Supernatural!!!
dinsdag 25 november 2008 om 23:28
Ik vind dat het tijd wordt om een topic over deze geweldige, spannende en door de acteurs ook erg prettig om naar te kijken serie te openen. Ik weet niet in hoeverre hier animo voor is, wie dit volgt, maar ik ben echt "hooked".
Supernatural gaat over broers Sam en Dean die in navolging van hun vader de strijd aan gaan met allerlei Urban Legends en de moordenaar (demon) van hun moeder. Jensen Ackles en Jared Padalecki spelen de hoofdrollen en zijn best apetijtelijk, een understatement wat mij betreft
Supernatural seizoen 1 komt nu op zondagavond op Net 5 en in Amerika zijn ze net met een winterstop (snik) bezig tot 15 januari en zijn ze al bij seizoen 4.
Het lijkt met handig dat wanneer er over seizoenen na seizoen 1 wordt geschreven er even tussen streepjes - spoiler - voor wordt gezet voor de mensen die het alleen in Nederland volgen.
Tot slot nog even twee leuke foto's van Sam en Dean.
Wie volgt?
Supernatural gaat over broers Sam en Dean die in navolging van hun vader de strijd aan gaan met allerlei Urban Legends en de moordenaar (demon) van hun moeder. Jensen Ackles en Jared Padalecki spelen de hoofdrollen en zijn best apetijtelijk, een understatement wat mij betreft
Supernatural seizoen 1 komt nu op zondagavond op Net 5 en in Amerika zijn ze net met een winterstop (snik) bezig tot 15 januari en zijn ze al bij seizoen 4.
Het lijkt met handig dat wanneer er over seizoenen na seizoen 1 wordt geschreven er even tussen streepjes - spoiler - voor wordt gezet voor de mensen die het alleen in Nederland volgen.
Tot slot nog even twee leuke foto's van Sam en Dean.
Wie volgt?
maandag 19 juli 2010 om 22:10
donderdag 29 juli 2010 om 23:18
ah Angel, ook al zo'n goede oude serie Ik vind de vrijdag wel fijn, vergat het nog al eens op zondag. Ik kijk gewoon rustig 2 of 3 keer een aflevering. Heb seizoen 5 al via internet gezien en nog een maandje dan begint seizoen 6 alweer. Ik hoop dat Net 5 het achter elkaar door blijft uitzenden, dan kunnen we misschien het straks net als bij Lost twee dagen na de uitzending in Amerika al zien
zaterdag 31 juli 2010 om 16:55
Ik heb de aflevering even voor je opgezocht. Op onderstaande link kan je hem kijken zonder ondertiteling. Je kan daar kiezen uit verschillende links, ik kijk altijd series via megavideo. Je kan dan max 72 minuten kijken en daarna 54 minuten niet.
Maar dan kan je prima deze aflevering achter elkaar kijken.
http://www.sidereel.com/S ... son/4/_episode/11/_search
http://www.sidereel.com/S ... son/4/_episode/11/_search
zondag 1 augustus 2010 om 07:24
Heb de serie pas net 'ontdekt'. Dat kwam zo: ik lag op bed tv te kijken (wat moet je anders?) en toen zag ik die 2 leuke gasten, dus die trokken mijn aandacht wel natuurlijk (duh!). Alleen schrok ik wel heel erg toen er opeens zo'n geest tevoorschijn kwam (of wat het ook was).
En nu kijk ik elke week!
En nu kijk ik elke week!
zondag 1 augustus 2010 om 17:43
quote:_discovery_ schreef op 31 juli 2010 @ 16:55:
Ik heb de aflevering even voor je opgezocht. Op onderstaande link kan je hem kijken zonder ondertiteling. Je kan daar kiezen uit verschillende links, ik kijk altijd series via megavideo. Je kan dan max 72 minuten kijken en daarna 54 minuten niet.
http://www.sidereel.com/S ... son/4/_episode/11/_searchLief van je Discovery! Nu moet ik bekennen dat ik in een ander topic al vraag hoe ik in vredesnaam via sidereel kan kijken maar misschien lukt het met jouw link wel gewoon! Gelukkig was het een 'losse' aflevering maar zo te lezen wel errug jammer als ik hem niet kan zien!
http://www.sidereel.com/S ... son/4/_episode/11/_searchLief van je Discovery! Nu moet ik bekennen dat ik in een ander topic al vraag hoe ik in vredesnaam via sidereel kan kijken maar misschien lukt het met jouw link wel gewoon! Gelukkig was het een 'losse' aflevering maar zo te lezen wel errug jammer als ik hem niet kan zien!
maandag 6 september 2010 om 14:33
quote:MacTrees schreef op 12 april 2010 @ 23:20:
Super natural is een van de series die ik zeer trouw volg, net als criminal minds.
Net als fearless red ik dat niet op zondagavond omdat we tegenwoordig de gewoonte op na houden om door te zakken op de zondagmiddag/avond . Ik lig dus meestal snurkend in de kussens van de bank tegen die tijd en daarom programmeer ik zondagmorgen de video.
Wanneer mijn man vraagt waarom ik dit persé moet kijken beweer ik altijd stelling vanwege het verhaal natuurlijk. Hij heeft niet zo door dat er 2 smakelijke acteurs rondlopen.
Hahaa Mactrees,
Dat heb ik ook met mijn mannetje. Hij moest eens weten wat ik bij mekaar fantaseer onder de serie.
Maar hij profiteert er ongemerkt wel van. Ik wordt er tamelijk hitsig van. Mag 't ?
Super natural is een van de series die ik zeer trouw volg, net als criminal minds.
Net als fearless red ik dat niet op zondagavond omdat we tegenwoordig de gewoonte op na houden om door te zakken op de zondagmiddag/avond . Ik lig dus meestal snurkend in de kussens van de bank tegen die tijd en daarom programmeer ik zondagmorgen de video.
Wanneer mijn man vraagt waarom ik dit persé moet kijken beweer ik altijd stelling vanwege het verhaal natuurlijk. Hij heeft niet zo door dat er 2 smakelijke acteurs rondlopen.
Hahaa Mactrees,
Dat heb ik ook met mijn mannetje. Hij moest eens weten wat ik bij mekaar fantaseer onder de serie.
Maar hij profiteert er ongemerkt wel van. Ik wordt er tamelijk hitsig van. Mag 't ?
vrijdag 10 september 2010 om 21:27
Alleen kijken als je helemaal bij bent met seizoen 5 maar heb net een heel korte promo gezien en ik heb echt het gevoel dat seizoen 6 geweldig wordt yay! Ik maakte me na seizoen 5 eerlijk gezegd wel wat zorgen maar kijk nu echt al naar de 24ste september uit! Wie volgt het ook real time?
Vanavond natuurlijk weer even een aflevering seizoen 4 kijken
Vanavond natuurlijk weer even een aflevering seizoen 4 kijken
vrijdag 10 september 2010 om 21:27
Oh ja http://www.youtube.com/watch?v=UAQVDZZUUsA (SPOILER)
zondag 2 oktober 2011 om 19:49
Haha dat is wel erg idd!
Ik heb vlak voor mn vakantie seizoen 5 afgekeken en ik wacht weer tot 6 lekker cheap op Amazon staat, maar ik kan eigenlijk niet wachten!
Gelukkig heb ik het heel druk en heb ik nog andere verslavingen, maar Dean en Sam staan wel op mn bureaublad als achtergrond om mn dagelijkse fix te krijgen
Ik heb vlak voor mn vakantie seizoen 5 afgekeken en ik wacht weer tot 6 lekker cheap op Amazon staat, maar ik kan eigenlijk niet wachten!
Gelukkig heb ik het heel druk en heb ik nog andere verslavingen, maar Dean en Sam staan wel op mn bureaublad als achtergrond om mn dagelijkse fix te krijgen
dinsdag 4 oktober 2011 om 22:18
vrijdag 7 oktober 2011 om 21:26
Oh ja dat zou ook kunnen hoor, maar ik heb nog heel veel boeken te lezen en heel veel dvd's op voorraad die ik nog niet gezien heb Dus dan heb ik straks weer een kadootje.
Net als True Blood en Vampire Diaries.
Maar als de korte natte donkere dagen weer beginnen (alhoewel, als ik naar buiten kijk..) , wie weet dat ik ga downloaden en de kabel aan mn tv koppel en mn pc aan de praat krijg haha!
Net als True Blood en Vampire Diaries.
Maar als de korte natte donkere dagen weer beginnen (alhoewel, als ik naar buiten kijk..) , wie weet dat ik ga downloaden en de kabel aan mn tv koppel en mn pc aan de praat krijg haha!