Gezondheid alle pijlers

Pil in buitenland

30-07-2010 21:05 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag, ik ga over een paar dagen op vakantie naar turkije en daar is het een uur later als hier.

Ik neem de pil altijd om 9 uur 's avonds, nu is mijn vraag zal ik hem dan om 9 uur turkse tijd innemen(in nederland 8 uur) of om 9 uur nederlandse tijd(10 uur turkse tijd)

Ben wel vaker in Turkije geweest maar toen had ik een andere pil en maakte het niet uit of ik hem iets eerder of later innam, maar deze pil moet ik echt op tijd innemen.

Alvast bedankt!
Welke pil is in vredesnaam uur-gevoelig?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zou gewoon niet neuken tussen een minuut voor negen Nederlandse tijd vijf minuten voor acht Turkse tijd en drie minuten na achten Turkse tijd vijf over negen Turkse tijd. Nee, ik zou helemaal niet neuken in Turkije. Dat laatste lieg ik
Is dit serieus?
Tjezus, neem je je pil altijd op dezelfde tijd? Welke pil is dat?? Er is echt geen een anticonceptiepil die zo nauw luistert hoor.

En ik vraag me ook af wat je dan doet als het weer wintertijd wordt.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Prachtige laatste zin (reactie op VC dus)

(In mijn geval lig ik dubbel om de openingspost/vraag! Wat voor pil is dat die stipt elke dag om dezelfde tijd ingenomen moet worden?)
Als het zo precies komt, dan neem je hem toch een uurtje later (dus gewoon 9 uur Nederlandse tijd).

Ik snap het probleem niet zo..
Oh boy. Gewoon 22.00 uur Turkse tijd. Hoe moeilijk kan het zijn?????????????????????
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:-S, weet je pil dan wel dat je op vakantie bent? Wanneer je de pil om 9 uur turkse tijd inneemt dan ben je feitelijk een uur te vroeg... Dat kan volgens jou niet, toch?? Dus als je het goed wil doen dan moet je hem om 9 uur nederlandse tijd innemen. Vraag me alleen af welke pil het is :-S

Zover ik weet heb je 12 uur speling.
Very Cherry: de drie-fasen pil moet volgens mij exact op de juiste tijd geslikt worden (en dan luistert een uur wel degelijk nauw!)
quote:iklijkslimmerdanikben schreef op 30 juli 2010 @ 21:33:

Very Cherry: de drie-fasen pil moet volgens mij exact op de juiste tijd geslikt worden (en dan luistert een uur wel degelijk nauw!)

Neuh, da's echt niet waar. Die mag je wel 12 uur te laat slikken en dan is t nog steeds in orde.

Die van mij iig.

Very Cherry: de drie-fasen pil moet volgens mij exact op de juiste tijd geslikt worden (en dan luistert een uur wel degelijk nauw!)Als je toch GVD weet dat het GVD in Turkiestan 1 uur later is dan in Nederland, dan weet je toch ook wat je te doen staat met je driefasenpil?
Ah oke dat wist ik niet! Er is toch wel een pil die heel strict op tijd genomen moet worden? De mini-pil dan? Of is dat iets van 'vroeger'?
Ik zou 'm om 21.30 turkse tijd innemen, zit je lekker veilig joh!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
De morning after pil? Da's volgens mij de enige pil die beter werkt als je hem eerder neemt.
@ Very Cherry, daar heb je gelijk in natuurlijk, maar was nu gewoon even nieuwsgierig en eigenlijk aan het inbreken voor m'n eigen vragen haha!
quote:Star schreef op 30 juli 2010 @ 21:22:

Prachtige laatste zin (reactie op VC dus) Ik neuk alleen nog maar in Turkije sinds jaar en dag Star, dus vergeef me mijn enigszins obsessief-compulsief-conditionerende reactie in deze
quote:Very Cherry schreef op 30 juli 2010 @ 21:36:

[...]

Als je toch GVD weet dat het GVD in Turkiestan 1 uur later is dan in Nederland, dan weet je toch ook wat je te doen staat met je driefasenpil?Yep. Indien je all-in zit: 's ochtends slikken. Minder kans m weer uit te kotsen na het nuttige van ranzige buffet-maaltijden en grote hoeveelheden drank.

Ik heb 'm jaren geslikt, nooit gelezen dat hij zo op tijd moest worden ingenomen.

En hij heeft al die tijd prima gewerkt, nooi zwanger geworden.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dames Very Cherry, kan het iets minder met het schelden?

Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat TO niet serieus is, laten we haar OP dan ook als zodanig behandelen.
Ben er al achyer, het ging inderdaad om de minipil, maar dat was vroeger, veeeeer voor mijn tijd ;)
quote:Viva Angel4 schreef op 30 juli 2010 @ 21:42:

Dames Very Cherry, kan het iets minder met het schelden?

Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat TO niet serieus is, laten we haar OP dan ook als zodanig behandelen.

angel ben je serieus? Die twee keer GVD????
.
Goeie vraag van Spijker....wat doe je als het Wintertijd wordt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven