Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
vrijdag 30 juli 2010 om 13:42
vrijdag 30 juli 2010 om 13:47
Ik vind yolanthe prachtig en ik kan naar haar blijven kijken, wat ze aan heeft naar dr haar. alleen moet ze niet dr mond open doen, dat vind ik minder. Maar ach verder een plaatje. Wat Rick hier op een vrouwenforum doet en zich druk maakt om wat anderen over zn rukfantasietje zeggen is me een raadsel.
vrijdag 30 juli 2010 om 13:52
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 13:43:
Doe eens alsof je een volwassen man bent.
hahaha...jaaa hoor:)
Jij post meer dan 100 berichten over Yolanthe op een 'Yolanthe moe' topic.
Jij bent helemaal niet Yolanthe moe, je vind het geweldig om het geluk van andere mensen af te zeiken.
En wie is er hier zuur en onvolwassen.
Zielig, dat is het
Doe eens alsof je een volwassen man bent.
Jij bent helemaal niet Yolanthe moe, je vind het geweldig om het geluk van andere mensen af te zeiken.
Zielig, dat is het
vrijdag 30 juli 2010 om 13:52
quote:chocoladereep schreef op 30 juli 2010 @ 13:47:
Ik vind yolanthe prachtig en ik kan naar haar blijven kijken, wat ze aan heeft naar dr haar. alleen moet ze niet dr mond open doen, dat vind ik minder. Maar ach verder een plaatje. Wat Rick hier op een vrouwenforum doet en zich druk maakt om wat anderen over zn rukfantasietje zeggen is me een raadsel.Het is Rik he;)
Ik vind yolanthe prachtig en ik kan naar haar blijven kijken, wat ze aan heeft naar dr haar. alleen moet ze niet dr mond open doen, dat vind ik minder. Maar ach verder een plaatje. Wat Rick hier op een vrouwenforum doet en zich druk maakt om wat anderen over zn rukfantasietje zeggen is me een raadsel.Het is Rik he;)
vrijdag 30 juli 2010 om 13:55
quote:Rik78 schreef op 30 juli 2010 @ 13:52:
[...]
Zielig, dat is het Ik zeg: projectie. Je leest selectief heen over de positieve dingen die ik over haar te zeggen hebt. En ik vind het nogal wat dat je mijn posts gaat zitten tellen
[...]
Zielig, dat is het Ik zeg: projectie. Je leest selectief heen over de positieve dingen die ik over haar te zeggen hebt. En ik vind het nogal wat dat je mijn posts gaat zitten tellen
Viva naar de knoppen.
vrijdag 30 juli 2010 om 13:56
vrijdag 30 juli 2010 om 13:59
Aha, dit topic is uitgedraaid op een gepikeerde op het pikkie getrapte Rikkie, omdat zijn rukfantasietje ten eerste getrouwd is met een rijke beroemde voetballer, maar eigenlijk ook nog eens niet 'the brightest bulb in the tanning bed' is en mensen dat hier terecht opmerken. Beeldig plaatje, vast zeer geil in bed, maar verder een leeg hulsje. Maar heerlijk om op te rukken Rik, kom op, wat doe je hier nog.
vrijdag 30 juli 2010 om 13:59
quote:feeks schreef op 30 juli 2010 @ 13:56:
[...]
Als je op het loepje klikt, zie je dat rik ook door zijn ouders niet als volwassen wordt gezien, collega's op een kinderachtige manier aanspreekt en ga zo maar verder. Zelfs het doen alsof helpt dus niet.
Hoe toepasselijk een nick kan zijn.
Laag hoor
[...]
Als je op het loepje klikt, zie je dat rik ook door zijn ouders niet als volwassen wordt gezien, collega's op een kinderachtige manier aanspreekt en ga zo maar verder. Zelfs het doen alsof helpt dus niet.
Hoe toepasselijk een nick kan zijn.
Laag hoor
vrijdag 30 juli 2010 om 14:04
1. Iedereen die Yolanthe niet zo mooi vindt als de meerderheid van de mensen haar vindt, is jaloers.
2. Iedereen die de tattoo van Wesley lelijk vindt, is jaloers.
3. Iedereen die vindt dat het om pure ijdelheid gaat, is jaloers.
4. Iedereen die Wesley klein vindt, lijdt aan Pinkeltjesnijd.
5. Iedereen die er geen mening over heeft, is ook jaloers.
Viva naar de knoppen.
vrijdag 30 juli 2010 om 14:28
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 14:04:
1. Iedereen die Yolanthe niet zo mooi vindt als de meerderheid van de mensen haar vindt, is jaloers.
Laat je niet gek maken, ik begrijp je volledig
En Rik, Wij weten ook echt wel dat het hier eigenlijk nergens
over gaat. Maar af en toe verstand op nul en over onbenullige zaken forummen is behoorlijk ontspannend kan ik je zeggen
Laat je niet gek maken, ik begrijp je volledig
En Rik, Wij weten ook echt wel dat het hier eigenlijk nergens
over gaat. Maar af en toe verstand op nul en over onbenullige zaken forummen is behoorlijk ontspannend kan ik je zeggen
vrijdag 30 juli 2010 om 14:48
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 14:04:
5. Iedereen die er geen mening over heeft, is ook jaloers.Hallo, ik vind de tattoo van Wesley echt lelijk en ben zeker niet jaloers. Wel jaloers op Yolante haar mooie haar.
5. Iedereen die er geen mening over heeft, is ook jaloers.Hallo, ik vind de tattoo van Wesley echt lelijk en ben zeker niet jaloers. Wel jaloers op Yolante haar mooie haar.
vrijdag 30 juli 2010 om 14:50
quote:steph schreef op 30 juli 2010 @ 14:48:
[...]
Hallo, ik vind de tattoo van Wesley echt lelijk en ben zeker niet jaloers. Wel jaloers op Yolante haar mooie haar.
Ja jij bent stikjaloers op de tattoo van Wesley, geef het maar toe!
Het was met een knipoog bedoeld Steph, ik heb door dit topic geleerd dat je in bijna alle gevallen jaloers bent als je kritiek hebt.
[...]
Hallo, ik vind de tattoo van Wesley echt lelijk en ben zeker niet jaloers. Wel jaloers op Yolante haar mooie haar.
Ja jij bent stikjaloers op de tattoo van Wesley, geef het maar toe!
Het was met een knipoog bedoeld Steph, ik heb door dit topic geleerd dat je in bijna alle gevallen jaloers bent als je kritiek hebt.
Viva naar de knoppen.