***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Jeetje wat een ziekenboeg.

Waarschijnlijk komt het nu extra duidelijk omdat een aantal kinderen nu minder bv krijgen en natuurlijk vanwege de weersomslag. Ik neem tenminsten aan dat het in Nederland momenteel ook echt herfst is. Hier was het in het weekend heel mooi met stralende zon, en vandaag grauw en regen. Bah.

Xaloy en Compli, hoe gaat het met Robbie? Hoe is zijn koorts? Hebben ze weer moeten bloedprikken of was dat niet nodig?

Lievelust, heel veel beterschap voor Daan. Ik hoop idd dat hij geen jeuk krijgt, want dat is zo verschrikkelijk vervelend.

Lara, heeft Max nog een beetje bij kunnen slapen (en vooral ook jijzelf)?

Spitsmuis, Finn heeft ook wel eens dat hij ineens begint te huilen bij de fles. Meestal vind hij het dan net te warm of te koud.

Finn kijkt ook nog steeds een beetje wazig uit zijn oogjes. Hij is wel vrolijk, eet goed en heeft geen koorts, maar hij kijkt gewoon een beetje wazig.

Ik houd het ook extra goed in de gaten.

Buitenmeisje, werk je eigenlijk 100% of niet?

Fijne dag vandaag dames, ik hoop op alleen maar goede berichten vandaag!
Gelukkig heeft Zahra nu geen koorts meer, temp was 37.5. Waar het nou door komt weet ik dus echt niet, misschien doorkomende tandjes? Ik heb ze vanmorgen gewoon naar de oppas gebracht en gezegd dat ze ze maar goed in de gaten moest houden en me moet bellen als ze merkt dat Zahra zich niet goed voelt. Manlief is vandaag wel vrij, maar ik had al afgesproken met de oppas dat Zahra gewoon zou komen, dus manlief mag mooi de badkamer een grote beurt geven vandaag.
sms xaloy 8:20

robbie vannacht 2de ruggeprik gehad. Hoge koorts maar geen menigitis meer.

ontstekingswaarden sterk verhoogt.artsen hebben geen idee...
jeetje Daan de 5de en 6de ziekte! (kende alleen de 5de!) en Zahra koorts, en Max onrustig, en Finn kijkt glazig!,Hugo van slag bah! wat zielig allemaal!! Dikke knuffel voor alle zieke popjes!
Ach nee toch, wat een zorgen weer X en C. En wat een onzekerheid, weer eens helemaal geen duidelijkheid wat er aan de hand is... Robbie jochie, nog even doorzetten, je kunt het, dat heb je al laten zien!!!

Verder ook een behoorlijke ziekenboeg hier. Beterschap voor arme Daan en voor alle zieke kindjes die niet lekker zijn. En sterkte voor alle vermoeide moeders (Lara, is Max nog in slaap gevallen??). Morris heeft duidelijk last van z'n tandjes, hij moppert ook meer dan normaal, maar slaapt gelukkig nog steeds goed.

Spitsmuis, wat ik merk bij Morris is dat hij echt een mening begint te krijgen over dingen. Eerst was hij echt altijd tevreden, nu wil hij graag dat dingen op zijn manier gaan. Misschien heeft Hugo dat ook, dat hij daarom een beetje uit z'n hum is? Dat trekt wel weer bij hoor.

Even naar Morris, die ligt te brullen. Hij ligt nu ook in een slaapzak ipv bakerzak, dus...
Wat eng, weer hoge koorts en hoge ontstekingswaarden en ze weten niet waar het vandaan komt? Brrrrr...
He jemig, arm ventje. Nu wil ik helemaal niemand bang maken, maar hebben ze wel eens verder gedacht?

Ik vind het rot om te zeggen, maar hebben ze hem al op leukemie onderzocht?

Ik zit er natuurlijk middenin omdat Iris het heeft. Maar onstekingen, onverklaarbare koorts? Ik zal ongetwijfeld spoken zien. En het zal ook vast al wel onderzocht zijn. Maar zo niet....vraag er toch eens om. Ik bedoel, je weet maar nooit....alhoewel die kans natuurlijk mega klein is. En het dat ook heus en vast niet zijn zou. Toch beter uitsluiten dan...denk ik.....

Ik voel en leef zo met jullie mee, en voel me vanuit hier zo machteloos. Als er iets is. Zeg het dan ajb. Ook in Enschede zit ik zo. Duurt ff wat langer, maar als het kan, dan kan het, en ik doe echt gráág iets terug. Heel graag zelfs. Zo aan die zijlijn staan voelt ook niet goed.....

Zet hem op wederom. Alles is al gezegt, maar jullie zijn nog steeds continu in onze gedachtes.

Heel veel liefs en gezondheid toegewenst!

Zoy

Oh Robbie, wat krijgen we nou, doorzetten hoor Ventje, je hebt al laten zien dat je het kunt! Gelukkig geen meningitis meer in ieder geval.

Blijf de moed erin houden he, X & C! Ut komt goed, móet gewoon!
Jezus compli en xaloy,is jullie nachtmerrie nog niet voorbij?

Wens jullie nog maar eens veel sterkte toe en hoop echt dat het snel beter gaat.Bah wat naar dit

Veel liefs mormel
Komt net van een tandartsafspraak van anderhalf uur en hoopte hier wat beter nieuws te zien.. maar bah, het gaat nog steeds niet goed met Robbie, ik hoop zo dat hij snel weer beter wordt. Hoe kan het toch? Ook dat de artsen geen idee hebben, ongelofelijk! Moeten jullie nu weer afwachten of de ontstekingswaarden gaan zakken of gaan ze nog meer onderzoeken doen?

En ook nog allemaal andere zieke kindjes, wat onzettend vervelend zeg!

Beterschap voor alle lieve kindjes!

voor alle lieve moeders en vaders!

En nu moet ik naar mijn werk, maar ik blijf af en toe nog wel checken vandaag!
anoniem_53161 wijzigde dit bericht op 06-11-2007 10:33
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Oh Compli en Xaloy, wat is dit een nachtmerrie! Echt heel vreselijk...! Het is echt 2 stappen vooruit en wer een achteruit zeg... Krijgt hij nu weer meer paracetamol? En is hij ook suffig? Ik hoop dat ze heel snel weten wat er nu aan de hand is en hem nu eens beter kunnen maken, het arme jochie...!

Ik heb inderdaad van de 5e en 6e ziekte gehoord. Ze hebben allebei dezelfde symptomen toch? Ik hoop dat Daan snel beter is!

Spitsmuisje: hoe is het nu met Huug?

Mich: hoe ging het nu met Morris in zijn slaapzak? Sliep hij moeilijker in? Ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar het werkt dus nog niet...

Framboos: pleister al teruggevonden?

Max heeft van 6:30-7:10 geslapen en daarna heeft mijn vriend het gelukkig overgenomen, maar ik ben echt brak... Nouja, het trekt straks vast nog wel bij.

Hij slaapt gewoon erg slecht overdag de laatste paar dagen en daardoor denk ik ook 's nachts. Hij heeft zijn hele ritme omgegooid en ik snap even niet wat we er aan kunnen doen.
Lieve Xaloy en Compli, wat een domper. De afgelopen dagen heb ik niet kunnen posten, maar heb wel steeds gelezen hoe het met jullie mannetje gaat. Uiteraard zijn jullie ook bij mij niet uit m'n gedachten geweest! Wederom heel veel sterkte en geef Robbie een knuffel!

Voor alle zieke kleintjes: beterschap. Moet nu gaan, heb zo cursus (ben op mijn werk).
oja! Vond gister een pleister in de luier! Fijn hè?? We waren helemaal opgelucht!
quote:framboos81 schreef op 06 november 2007 @ 11:29:

oja! Vond gister een pleister in de luier! Fijn hè?? We waren helemaal opgelucht!

Whahahahaha grappig!!

hihi, gelukkig Framboos!
Bah, wat een rotnieuws van Robbie! Ben zelf al van de kaart, laat staan hoe het voor X & C moet zijn! Wat ik denk ik nog wel het naarste vind, is dat de artsen zelf geen idee hebben. Misschien is het idee van Zoyla, om verder te kijken, wel goed. Arme Robbie! Arme X & C!

Mich, ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben met Hugo en het ontwikkelen van zijn eigen mening. Ik had er zelf eigenlijk nog niet bij stil gestaan, maar als ik nu terug kijk op de afgelopen dagen vallen me wel een aantal dingen op: hij zoekt zelf zijn speeltjes uit en neemt niet meer alles aan waar ik mee aan kom zetten; hij heeft zo zijn favorieten met mensen. Mijn moeder, ik, een vriendin van mij, Steijn en Muisman zijn okee (ik ben favoriet! Gelukkig!). Eline en haar kinderen zijn ook prima, maar verder dan dat gaat hij op het moment niet. Het is wel erg lollig om te zien dat hij zo zijn voorkeuren begint te krijgen. Verder kan hij jaloers zijn als Steijn bij mij op schoot zit, ook al zit hij bij pappa. Huug is sowieso een pittig klein kruimeltje, dus het zou me niets verbazen als hij zijn willetje aan het ontwikkelen is! Steijn is wat flegmatischer. (maar wel waanzinnig eenkennig op het moment!)

Layla, misschien waren het inderdaad wel tandjes waar Zahra last van heeft.

Lief Lustje, hoe is het nu met Daan?

Laar, hopelijk trekt je brakheid bij! Het zou inderdaad kunnen dat Max zijn ritme aan het veranderen is en dat hij daardoor wat onrustiger is. Steijn heeft dat twee maanden geleden ook gehad, maar hij was binnen een paar dagen weer zijn blije, dikke zelfje.
anoniem_32255 wijzigde dit bericht op 06-11-2007 11:38
Reden: Vroeg me af of de pleister al terecht was. Spuit elf!
% gewijzigd
djeez : weer hoge koorts bij Robbie, wanneer houdt het nu op . Robbie nu echt beter worden he kerel.

Voor alle andere zieke kindjes van harte beterschap.
Arme arme Robbie...

Een nachtmerrie waar maar geen einde aan lijkt te komen .

Lieve X en C, Jullie moeten zo onderhand gek zijn van onzekerheid...

Kaarsen gaan dus weer aan en iedereen hier in huis leeft mee.
he bah weer hoge koorts! Wat een nachtmerrie is dit voor X e C, ik denk er al de hele dag aan laat staan hoe het voor jullie moet zijn!! Misschien is het idd een goed idee om eens verder te kijken.

Wat een ziekenboeg hier! Beterschap voor alle zieke kindjes!

Framboos; fijn dat je de pleister hebt terug gevonden. het klinkt erg komisch maar kan me voorstellen dat je opgelucht was!

Layla; hoop dat jij later een blinkende badkamer aantreft!
Xaloy en Com zijn inmiddels erg moe van het gebrek aan slaap en we gaan afwisseldiensten draaien. Ik ga morgenmiddag bij Robbie zijn zodat zij kunnen bijslapen op de middagen en waarschijnlijk komen haar ouders ook dus dan gaan we afwisselen.

Ik ben nog steeds Toos Werkeloos, dus dat komt wel goed uit. En als ik sollicitatiegesprekken heb dan kan mijn vriend even bij hem zijn want die werkt ook even nog niet. Is militair maar gaat defensie per 01-01 verlaten en is ook aan het solliciteren in de burgermaatschappij.

Dus wij zijn er voor ze.

Ze moeten echt bijtanken.
Ik vind het heel eng om te lezen wat Zoyla zegt, maar aan angst hebben we niks, en aan antwoorden wel. Het lijkt mij heel wijs om niet direct van het slechtste uit te gaan, maar het wel als mogelijkheid elimineren. Dus ik zou inderdaad aandringen op meer onderzoek in andere richtingen. Tenminste, als het vandaag niet verbeterd.

Compli, houd vast aan je droom! Ik visualiseer met je mee! Het zál gebeuren.

Zoyla, ik heb ook gelezen in wat voor hel jij je bevindt. Heel veel sterkte meid, je doet het verschrikkelijk goed.
Yasmijn, wat fijn en lief dat je X en C zo goed kunt helpen! Ik kan me heel goed voorstellen dat ze doodmoe zijn van dat gebrek aan slaap, die totale onzekerheid, teleurstellingen en natuurlijk alle zorgen!

Xaloy en Compli: ik hoop dat jullie ondanks alles toch de rust kunnen vinden om wat bij te tanken! Gelukkig hebben jullie lieve mensen om jullie heen die je kunt vertrouwen.
Yasmijn, ik sluit me geheel bij Lara aan! Wat ontzettend lief dat je X & C zo helpt en bijstaat!
We zijn vrienden, dan is dat vanzelfsprekend.
En daar zijn vrienden voor!!

Yas, super, en uit eigen ervaring weet ik: dit soort afwisselingen zijn ontzettend nodig.

Kiezen voor jezelf als ouder is kiezen voor je kind! En dus betekend dat soms even letterlijk afstand nemen.

Hoe zwaar dat ook is.

Nee aan angst heeft niemand iets. Aan onzekerheid evenmin. Ik denk dat het nu langzaamaan tijd wordt om andere dingen uit te gaan sluiten. Het is toch afschuwelijk als men maar niet weet wat het jochie scheelt lijkt me?!

Dankjewel trouwens Ravissante. Wij doen ook maar ons best. Net als iedere ouder in ons en X en C hun geval zou doen.

Liefs Zoy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven