Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
zaterdag 31 juli 2010 om 10:24
gisteravond dus even Z in geweest.
Na het werk bij haar een paar wijntjes en toen naar de kroeg.
Ik had het om half 2 wel bekeken...moe moe moe.
Nog een vette bek gehaald (frietje speciaal) en thuis nog een drankje.
Nu lig ik te denken of ik stilletjes opsta en wegga.
Vriendin slaapt nog en laat ik graag uitslapen maar ik ben nou eenmaal wakker..
Na het werk bij haar een paar wijntjes en toen naar de kroeg.
Ik had het om half 2 wel bekeken...moe moe moe.
Nog een vette bek gehaald (frietje speciaal) en thuis nog een drankje.
Nu lig ik te denken of ik stilletjes opsta en wegga.
Vriendin slaapt nog en laat ik graag uitslapen maar ik ben nou eenmaal wakker..

zaterdag 31 juli 2010 om 10:32
quote:Francisca_ schreef op 31 juli 2010 @ 10:28:
Fijn Saar
Wat vervelend wakker worden Bieb
Kan je niet vast lekker douchen?
I love iPad, ik zit gewoon vanaf de achterbank te forummen
Hoe doe je dat dan? Nou ja, dat snap ik wel maar hoe heb je toegang tot internet dan?
Ik ga me zo eens op de badkamer storten. Eens kijken of ik die klote muren schoon kan krijgen.
Fijn Saar
Wat vervelend wakker worden Bieb
Kan je niet vast lekker douchen?
I love iPad, ik zit gewoon vanaf de achterbank te forummen
Hoe doe je dat dan? Nou ja, dat snap ik wel maar hoe heb je toegang tot internet dan?
Ik ga me zo eens op de badkamer storten. Eens kijken of ik die klote muren schoon kan krijgen.
zaterdag 31 juli 2010 om 10:34
ga ik zo inderdaad maar doen ja..lekker douchen..
Even die rare droom afspoelen.
ADM als je Charlie wel een andere naam gaat geven heb je er dan al aan gedacht een echt Griekse naam te kiezen?
Daarom heet mijn Zwart Monster Dimitris (naar de assistent van de DA op Lesbos )
ik wist pas dat de s aan het eind hoorde toen de DA dat zo in zijn paspoort schreef.
ADM als je Charlie wel een andere naam gaat geven heb je er dan al aan gedacht een echt Griekse naam te kiezen?
Daarom heet mijn Zwart Monster Dimitris (naar de assistent van de DA op Lesbos )
ik wist pas dat de s aan het eind hoorde toen de DA dat zo in zijn paspoort schreef.
zaterdag 31 juli 2010 om 10:37
zaterdag 31 juli 2010 om 10:46
quote:biebelie schreef op 31 juli 2010 @ 10:34:
Dat is ook leuk ja!!! (vind Charlie niet zo'n leuke kattennaam persoonlijk)
Giros?
Jeetje, ik weet niet meer ...... Ik ben echt zooo gek op Grieks eten, maar er nooit op vakantie geweest. Lijkt me wel een geweldig vakantieland, op die zielige katten en honden na.
Een vriendin van mij heeft een keer een kat mee genomen in het vliegtuig toen ze op vakantie daar in Griekenland was. Filos heette die dacht ik.
Paar weken nadat hij hier was en naar buiten mocht is hij nooit meer terug gekomen, was echt heel erg. Arm beestje.
Dat is ook leuk ja!!! (vind Charlie niet zo'n leuke kattennaam persoonlijk)
Giros?
Jeetje, ik weet niet meer ...... Ik ben echt zooo gek op Grieks eten, maar er nooit op vakantie geweest. Lijkt me wel een geweldig vakantieland, op die zielige katten en honden na.
Een vriendin van mij heeft een keer een kat mee genomen in het vliegtuig toen ze op vakantie daar in Griekenland was. Filos heette die dacht ik.
Paar weken nadat hij hier was en naar buiten mocht is hij nooit meer terug gekomen, was echt heel erg. Arm beestje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 31 juli 2010 om 10:52
kan raar lopen met zo'n half wilde kat.
Ik denk dat ik met Dimitris heel veel mazzel heb gehad.
Op Lesbos was hij met mij al heel klef..sliep al na een paar nachten in mijn nek.
En in NL na een dag in de tuin gelaten en altijd goed gegaan.
En nu weer na het verhuizen,de 4e dag al de deuren opengedaan en alledrie blijven in de buurt en komen als ik roep
Ik denk dat ik met Dimitris heel veel mazzel heb gehad.
Op Lesbos was hij met mij al heel klef..sliep al na een paar nachten in mijn nek.
En in NL na een dag in de tuin gelaten en altijd goed gegaan.
En nu weer na het verhuizen,de 4e dag al de deuren opengedaan en alledrie blijven in de buurt en komen als ik roep
zaterdag 31 juli 2010 om 10:54
Ik krijg het pilletje er niet in hoor bij Tipsy 
Gelukkig heb ik een reservepilletje meegekregen.
Ik mag er poeder van maken maar dan eet ze er omheen. Ondertussen zit ik dan met zulke kleine stukjes. Ik heb gewoon eigenlijk handen te kort.
1 in dr nekvel want dan blijft ze tenminste redelijk rustig zitten. Een om dr bekkie open te houden en dan 1 om dat pilletje naar binnen te gooien. En dat kreng dat slikt een paar keer en dan alsnog schiet t pilletje weg, nou ja de stukjes.

Gelukkig heb ik een reservepilletje meegekregen.
Ik mag er poeder van maken maar dan eet ze er omheen. Ondertussen zit ik dan met zulke kleine stukjes. Ik heb gewoon eigenlijk handen te kort.
1 in dr nekvel want dan blijft ze tenminste redelijk rustig zitten. Een om dr bekkie open te houden en dan 1 om dat pilletje naar binnen te gooien. En dat kreng dat slikt een paar keer en dan alsnog schiet t pilletje weg, nou ja de stukjes.

zaterdag 31 juli 2010 om 10:57
quote:biebelie schreef op 31 juli 2010 @ 10:39:
ratteke heb je speciaal spul voor de badkamer (ik zweer bij Cillit Bang...groene dop voor de keuken en oranje voor de badkamer)
of ben jij Dasty aanhanger?
Ik moet helaas een ander klusje doen dan alleen schoonmaken. Er zit cementsluier op de muren. K is een beetje laks geweest met schoonmaken van de tegels toen hij in de badkamer bezig was.
Verder hou ik erg van HG. Spuiten. Wachten. Schoonspoelen. Schoon. Alleen ruikt de badkamer dan een tijd naar een zwembad. Maar dat werkt als een tierelier. Dasty heb ik nog nooit gebruikt.
ratteke heb je speciaal spul voor de badkamer (ik zweer bij Cillit Bang...groene dop voor de keuken en oranje voor de badkamer)
of ben jij Dasty aanhanger?
Ik moet helaas een ander klusje doen dan alleen schoonmaken. Er zit cementsluier op de muren. K is een beetje laks geweest met schoonmaken van de tegels toen hij in de badkamer bezig was.
Verder hou ik erg van HG. Spuiten. Wachten. Schoonspoelen. Schoon. Alleen ruikt de badkamer dan een tijd naar een zwembad. Maar dat werkt als een tierelier. Dasty heb ik nog nooit gebruikt.
zaterdag 31 juli 2010 om 10:59
HG? Wat gebruik je dan? Ik gebruik zo'n smerige goedkope anti-kalkfles die gelukkig nu op is. Ik maakte juist minder schoon omdat die troep zo stonk. Zwembad klinkt dan een stuk beter. Hoe heet dat spul van HG?
En moet ik zeker de badkamerdeur goed gesloten houden want drinken uit het doucheputje is het allerlekkerst
En moet ik zeker de badkamerdeur goed gesloten houden want drinken uit het doucheputje is het allerlekkerst
zaterdag 31 juli 2010 om 11:01
tipsy is ook wel een geval apart
ik doe altijd de verrassingsaanval met pilletjes.
Alles heel snel ..kat met kont op schoot,arm eromheen,bek loswrikken en met vinger pil heeeel ver naar achter drukken.
Maar met Bibi heb ik dan toch nog vaak een verdwaalde nagel in mn arm ofzo.
Wat voor pil moet ze dan?
MV ex is even rustig ja..maar we moeten nog wel dingen regelen dus voor hoelang weet ik niet.
ik doe altijd de verrassingsaanval met pilletjes.
Alles heel snel ..kat met kont op schoot,arm eromheen,bek loswrikken en met vinger pil heeeel ver naar achter drukken.
Maar met Bibi heb ik dan toch nog vaak een verdwaalde nagel in mn arm ofzo.
Wat voor pil moet ze dan?
MV ex is even rustig ja..maar we moeten nog wel dingen regelen dus voor hoelang weet ik niet.
zaterdag 31 juli 2010 om 11:02
Oja, ik moet eigenlijk ook de stad in om Dasty te halen. Zo geen zin om de stad in te gaan. Mijn fiets doet het niet, lopen doet pijn, en mijn stad is autovrij. Nou kies maar uit. Misschien kan ik mij over een uur erheen slepen. Gatver wat haat ik het als ik hier de stad in moet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 31 juli 2010 om 11:05
Antioticia (eigenlijk antibioticum toch ) omdat ze vaak diarree heeft. Was niet mogelijk om een 2 weken werkende injectie te geven zoals goddank wel met de andere antibiotica mogelijk was. Alle vier hebben ondertussen antibiotica gehad de afgelopen tijd. alleen die pillen van Tipsy...
Tipsy is eigenlijk een hele normale kat geworden hoor. Niet bang voor dochter of bezoek. Komt elke dag bij je liggen. Maar met die pil vertrouw ik haar voor geen meter. Dus nekvel want ik doe niet aan halen op mn arm.
Tipsy is eigenlijk een hele normale kat geworden hoor. Niet bang voor dochter of bezoek. Komt elke dag bij je liggen. Maar met die pil vertrouw ik haar voor geen meter. Dus nekvel want ik doe niet aan halen op mn arm.
zaterdag 31 juli 2010 om 11:11
Goedemorgen allemaal,
Zit met laptop op de bank en met poes die kopjes loopt te geven, mij likt en op mijn laptop probeert te liggen. Ik geloof dat ze aandacht wil
SarahaScot wat fijn dat er niet gevochten is vannacht!
Biebele wat vervelend dat je zo naar gedroomd hebt. Ik heb dat ook wel eens en het gevoel blijft bij vaak de hele ochtend hangen.
Ik zie al heel wat leuke namen voorbij komen. Op zich vind Charlie wel een leuke naam. Maar ben me toch aan het oriënteren. Ik zat zelf ook al te kijken naar een leuke griekse naam!
poes is inmiddels rustig gaan liggen dus dat is wel fijn.
Zit met laptop op de bank en met poes die kopjes loopt te geven, mij likt en op mijn laptop probeert te liggen. Ik geloof dat ze aandacht wil
SarahaScot wat fijn dat er niet gevochten is vannacht!
Biebele wat vervelend dat je zo naar gedroomd hebt. Ik heb dat ook wel eens en het gevoel blijft bij vaak de hele ochtend hangen.
Ik zie al heel wat leuke namen voorbij komen. Op zich vind Charlie wel een leuke naam. Maar ben me toch aan het oriënteren. Ik zat zelf ook al te kijken naar een leuke griekse naam!
poes is inmiddels rustig gaan liggen dus dat is wel fijn.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.