Werk & Studie alle pijlers

Ervaring met email thuiswerk?

30-07-2010 17:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een (bij)baan.. en nu zat ik rond te kijken op marktplaats en kwam ik terecht op een website voor email thuis werk. E-mails verwerken, 4 tot 8 per dag, en je krijgt direct per verwerkte email 25 euro.. word er beloofd. Wel dien je van te voren een pakket aan te schaffen die op de ene site 15,- is en op de andere 20,-. Dat pakket heb je nodig voor die emails, en je ontvangt de mails dan in je eigen emailbox en je verwerkt deze dan.

Het klinkt natuurlijk te mooi om waar te zijn. Belastingtechnisch staat het uitgelegd op de site dat je dit zelf aan dient te geven etc.

Nou is mijn vraag; wie heeft hier ervaring mee? Of ook maar ooit van gehoord?

Ik heb hier nog nooit van gehoord.. Dus ik ben benieuwd :-)
Klinkt in mijn ogen te mooi om waar te zijn. Zodra je dingen moet aanschaffen om te kunnen beginnen, gaan bij mij de bellen rinkelen.
Niet aan beginnen.

Het is niet logisch om eerst te moeten betalen om te mogen werken, bovendien klinken de verdiensten veel te mooi om waar te zijn.

Ik geloof er helemaal niets van. stinkt naar afzetterij
Kijk eens op de fora van Kassa/Radar etc. Volgens mij is het daar ook al een paar maal aan de orde geweest.

Kreeg zelf vorige week nog bericht (via een vacaturesite nota bene) van een dergelijk iets. Heb nog niet gecheckt of je zelf een aanschaf vooraf moet doen.

Vind het allemaal aardig onbetrouwbaar overkomen.
kijk eens op meldpunt thuiswerk.nl Daar heb je een witte en zwarte lijst staan met sites die wel of niet betrouwbaar zijn.

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is dat vaak ook zo. Zeker bij zulke dingen!
Klinkt een beetje vreemd om eerst te betalen voor je kan werken..

(en dan 'klaagt' men over mijn moeilijke naam )
Perfectionisme is niet perfect...
25 euro per mail... wat denk je zelf?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
to good to be true lijkt me.

Niet doen dus want ze gaan er geheid met je 15 euro vandoor.
Kijk altijd eerst in de spiegel, voor je een ander veroordeeld!
Doen! Makkelijk geld verdienen. Vele zijn je voor gegaan.
quote:yathibiyya schreef op 30 juli 2010 @ 17:58:

(en dan 'klaagt' men over mijn moeilijke naam ) ik klaag niet hoor, ik noem je gewoon Yath
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik heb ooit eens op een advertentie gereageerd. Het klonk veel beter dan de meeste advertenties met e-mails verwerken. Dit betrof een gewone administratieve thuiswerkbaan. Ik had geen diploma's en ervaring nodig maar wel een goed werkende computer, computervaardigheden, en motivatie. Er stond een mailadres bij en telefoonnummer dus ik dacht...hmmm dit is volgens mij geen oplichterij dus ik heb een een mailtje gestuurd met sollicitatiebrief en cv . Later kreeg ik een antwoord van de dame welke de advertentie had geplaatst. Ze zei dat ik de 'baan' kon krijgen maar dan moest ik wel eenmalig ¤15,- betalen voor een pakket. Ik heb toen teruggemaild dat ik geen interesse meer had omdat ik er geen vertrouwen in had wanneer ik moet gaan betalen voor 'werk'. Ik heb nooit meer een reactie terug gekregen.

Oplichterij dus!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Het is helaas nog zo dat deze praktijken nog nét niet strafbaar zijn. Ik hoop dat hier snel verandering in komt.
Gebakkie, waarschijnlijk bestond het werk er uit dat ook jij weer van die 'pakketten' moest slijten, a ¤ 15,-...
Hmm oke. Thnxs voor de reacties! Het is waarschijnlijk ook te mooi om waar te zijn.. met nog geen uurtje werk per dag 200 euro verdienen.. . Achja weten we dat ook weer
Het is complete onzin. Het klinkt inderdaad te mooi om waar te zijn.

Een vriendin van me heeft het gedaan. Dan krijg je een of ander pakket dat je na betaling moet downloaden, daarbij een hele lijst met allerlei sites waarop je dat pakket dan moet promoten.

En dat staat er dan al zo vaak op.

Doe het alsjeblieft niet, is echt oplichterij.
Ja je moet een pakket kopen voor...toevallig!!!! 25 euro en dat (volgens mij niet eens bestaande) pakket moet jij dan weer anderen aansmeren (dus 25 euro per mail).
Waarom vragen mensen zich af of dit echt is of erger trappen ze er in? Zelfs een blinde ziet dat je genept wordt.
Als ik iemand aan moest nemen, en hem/haar 200 euro moest betalen om 8 mailtjes te lezen, dan las ik ze zelf wel, Dat is het eerste verdiend.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:himalaya schreef op 30 juli 2010 @ 18:14:

Gebakkie, waarschijnlijk bestond het werk er uit dat ook jij weer van die 'pakketten' moest slijten, a ¤ 15,-...Ja vast en zeker alleen dát stond er niet bij. Ik kende deze praktijken al maar deze advertentie zag er betrouwbaar uit. Achteraf bleek het dus weer dezelfde oplichterszooi te zijn.
Jij moet een mail sturen en geld betalen.

Zo verdienen andere met het verwerken van e-mails geld.

Snapje hem...

Zo kan jij dan dus ook geld verdienen.
Sorry dames, maar dit werkt echt.

TO, je kunt mijn adres bij de Angels opvragen, dan stuur ik je meer info, nadat je een bedrag op mijn rekening hebt overgemaakt: onkosten voor het pakket, maar die verdien je zo terug! Groetjessssssss!...
Nou Ligeia, er zijn al zoveel mensen die deze vraag hebben gesteld dus ik zou zeggen 'kom maar op met de uitleg hoe het dan wél werkt en je 25 euro per mail kunt verdienen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven