Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 30 juli 2010 @ 16:22:

Sorry, ik vind het een onnozel kipje (maar ik ben dan ook jaloers, haha)Ik vind Inge/Sjors ook wel een suffe doos qua persoon (want ze wil zo graag braaf overkomen), maar ik ben wel jaloers op d´r uiterlijk
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 30 juli 2010 @ 14:50:

[...]

Ja jij bent stikjaloers op de tattoo van Wesley, geef het maar toe!

Het was met een knipoog bedoeld Steph, ik heb door dit topic geleerd dat je in bijna alle gevallen jaloers bent als je kritiek hebt.Had ik helemaal niet door
Oew zo chagrijnig kunnen mijn katten ook kijken als ik een foto van ze wil maken. Als ik ze op marktplaats zou willen verkopen, dan zou niemand erop bieden
Viva naar de knoppen.
Aha, extensions dus. Ben nu benieuwd naar een foto waar ze geen extensions heeft.

Wat betreft haar borstomvang; Yo had bij de inhuldiging een tanktopje aan en toen leek ze een B cup te hebben. Echt geen C of meer. Kijk; kleine borsten kun je met veel trek en duwwerk groter laten lijken, andersom is al een stuk moeilijker.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Let op.. de romantische kus!! LET OP!!

Yo: Dit lijkt me een mooi plekje.. Wes: Waarvoor??

Yo: Even kijken hoe het licht hier is. Wes: ZUCHT!

Yo: Kom even spontaan knuffelen lief! Wes: Nee ik wil niet!!

Yo: Kijk, zo komen we mooi en knus op de foto!! Wes: Wat jij wilt schat!!!
Op die enerlaatste foto lijkt het net alsof die haar in haar tiet wil grijpen.
Liever elitair dan een pauper!
Dat baardje is trouwens heel erg iiel.
Ik vind ze stiekem toch wel heel leuk samen. Vind alleen die tattoe niet super en best groot. Niet om doem te denken maar mocht het ooit over gaan, zit je daar mooi mee..
Ik vind die tattoo van Yo verschrikkelijk, zo helemaal dwars over haar rug.
Goeiemorgen jaloerse medekipjes
Nog een jaloerse medekip, ik vind haar tattoo ook niet mooi.

Dat commentaar bij die foto's echt hilarisch. En ja, Wesley wilde het ook aan zijn ogen te zien.
Niet mooi, die tattoo. Wat staat er eigenlijk?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Maar die foto's waarop je haar op die steiger ziet, en je dus haar borsten van de zijkant kan zien. Das toch geen B meer?!
quote:Elmervrouw schreef op 31 juli 2010 @ 10:07:

Niet mooi, die tattoo. Wat staat er eigenlijk?Ik dank God voor Wesley en dan in het Spaans.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 31 juli 2010 @ 11:01:Ik dank God voor Wesley en dan in het Spaans.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wanneer gaan ze scheiden?
Viva naar de knoppen.
quote:Maleficent schreef op 31 juli 2010 @ 11:01:

[...]

Ik dank God voor Wesley en dan in het Spaans.Zeg alsjeblieft dat je dit nu ter plekke verzint.
quote:Arthemis schreef op 31 juli 2010 @ 11:56:

Wanneer gaan ze scheiden?

Pas als Wesley Yolanthe moe is. Of andersom.

Reken op ongeveer anderhalf jaar.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Maleficent schreef op 31 juli 2010 @ 11:01:

[...]

Ik dank God voor Wesley en dan in het Spaans.Godzijdank in het spaans.... dan klinkt het nog een beetje exotisch in ieder geval....
Staat dat er echt?
en ik ben jaloers op de klutsknieën van Yo
Dios, muchas gracias por Wesley y su dinero.
Viva naar de knoppen.
Had ie nou maar Enrique geheten....
Enorme tatoeage op YolantheYolanthe Cabau van Kasbergen heeft Wesley Sneijder verrast met een tatoeage die van vlak onder haar schouder tot in haar middel loopt. Het gaat om de tekst 'Te Agradezco dios por Wesley', in het Nederlands vertaald:

Ik dank God voor Wesley.

Een stukje van de tatoeage werd gisteren per ongeluk onthuld tijdens een omhelzing tussen de 26-jarige Sneijder en de vrouw die volgende week in Toscane zijn echtgenote wordt. De Telegraaf heeft vanochtend een foto van de inktvlek gepubliceerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven