde?? Nog steeds dezelfde eh...hoe heette ie nou ook weer...iets met een B.??

Nou, ik ga zo eerst maar eens boodschappen doen..beetje laat, maar wil gelijk iets van de snackbar meenemen, jamjam, anders eten we zo achterlijk vroeg...
hallo dames,

Wij hebben de hele dag in het zwembad gelegen. Nou ja, de jongens dan.... Net ff langs de supermarkt voor eten, spaghettie gaat het worden. En die 2 knapen hangen nu lui voor de tv.

Goh lucky, leuk om jou hier weer te zien. Mijn knul heeft idd ADHD en slikt nu medicijnen waar hij het eigenlijk heel goed op doet. Jammer is dit niet een jaar eerder vastgesteld, want hij moet helaas wel groep 4 over gaan doen, omdat hij door zijn concentratie probleem vast gelopen is op school. Maar goed, dat is niet het ergste he.

Slapen gaat nu in de vakantie wel goed, hij gaat natuurlijk later naar bed en slaap tot een uur of half 9. Maar 13 augustus moet ik met hem naar de slaappolie. Ik heb 1 avond speeksel moeten afnemen bij hem en dat wordt getest op melatomine aan maak. 13 augustus krijgen we daar de uitslag van.

Goh scarlet, 1e werkdag zit er al weer op en is ook meegevallen begrijp ik. En eten van de snackbar... hmmm lekker. Morgen gaan we hier naar de mac, dat heb ik de jongens belooft.

Ga nu ff eten koken voor de mannetjes. Fijne dag verder.
hallo meisjes!

hey lucky wat gaaf jou ook weer even te zien schrijven hier!

we houden elkaar tot op zekere zin op de hoogte via hyves en www.

Jij nu heerlijk aan het vakantie vieren,ik nu mn 2e week in.

Ga je nog weg met J en B?

Scar balen zeg dat je vakantie dan zo omvliegt he?

Waarom heeft ie dan een buitenlandse provider...hmm..raaar!?

En snachts bellen..jij moet ook aan je rust komen hoor..belt ie maar op normale tijden zou ik mooi zeggen!

Was jij nou dit weekend jarig?welke datum ookal weer?

Vandaag bij de slaapdokter geweest en nu maar afwachten wanneer ik geopereerd word.

Operatie gaat ongeveer een uurtje duren dus gzd geen lange narcose dit keer..pfoe!

Was me mn buikoperatie zo'n nasleep die narcose en je pruik zit ook voor geen meter de eerste weken!

Verder hier veel slapen en af en toe mn moedertje opzoeken,zondag was ik met schoonzus en de kids met de trein gegaan(tuuuuurlijk weer vergeten over te stappen..kwamen we in Naarden uit!)

Reis om de wereld...we hebben wel gelachen!

Gaat wel ietsie beter met haar,maar is nog wel moe en heeft toch nog best veel pijn..zucht!

Nou Dolph,nog je laatste weekje vakantie schat en dan zit het er voor jou ook weer op.

Het weer was top en ik ben heus wel blij dat het niet zo bloedheet meer is hoor..bah!

Kwam je nog deze kant op...of had ik het nou verkeerd begrepen laatst aan de phone?

Kga nu even naar de schoenmaker..had leuke schoen/slippers gekocht,vliegt na 2 uur aan gehad te hebben een van de bandjes los..tssss!...en ff terug naar de markt zie ik niet zitten..

Nog 2 daagjes en dan is onze Theetje ook weer thuis.

Hoop dat het weer een beetje goed was,al kreeg ik van X een mail met foto:groeten uit een somber maar gezellig France

Dus ga ik er van uit dat het weer niet helemaal top is maar de stemming wel en daar gaat het uiteindelijk om!

Meiden,tot snel!

Kuzzz

Goeiemiddag!

Yeahhh en zo zit de dinsdag er qua werken ook al weer op..

Morgen lekker mijn halve dag, die ik echt aan het huishouden moet gaan besteden zeg...Van het weekend komt daar natuurlijk hélemaal niets van, hahahaha!

O gelukkig Daan, dat het niet zo'n lange operatie is. Hoe korter die kl*te narcose, hoe beter! Whoehaha, stuur jullie dus maar lekker met de trein op pad...komt helemaal goed... MUTSIE!!!

Ik ben trouwens de 30e jarig..Ik vond en vind het helemaal niet erg hoor, dat ie 's nachts belt..als je zo vliefd ben als ik maakt dat helemaal niet uit, hahaha! Ik vond het ook nog wel schattig, want hij begreep niet waarom ik niet reageerde op zijn sms'jes en maakte zich dus een beetje druk, net zoals ik zou doen. (en deed). Bovendien had ik hem ook de nacht ervoor midden in de nacht een sms gestuurd, omdat ik niet kon slapen..we doen het dus allebei. We kunnen elkaar gewoon niet vaak genoeg horen, whoehahaha, dit klinkt heeeeeeel erg walgelijk en om te kotsen bijna, maar het lijkt wel haast dat het zo is.

Nu ik weer werken moet gaat mijn wekkertje als hij zijn bed juist in rolt en hij dan belt hij mij, vind ik zaaaaaalig!!

Hoe dat met die provider zit weet ik ook niet, maar is in elk geval goedkoper, soort van SIM only. Ik weet dat een vriendin van mij dat ook op die manier deed, zo'n kaartje koop je dan in een belwinkel en is vooral handig als je veel naar het buitenland belt.

Heerlijk Dolphine, lekker de hele dag naar zwembad geweest gisteren. Wat is het vandaag geworden? Oooo, lekker naar de Mac, heb ik ook best zin in, al zoooo lang niet geweest!

Thee ook weer bijna terug en zo is het spul weer bijna compleet!

Hallo meisjes,

Ik kan inmiddels werken op mijn nieuwe pc, maar ik moet via een wachtwoord werken en alle instellingen die ik instaleer zijn er weer af als ik afsluit. Gaat lekker dus....

Toch nog maar eens achter een mannetje aan die dat kan fixen voor me.

Diaan, ik kan deze week niet langs komen, heb die 2 kids natuurlijk en daarbij is mijn mannetje de 29ste jarig. Ik kan volgende week wel ff proberen, maar daar houden we contact over oke!

En idd ga je met de trein, vergeet je uit te stappen...... tssss hahahaha

Klinkt idd erg klef scarlet, maar ja als jullie je daar prettig bij voelen dan gewoon lekker doen natuurlijk.

Ik vind het maar een vaag verhaal hoor van M. Misschien toch een nederlandse provider proberen? Zo duur is dat nu ook weer niet als je een beetje vergelijkt.

Vandaag zijn we naar de linneaushof in heemstede geweest. dat heet de grootste speeltuin van europa te zijn. het vwas wel een geslaagde dag maar om half 3 waren de boys het zat. Voor veel dingen waren ze toch wat te groot, dus ja dan ben je op een gegeven moment uit gekeken. maar ondanks dat waren de andere dingen wel erg leuk, zoals een kabelbaan en karts en een reuze glijbaan waar je met een matje af moet.

Morgen de boodschappen voor de verjaardag van zoonlief doen en dan moet ik een kwarktaart maken. maar ja morgen is het weer toch niet zo denderend he.

De mac was natuurlijk erg lekker, hmmmmmm

Hai girls

Pfoeeeee, ik heb zere voeten! De hele middag bezig geweest in huis, boodschappen gedaan, de was, mijn slaapkamer een errugggg goede beurt gegeven (hihi), alleen nog bed verschonen, ik ben het nu wel een beetje zat! Woonkamer moet nog wel gebeuren, maar dat doe ik vrijdagavond wel..

Jij ook druk Dolphine, met de boodschappen voor de verjaardag van je mannetje? Heb je alles al binnen? Ik ga vrijdag nog wel even boodschappen doen en dan zaterdag nog even met M, kan ie gelijk de wijk een beetje bekijken (vindt ie leuk nl.) en tja, hij is zo "lastig" met eten..hahaha.

Jammer eigenlijk he, dat ze dan toch al snel weer te groot voor zo'n speeltuin zijn. Maar ach, ze hebben zich toch wel vermaakt en die Mac was natuurlijk super! Oh lekker, een kwarktaart, ga ik denk ik ook nog wel maken. Wat gaat ie eigenlijk krijgen voor zijn Bday?

In elk geval alvast een hele leuke dag morgen!

Die van mij schiet ook op, nog een paar nachtjes! Dit x extra spannend natuurlijk, whoehaha! Hij was idd van plan om vrijdag al te komen, maar dat doen we maar niet. Maar hij blijft zondagnacht óók..Die party duurt tot een uur of 22.00 's avonds, vuurwerk als afsluiter en dan had hij al weg moeten zijn, wil hij nog de aansluitingen naar A. halen. Omdat hij toch pas maandagavond hoeft te werken en ik toch 'smorgens de kant van het station op ga (omdat ik wel moet werken natuurlijk), is het net zo handig als ie blijft...(en stukken leuker natuurlijk, hihi) Zo raar meiden, het voelt gewoon zo vertrouwd dat ie komt, helemaal niet vreemd. Maar toch ook niet zo alsof ik hem al jaaaaaren ken, want het en hij is natuurlijk ook errug spannend. Maar dan leuk en lekker spannend, snappen jullie?

hahaha, ik word soms gek van mezelf...laat staan jullie!!

Ola,

Vandaag voor het eerst een aanvaring tussen beide knullen. Is lang goed gegaan trouwens, haha.

Ik heb idd alle boodschappen in huis voor de verjaardag van mijn mannetje. Kwarktaart is trouwens ook al klaar, morgen alleen slagroom en aardbeien er op.

Ik heb alleen zelf een beetje buikgriep klachten. begon afgelopen nacht met koorts en voel me best belabbert. Vandaag op 2 ibu's ging het wel wat beter, maar nu kak ik weer in. Dat moet morgen natuurlijk wel over zijn. Zoonlief heeft in de vakantie hetzelfde gehad en die knapte met een paar daagjes weer op. Dus hopelijk gaat het bij mij ook zo snel. Zo lullig anders maandag he als ik weer moet werken.

Er staat voor zoonlief een nieuwe (grote) fiets in de schuur. Die krijgt hij van mijn ouders en mij. Hij heeft ook al het nieuwe ajax shirt gehad (was giga aanbieding in middelburg). Vanavond de kamer versieren en de fiets naar boven halen natuurlijk.

Woehaha scarlet, leuk toch dat je zo enthousiast er over bent. geniet er maar lekker van meid.
Pffff, voel me toch minder dan ik dacht. even een paar slingers opgehangen en het zweet is me al weer uitgebroken. OOk ondanks de nodige ibu.

Nou ja, straks nog even de fiets naar boven halen en dan duik ik ook mijn bedje in, hopen op een goede nachtrust.

Zoonlief ligt ook in mijn bed, want die kan natuurlijk van de spanning niet slapen.
hee ladies, even een latertje hier, maar ach heb toch vakantie en nog geen zin om te slapen, grijns.

dolphine, das wel fijn dat hij het goed doet op de medicatie, maar best een gedoe dus geweest enzo met het slapen. zeker jammer zeg dat het niet eerder ontdekt is en hij nou de groep over moet doen. zonde hoor. is ie nou morgen jarig je binkie? en wordt ie dan 8 alweer of zelfs al 9?

balen dat je je nu niet lekker voelt zelf, juist voor zijn verjaardag. hopelijk gaat het morgen beter! zal voor je duimen!

ohohoh die scar, heerlijk om te lezen die verliefdheid. lekker he die vlinders in je buikie!! en gelijk de slaapkamer een goeie beurt gegeven whahaha ben benieuwd wie er nog meer een.. nou ja laat maar, jullie snappen me wel he, wink.

daantje, kan die operatie van jou eigenlijk niet met plaatselijke verdoving dan? in elk geval weer behoorlijk balen dat je dat nou weer hebt. ja is waar he, we houden elkaar wel soort van op d ehoogte op hyves hihi.

hier gaat alles goe hoor, nog steeds samen met B inderdaad. we zijn al wel een lang weekend naar dusseldorf geweest en extra lang weekend naar france, maar of we deze weken nog weg gaat is nog niet zeker. ach vind het al heerlijk om thuis te zijn. ben nu deze week samen met mijn bink en volgende week en die daarna is B dan ook bij ons.

nou ik ga er toch maar in, in mijn bedje bedoel ik. heb een leuk boek, dus nog lekker even lezen.

slaap ze allemaal en tot gauw!

Dolphine, gefeliciteerd met je grote kleine mannetje!!!

Was hij blij met zijn nieuwe fiets? Super cadeau hoor!

En hoe is het jou?? Ik hoop zo dat je een beetje opgeknapt bent, anders wordt het wel een hele lange dag voor je..Knuffel meis!

Ik moet nog zooooveel doen en ik loop rond als een kip zonder kop, hahaha. Ik weet gewoon niet wat ik als eerste zal aanpakken, wat een muts ben ik toch soms!! Nou ja, eerst zo maar de was ophangen en eten. Daarna de keuken een beetje en de badkamer, zo blijf je aan de gang he..

He fijn Lucky, nog steeds happy met B. Da's toch ook best al weer een tijdje? Nog geen plannen om te gaan samenwonen oid? Gaat het ook lekker met jullie drietjes? Ja, gewoon thuis zijn is ook al fijn he, gewoon lekker niets moeten etc. Heerlijk!

Ik ben benieuwd wat ik morgen aantref op kantoor, ik geloof dat ze de boel behoorlijk wilden gaan versieren als ik weg zou zijn...haha, ook wel weer leuk en lief. Volgende week komen er gelukkig alweer wat collega's terug, een paar dokkies van mij, da's wel weer gezellig...

dolphine, hopelijk voel je je goed vandaag. enne uiteraard van harte gefeliciteerd met je kleine man!!! gaaf hoor een nieuwe fiets. daar zal ie wel erg happy mee zijn.

haha scar, jij bent gewoon in de wolken, en dan loop je nou eenmaal als een kip zonder koppie. jij morgen jarig he. joepie hihi. enne, zit je nou nog steeds op je ouwe stekkie of ben je moeten verhuizen naar een andere plek of andere woonplaats?

jaja al bijna 2 en half jaar samen B en ik. nog geen samenwonen plannen, hij zou wel graag willen. maar ik niet. zou ook niet echt werken met mijn bink enzo. niet dat ze niet goed met elkaar kunnen opschieten hoor. maar nee, dat zou echt lastig worden. we hebben het ook gewoon erg lekker zo saampies, zoonlief en ik. en ik ben er gewoon ook nog niet aan toe, heb zoveel jaar samengewoond, was 24 jaar samen met ex. bovendien is B een schat maar heeft ook kantjes die ik minder leuk vind (ja wie niet he, maar toch... ) dus houden we het voorlopig zo.

vanacht wel een wat mindere nacht, lag dus net op bed, want ja ging al laat, en B had al heel de dag last van zijn schouder, gaat om 2 uur de foon, B. hij hield het niet meer uit van de pijn, en nee hij is geen aansteller. dus wij naar de ha post, daar gezeten van half 3 tot bijna 4 geloof ik pfff. hij heeft een slijmbeursontsteking en nu dyclofynac en paracetamol en gaat al wat beter gelukkig. dus was een raar nachie, was behoorlijk gaar vandaag. dus weinig gedaan. maar ben al blij dat B zich wat beter voelt. ga zo naar hem toe, want zoonlief is bij zijn vader tot morgenochtend. morgenaaf saampies met hem naar de film. ook wel weer eens leuk, tijd geleden dat ik met mijn zoon naar de film ben geweest. is nu echt op leeftijd dat ie veel met zijn vrienden enzo doet. heel normaal en logisch hoor. vind het prima. maar zo af en toe samen koester ik dan nog wel.

ladies, fijne avond. vind het eigenlijk wel weer errug gezellig om mee te schrijven. hihi.

dagdag
Hallo meisjes,

Zoonlief is superblij met zijn fiets, heeft ook al veel gefietst vandaag. Verder een leuke dag gehad. vanmorgen kwam mijn vriendin uit B, di is zwanger en eind augustus uit gerekend, ze had dus een aardige buik. leuk om weer ff bij te kleppen, want zo vaak zien we elkaar niet.

vanmiddag mijn andere vriendin, van wie de moeder overleden is, en mijn ouders en later mijn broer. Die hebben gezellig mee gegeten en waren er vanavond nog, toen kwam er ook nog een vriend van me. Ook had zoonlied de hele dag een vriendje, die heeft ook meegegeten en pleegzoon natuurlijk. Was dus niet te druk, maar wel gezellig.

Met mij gaat het op en af, ik moet nog wel regelmatig wat innemen, maar dan gaat het wel weer ff. Vannacht ook erg slecht geslapen, zo warm ,zweten en zweten. Ik hoop dus dat dat vannacht beter gaat.

Jullie ook bedankt voor de felicitaties meiden en diaan jij bedankt voor je telefoontje vanavond.

Morgen ben jij aan de beurt he scarlet, wordt wel een heel speciale verjaardag dit jaar. hihih met M dan bedoel ik. leuk dat ze morgen de boel op je werk willen versieren.

Oh lucky balen zeg van B. Wat kan dat dan lang duren he op zo'n HA post. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat in ieder geval. Enne wij vinden het ook errug gezellig dat je weer mee schrijft.
Is ik weer!!!!!!!!!!!!!!! Kom alleen even gedag zeggen en Dolphine van harte met je grote knul! Ben gesloopt, heb een dikke 10 uur in auto gezeten vandaag, ben al weer druk geweest met de was etc. dus rol nu gauw mijn bedje in. X en mijn knul slapen al! Tot gauw! Dikke kusssssssssss
scar, van harte met je birthday meis. en een hele fijne dag en mega leuk weekend!! hihi, dat gaat wel goedkomen denk ik he, knipoogje.

fijn dat je bink blij was dolph en jammer dat je je toch nog niet lekker voelt. vergeet ik eigenlijk iedere keer te vragen maar hoe gaat het eigenlijk met jou moeder?

ik ga dalijk de hort op met zoonlief, stadten, eten bij kfc en filmpie, die van nicolas cage, moelijke naam heeft ie iets van de sorcherers aprentice ofzo haha.

theetje weer veilig terug van vakantie. waar was je heen, frankrijk geloof ik dat daan schreef he.

nou ik ga ook rennen. vast fijn weekend allemaal en hou ons op de hoogte scar hahahahaa
Hallo meiden,

Scarlet van harte gefeliciteerd meid. Ga er een lekker weekend van maken, maar dat gaat wel goed komen denk ik.

Lucky, gezellig hoor met je binkie de stad in. Veel plezier.

Theetje, welkom back. Fijn dat jullie weer heelhuids in het land zijn. Lekker geslapen?

Diaantje, hoest nu met je lieverd?

Hier een rustig dagje van gemaakt hier. Net pleegzoon weggebracht, vanmiddag moest het geld dat zoonlief voor zijn verjaardag had gekregen natuurlijk uitgegeven worden. Hij heeft een spel gekocht voor de wii. Daar zijn ze vanmiddag natuurlijk druk mee geweest.

Ik voel me weer iets beter gelukkig. Heb vanmorgen met zoonlief samen zijn kamer uitgemest, was me toch weer een bende zeg.... Morgen allen de boel nog ff lekker schoonmaken daar, dan kan het er weer even tegen.

Morgenochtend wordt mijn mannetje opgehaald door zijn vader en ik ben van plan om even flink de bezem door de toko te halen hier. En ik wil naar de kapper en nog even de uitverkoop in.... hahaha plannen genoeg, moet nog maar zien wat er allemaal van terecht gaat komen, maar dat zien we morgen wel weer.

Goeiemorgen meisjes!

Jaaaaa, het is zover!! Ein-de-lijk is het zaterdag zeg!

Bedankt voor de felicitaties meiden. Jaja, alweer een jaar erbij...getverdemme. haha.

Jammer genoeg schijnt het weer niet zo super te worden vandaag, da's wel een beetje jammer. Hopelijk regent het niet de hele dag...en dan morgen! Met het dancefeest, moeten we toch helemaal geen regen hebben, anders word ik er nog sjaggie van ook,

Als het is, is M. al op pad. Hij zou nl eerst nog bij zijn zus langs gaan, waar hij nog veel zomerkleren had liggen, omdat ie daar in zijn vakantie een poosje is geweest (toen ik hem heb ontmoet kwam ie daar net vandaan). Dus is ie eerst met een lege koffer naar zijn zus ("dat je niet denkt dat ik bij je intrek") en komt daarna hier. Wat een reis zeg..eerst naar Leeuwarden, dan met de bus naar weetikveelwatvoorgat, weer terug naar Leeuwarden en dan met de trein hierheen. Daarom is ie ook al vroeg op weg, anders werd het wel heel laat eer hij hier zou zijn en was de dag al bijna om. En da's natuurlijk niet de bedoeling he!

Gisteren L. ook op de hoogte gebracht van het bestaan van M, ik moest wel, want hij was van plan om vandaag te komen. En in die confrontatie had ik nou niet zo'n zin zeg..Hij was er wel even ondersteboven van en vond het echt niet leuk. Pfff, hij heeft zijn kansen gehad hoor, heb hem ook gezegd dat hij mij altijd als vangnet achter de hand had en dat dat nu dus echt voorbij is. Ik vond het wel een beetje dramatisch hoor, verzuchtte dat het net op een moment in zijn leven was dat alles al mis ging, dat dit er ook nog wel bij kon..Tjeez zeg, hij heeft toch echt zelf voor al zijn ellende gezorgd hoor..dat zijn 2e relatie ook op de klippen is gelopen en zijn financiën nog steeds een puinhoop zijn..Hij zei nog wel dat ik voorzichtig moest zijn, haha, dat dan nog wel. Nou ja, heb ik dat ook maar weer gehad..

Hoe is het met B. nu Lucky? Wat schrikken zeg, dat hij ineens zo'n last kreeg. Ik kan het me voorstellen hoor, dat je het prima vindt hoe je relatie nu loopt. Op deze manier is er ook de minste kans dat je je gaat ergeren aan zijn mindere kanten, haha en zo blijft het leuk..sowieso, dat stukje vrijheid wat je nog hebt, heerlijk toch.

Ik zit nog steeds op dezelfde werkplek in dezelfde (mijn eigen dus) plaats. Elke x weer opnieuw stress maar tot nu toe is alles bij het oude gebleven..zucht...wat een bedrijf is het toch.

Hoe was de film? Hij lijkt mij ook wel gaaf, misschien ook wel leuk om met mijn knul naartoe te gaan.

Theetje!! Welcome back vakantieganger!! Hoe heb je het gehad en ben je een beetje uitgerust??

He gelukkig Dolphine, dat je je wat beter voelt. Zou toch ook erg jammer zijn dat nu je het rijk even alleen hebt, je gevloerd zou zijn! Je hebt wel veel plannen ja, haha, ik ben benieuwd wat er uiteindelijk van terecht komt! Ja, uitverkoop he...erg verleidelijk om even de stad in te gaan! Heb van mijn tante, de schat, een best leuk bedragje gekregen voor mij Bday, hmmmm....Zo te lezen heeft je mannetje een erg leuke en gezellig verjaardag gehad en jij ook, haha, lekker even bijkletsen met vriendinnen.

Nog even een paar kleine dingetjes doen hier, nog een beetje strijken en wat rommeltjes opruimen en tja, afwachten wanneer M. meld dat ie in de trein naar hier zit, zodat ik weet hoe laat ik hem kan ophalen (vin'k leuk).

Girls, een fijn weekend allemaal (Daan, hoe is het nou?? met jou, je mams, alles?), heb ik hopelijk ook. hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven