Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 13:37:

Hahahaha.

Rik, jij zult vanuit jezelf andere mensen al snel als zuur beschouwen. Projectie.

hahahahaha...je hebt niet eens door welke onzin je uitkraamt. Wie noemt wie nou zuur...?

Hahahahahahaha
Doe eens alsof je een volwassen man bent.
Viva naar de knoppen.
Ik vind yolanthe prachtig en ik kan naar haar blijven kijken, wat ze aan heeft naar dr haar. alleen moet ze niet dr mond open doen, dat vind ik minder. Maar ach verder een plaatje. Wat Rick hier op een vrouwenforum doet en zich druk maakt om wat anderen over zn rukfantasietje zeggen is me een raadsel.
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 13:43:

Doe eens alsof je een volwassen man bent.

hahaha...jaaa hoor:)

Jij post meer dan 100 berichten over Yolanthe op een 'Yolanthe moe' topic.

Jij bent helemaal niet Yolanthe moe, je vind het geweldig om het geluk van andere mensen af te zeiken.

En wie is er hier zuur en onvolwassen.

Zielig, dat is het
quote:chocoladereep schreef op 30 juli 2010 @ 13:47:

Ik vind yolanthe prachtig en ik kan naar haar blijven kijken, wat ze aan heeft naar dr haar. alleen moet ze niet dr mond open doen, dat vind ik minder. Maar ach verder een plaatje. Wat Rick hier op een vrouwenforum doet en zich druk maakt om wat anderen over zn rukfantasietje zeggen is me een raadsel.Het is Rik he;)
Volgens mij begrijpt Rik het niet helemaal.

Of helemaal niet.
Ach rik of rick, de beweging is hetzelfde
quote:Rik78 schreef op 30 juli 2010 @ 13:52:

[...]

hahaha...jaaa hoor:)

Jij post meer dan 100 berichten over Yolanthe op een 'Yolanthe moe' topic.

Jij bent helemaal niet Yolanthe moe, je vind het geweldig om het geluk van andere mensen af te zeiken.

En wie is er hier zuur en onvolwassen.

Zielig, dat is het Ik zeg: projectie. Je leest selectief heen over de positieve dingen die ik over haar te zeggen hebt. En ik vind het nogal wat dat je mijn posts gaat zitten tellen
Viva naar de knoppen.
quote:Rik78 schreef op 30 juli 2010 @ 13:52:

[...]

Het is Rik he;)Het is Ruk.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 13:43:

Doe eens alsof je een volwassen man bent.Als je op het loepje klikt, zie je dat rik ook door zijn ouders niet als volwassen wordt gezien, collega's op een kinderachtige manier aanspreekt en ga zo maar verder. Zelfs het doen alsof helpt dus niet.
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 13:55:

[...]

Het is Ruk.

Kijk dat vind ik wel weer grappig:)

Ben helemaal niet zuur:)
Aha, dit topic is uitgedraaid op een gepikeerde op het pikkie getrapte Rikkie, omdat zijn rukfantasietje ten eerste getrouwd is met een rijke beroemde voetballer, maar eigenlijk ook nog eens niet 'the brightest bulb in the tanning bed' is en mensen dat hier terecht opmerken. Beeldig plaatje, vast zeer geil in bed, maar verder een leeg hulsje. Maar heerlijk om op te rukken Rik, kom op, wat doe je hier nog.
quote:feeks schreef op 30 juli 2010 @ 13:56:

[...]

Als je op het loepje klikt, zie je dat rik ook door zijn ouders niet als volwassen wordt gezien, collega's op een kinderachtige manier aanspreekt en ga zo maar verder. Zelfs het doen alsof helpt dus niet.

Hoe toepasselijk een nick kan zijn.

Laag hoor
quote:Rik78 schreef op 30 juli 2010 @ 13:59:

[...]

Hoe toepasselijk een nick kan zijn.

Laag hoor Jammer he knul, dat er loepjes bestaan. Dat krijg je ervan als je irritant gaat doen.
1. Iedereen die Yolanthe niet zo mooi vindt als de meerderheid van de mensen haar vindt, is jaloers.

2. Iedereen die de tattoo van Wesley lelijk vindt, is jaloers.

3. Iedereen die vindt dat het om pure ijdelheid gaat, is jaloers.

4. Iedereen die Wesley klein vindt, lijdt aan Pinkeltjesnijd.

5. Iedereen die er geen mening over heeft, is ook jaloers.

Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 14:04:

1. Iedereen die Yolanthe niet zo mooi vindt als de meerderheid van de mensen haar vindt, is jaloers.

5. Iedereen die er geen mening over heeft, is ook jaloers.

Laat je niet gek maken, ik begrijp je volledig

En Rik, Wij weten ook echt wel dat het hier eigenlijk nergens

over gaat. Maar af en toe verstand op nul en over onbenullige zaken forummen is behoorlijk ontspannend kan ik je zeggen
Voor Ruk Rik klik
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 14:04:

5. Iedereen die er geen mening over heeft, is ook jaloers.Hallo, ik vind de tattoo van Wesley echt lelijk en ben zeker niet jaloers. Wel jaloers op Yolante haar mooie haar.
quote:steph schreef op 30 juli 2010 @ 14:48:

[...]

Hallo, ik vind de tattoo van Wesley echt lelijk en ben zeker niet jaloers. Wel jaloers op Yolante haar mooie haar.

Ja jij bent stikjaloers op de tattoo van Wesley, geef het maar toe!

Het was met een knipoog bedoeld Steph, ik heb door dit topic geleerd dat je in bijna alle gevallen jaloers bent als je kritiek hebt.
Viva naar de knoppen.
the brightest bulb in the tanning bed. Briljant!

Ik ben ook niet kapot van onze Yo en Wes, maar dat komt natuurlijk omdat ik jaloers ben .
haar haar bestaat grotendeels uit extensions (niet jaloers, wel realistisch )
Ik zie op Youtube een link naar Inge Schrama. Dát vind ik echt een mooie meid. Ze ziet er erg jong uit en ze speelt een vreselijke rol.

Maar ik kan het niet laten om haar toch knap te vinden
Viva naar de knoppen.
Wie mag dat zijn Arthemis? Iemand uit GTST?

Wacht ik google haar wel eventjes....
Sorry, ik vind het een onnozel kipje (maar ik ben dan ook jaloers, haha)
Jeetje Rik.. jij maakt je pas druk om niets zeg en dat al zoveel berichtjes!

Volgens mij ben je jaloers op de aandacht die wij aan Yolanthe geven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven