Gezondheid alle pijlers

Pil in buitenland

30-07-2010 21:05 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag, ik ga over een paar dagen op vakantie naar turkije en daar is het een uur later als hier.

Ik neem de pil altijd om 9 uur 's avonds, nu is mijn vraag zal ik hem dan om 9 uur turkse tijd innemen(in nederland 8 uur) of om 9 uur nederlandse tijd(10 uur turkse tijd)

Ben wel vaker in Turkije geweest maar toen had ik een andere pil en maakte het niet uit of ik hem iets eerder of later innam, maar deze pil moet ik echt op tijd innemen.

Alvast bedankt!
Je moet wel je mobiel/horloge even vooruit zetten TO
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is dat trouwens niet die pil die je ook hebt als je aan de pil gaat als je borstvoeding geeft?
Peas on earth!
Hilarisch topic dit.

Heb net even www.cerazette.nl gecheckt: als je 'm binnen 12 uur inneemt is ie gewoon betrouwbaar. Niets aan het handje dus in Turkije.
Gegoogelde bijsluiter:

5. HOE WORDT CERAZETTE® INGENOMEN

Wanneer en hoe neemt u de tabletten in?

De Cerazette® strip bevat 28 tabletten. Aan de voorkant van de strip, tussen de tabletten in, ziet u pijltjes. Op het folie aan de achterkant staan de dagen van de week. Bij elke dag hoort een tablet. Begin elke nieuwe strip met een tablet uit de bovenste rij. Zorg dat u met de juiste tablet begint. Bijvoorbeeld, als u op woensdag begint neemt u de tablet uit de bovenste rij waar (aan de achterkant) WOE bij staat. Volg de richting van de pijlen en neem iedere dag

een tablet totdat de strip leeg is. Aan de achterkant van de strip kunt u gemakkelijk zien of u uw dagelijkse tablet al heeft ingenomen. Neem de tabletten elke dag ongeveer op dezelfde tijd in, met wat water zonder te kauwen. Tijdens het gebruik van Cerazette® kunt u wat last krijgen van bloedingen die aan menstruatie doen denken, maar u moet uw tabletten gewoon blijven innemen. Als de strip leeg is begint u meteen de volgende dag met een nieuwe Cerazette® strip - dus zonder onderbreking, en zonder op een bloeding te wachten.

U kunt met Cerazette® stoppen wanneer u wilt. Vanaf de dag dat u stopt bent u niet langer beschermd tegen zwangerschap.

Hoeveel speling zou je hebben met 'ongeveer dezelfde tijd'?!
Peas on earth!
Het is een pil die heel erg licht is en die je meestal voorgeschreven krijgt als je borstvoeding geeft.

De combinatie (borstvoeding en pil) zorgt er dan voor dat je

niet zwanger wordt.

Soms wordt deze pil voorgeschreven omdat je niet tegen de hormonen kan van een zwaardere pil.
Je mag Cerazette maximaal 12 uur te laat innemen.

Staat gewoon op hun eigen site.klikkerdeklik
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 juli 2010 @ 22:23:

Gegoogelde bijsluiter:

5. HOE WORDT CERAZETTE® INGENOMEN

Hoeveel speling zou je hebben met 'ongeveer dezelfde tijd'?!Zéééker geen uur!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nikkie79 schreef op 30 juli 2010 @ 22:22:

Hilarisch topic dit.

Heb net even www.cerazette.nl gecheckt: als je 'm binnen 12 uur inneemt is ie gewoon betrouwbaar. Niets aan het handje dus in Turkije.Dat is (wat ik geleerd heb) alleen als je hem in combinatie met borstvoeding gebruikt, En niet als je hem alleen gebruikt.
hé dat lijktme nou een goed idee. een pil tijdens mijn borstvoeding die ik, ongeacht ontzwangeren, gebroken nachten, dementie en allerlei andere onhandige dingen, preciés op tijd moet innemen... ik ben bang dat ik snel een tweede heb dan
Maar goed, we weten niet of Kimm inderdaad Cerazette slikt of een lastige 'bushalte-pil'. Kimm?
Als ze daadwerkelijk een pil slikt die precies op hetzelfde tijdstip moet worden ingenomen elke dag, vind ik de vraag juist heeel veel dommer.

(Nee de pil wéét niet dat je in Turkije bent.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven