A perfect day again...
woensdag 28 juli 2010 om 23:54
donderdag 29 juli 2010 om 02:25
Pfff, UIT!!
20 uur gekeken binnen een week, hahaha. En erg goed!! Is denk ik wel voor de fans van Wallander, maar toch ook wel anders. Hiervoor hadden we elke avond een Wallander verhaal gekeken (de Zweedse versie: 3 boxen, en de Britse versie met Kenneth Branagh: 2 boxen). Allebei goed! Mijn moeder is er al net zo verslingerd aan als wij, en we hebben halverwege boxen met elkaar geruild, zij had weer anderen dan wij.
Oh, ik heb vandaag voor het eerst in de sex-pijler gepost, whahaha, onder mijn eigen nickname . Ging om sex in de buitenlucht. Nou kom ik, als het boven de 28 graden is, wel eens sexende stelletjes tegen op het terrein waar we de hond uitlaten. En al vonden ze het in het topic wel spannend om betrapt te worden: ik vind er geen zak aan, als ik lekker mijn hond uitlaat en ik zie overdag dat gewip op "ons" uitlaatterrein. En dan worden ze nog pissig ook als mijn hond een duik neemt, en zich lekker naast/over hun gaat uitschudden....Tja, dat risico loop je nu eenmaal. Ik wil er ook wel een emmer koud water overheen gooien, hoor
*Ik ben oud/saai/tuttig*
*en dat kan me geen reet schelen *
20 uur gekeken binnen een week, hahaha. En erg goed!! Is denk ik wel voor de fans van Wallander, maar toch ook wel anders. Hiervoor hadden we elke avond een Wallander verhaal gekeken (de Zweedse versie: 3 boxen, en de Britse versie met Kenneth Branagh: 2 boxen). Allebei goed! Mijn moeder is er al net zo verslingerd aan als wij, en we hebben halverwege boxen met elkaar geruild, zij had weer anderen dan wij.
Oh, ik heb vandaag voor het eerst in de sex-pijler gepost, whahaha, onder mijn eigen nickname . Ging om sex in de buitenlucht. Nou kom ik, als het boven de 28 graden is, wel eens sexende stelletjes tegen op het terrein waar we de hond uitlaten. En al vonden ze het in het topic wel spannend om betrapt te worden: ik vind er geen zak aan, als ik lekker mijn hond uitlaat en ik zie overdag dat gewip op "ons" uitlaatterrein. En dan worden ze nog pissig ook als mijn hond een duik neemt, en zich lekker naast/over hun gaat uitschudden....Tja, dat risico loop je nu eenmaal. Ik wil er ook wel een emmer koud water overheen gooien, hoor
*Ik ben oud/saai/tuttig*
*en dat kan me geen reet schelen *
donderdag 29 juli 2010 om 13:35
donderdag 29 juli 2010 om 13:40
zaterdag 31 juli 2010 om 11:43
Heb dat topic niet gelezen, kan er dus niet over meepraten
Zo, het topic was een aardig eind gezakt.
Jullie nog weekendplannen? Wanneer komt Dreamer terug, heb eigenlijk geen idee of ze 2 of 3 weken gingen.
Hier eerst tijd voor wasje in de machine en boodschappen, incl. maar weer de zaterdagkranten voor de (niet aanwezige) vacatures.
Zo, het topic was een aardig eind gezakt.
Jullie nog weekendplannen? Wanneer komt Dreamer terug, heb eigenlijk geen idee of ze 2 of 3 weken gingen.
Hier eerst tijd voor wasje in de machine en boodschappen, incl. maar weer de zaterdagkranten voor de (niet aanwezige) vacatures.
zaterdag 31 juli 2010 om 12:58
Zo tas voor knul is gepakt, ben benieuwd of ie echt mee gaat met opa en oma.... Heb een geheimpje voor knul wat ik eigenlijk helemaal niet wil hebben..... Maar als hij het weet, weet de hele wereld het meteen en dat is nog even niet de bedoeling, het is een geheimpje wat man en ik voor hem en de rest van de wereld nog even geheim willen houden (snappen jullie het nog? )
Even niet terug gelezen, maar ik mik er gewoon wat knuffels in voor het geval iemand die wil/nodig heeft/zin in heeft
Zo stofzuigen dan maar
Even niet terug gelezen, maar ik mik er gewoon wat knuffels in voor het geval iemand die wil/nodig heeft/zin in heeft
Zo stofzuigen dan maar
zaterdag 31 juli 2010 om 13:52
Wow Cay... gefeliciteerd... supernieuws meid!!!!!!
Carlien... the Killing... onwijs goed he!!! en Wallander ook al... echt verslavend!
En euh sex in de buitenlucht ehhhhhh lekker!
Pas nog gedaan.. maar op een plek waar geenhonden komen
Nou rondje Nederland was zeer geslaagd van de week
Nu helaas een hele lange week alleen vriendje is ook op vakantie en Mini is bij haar vader.....
Maar wel goed nieuws ik heb volgende week een solliegesprek..... maandag kan ik bellen voor waar, wanneer en hoe laat
Nu doe ik even lekker niets dan forum bijlezen en wassen draaien.. zometeen een paar boodschapjes en klaar ben ik!
Hoef niet te koken want bakkie snert van Thee uit de vriezer gehaald
Carlien... the Killing... onwijs goed he!!! en Wallander ook al... echt verslavend!
En euh sex in de buitenlucht ehhhhhh lekker!
Pas nog gedaan.. maar op een plek waar geenhonden komen
Nou rondje Nederland was zeer geslaagd van de week
Nu helaas een hele lange week alleen vriendje is ook op vakantie en Mini is bij haar vader.....
Maar wel goed nieuws ik heb volgende week een solliegesprek..... maandag kan ik bellen voor waar, wanneer en hoe laat
Nu doe ik even lekker niets dan forum bijlezen en wassen draaien.. zometeen een paar boodschapjes en klaar ben ik!
Hoef niet te koken want bakkie snert van Thee uit de vriezer gehaald
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 31 juli 2010 om 13:56
maandag 2 augustus 2010 om 00:09
Volgens mij snappen we het allemaal:-) Cay gefeliciteerd
Carlien wat een naar nieuws over je moeder, weet niet wat te zeggen en zou je een dikke knuffel willen geven, bij deze
Alleen maar fijn dat het goed gaat Jasmine, zeker niet saai om te horen
Thee waarom heb ik geen bakkie snert van jou in de diepvries
Ik duim nog steeds voor een leuke baan voor jou en Freak.
Als ik moest kiezen tussen een agressieve hond of een seksend stelletje dan koos ik toch voor het laatste
Maar oke ik ben zoiets nog niet tegengekomen in het park:)
Carlien wat een naar nieuws over je moeder, weet niet wat te zeggen en zou je een dikke knuffel willen geven, bij deze
Alleen maar fijn dat het goed gaat Jasmine, zeker niet saai om te horen
Thee waarom heb ik geen bakkie snert van jou in de diepvries
Ik duim nog steeds voor een leuke baan voor jou en Freak.
Als ik moest kiezen tussen een agressieve hond of een seksend stelletje dan koos ik toch voor het laatste
Maar oke ik ben zoiets nog niet tegengekomen in het park:)
.
maandag 2 augustus 2010 om 01:25
haha twins, geen bakkie snert? Misschien omdat ie niet bepaald vegetarisch is, meer soort 'verre van dat'...?
Ben jij zaterdag as in jouw stad als in tijd voor borrel?
Ik zal Dee ook nog even sms sturen.
Ik kom sowieso en misschien komt Freak ook mee.
Nu bedtijd. Hoogste tijd. Morgen op tijd op. Zie Freak overigens morgen ook (hier) evenals een andere irl vriendin die jullie niet kennen.
Wordt drukke, maar leuke, dag.
Hopelijk zie ik LL van de week ook nog maar we zijn beide druk.
Ben jij zaterdag as in jouw stad als in tijd voor borrel?
Ik zal Dee ook nog even sms sturen.
Ik kom sowieso en misschien komt Freak ook mee.
Nu bedtijd. Hoogste tijd. Morgen op tijd op. Zie Freak overigens morgen ook (hier) evenals een andere irl vriendin die jullie niet kennen.
Wordt drukke, maar leuke, dag.
Hopelijk zie ik LL van de week ook nog maar we zijn beide druk.
maandag 2 augustus 2010 om 01:49
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:43