Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
vrijdag 30 juli 2010 om 19:16
vrijdag 30 juli 2010 om 19:33
zaterdag 31 juli 2010 om 07:44
Aha, extensions dus. Ben nu benieuwd naar een foto waar ze geen extensions heeft.
Wat betreft haar borstomvang; Yo had bij de inhuldiging een tanktopje aan en toen leek ze een B cup te hebben. Echt geen C of meer. Kijk; kleine borsten kun je met veel trek en duwwerk groter laten lijken, andersom is al een stuk moeilijker.
Wat betreft haar borstomvang; Yo had bij de inhuldiging een tanktopje aan en toen leek ze een B cup te hebben. Echt geen C of meer. Kijk; kleine borsten kun je met veel trek en duwwerk groter laten lijken, andersom is al een stuk moeilijker.
Poep, wie heeft jou gescheten?
zaterdag 31 juli 2010 om 08:48
zaterdag 31 juli 2010 om 12:13
Enorme tatoeage op YolantheYolanthe Cabau van Kasbergen heeft Wesley Sneijder verrast met een tatoeage die van vlak onder haar schouder tot in haar middel loopt. Het gaat om de tekst 'Te Agradezco dios por Wesley', in het Nederlands vertaald:
Ik dank God voor Wesley.
Een stukje van de tatoeage werd gisteren per ongeluk onthuld tijdens een omhelzing tussen de 26-jarige Sneijder en de vrouw die volgende week in Toscane zijn echtgenote wordt. De Telegraaf heeft vanochtend een foto van de inktvlek gepubliceerd.
Ik dank God voor Wesley.
Een stukje van de tatoeage werd gisteren per ongeluk onthuld tijdens een omhelzing tussen de 26-jarige Sneijder en de vrouw die volgende week in Toscane zijn echtgenote wordt. De Telegraaf heeft vanochtend een foto van de inktvlek gepubliceerd.