Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Leo, ik moet nog een week werken en dan heb ik vakantie. Ik zou vorige week donderdag naar de camping gaan maar dat ging helaas niet door. Ik heb weer last van mijn bijwerkingen. Ik durfde niet. Zo jammer. Maar tuurlijk mag je ook verliefd worden op mijn mooie Taar. Je bent van harte uitgenodigd. Ik kan helaas niet naar jou toekomen, Tara is doodsbenauwd voor treinen en zo'n stuk alleen is me nog te veel.

Ik ben heeeeeel benieuwd naar je haar. Dat je het kort hebt geknipt vind ik je al fantastisch staan. En dan nu met highlights wil ik je zeker zien. Zet je foto's op je hyves? Ik moet ook iedere haarkleur weer wennen. Nu ben ik al jaren donker.

Zoebie, wat heerlijk dat het lopen in het bos zo goed is gelukt met Saar. Sedi lekker zwemmen.

Balen Ro dat je been nog niet over is, en dat de garage achterstand heeft. Kan je nog een keer heen. En dan ook nog geen nieuwe tuinmeubels. Wij moeten daar ook nog eens voor shoppen. Wat we nu hebben ziet er niet meer uit.

Zou er al een baby zijn? Ik heb Phoehee de hele dag nog niet gezien hier.
*is gesmolten na het zien van de foto´s*
Oh jee Angel 6 is alleen een hoopje gesmolten...... geworden.

Jan is nu met Sedi fietsen en Saar weet al precies dat zij niet mee mag. Ze blijft altijd nog even aan de poort zitten als Jan allang weg is en jankt dan. 't Is me toch een bijdehante tante hoor.
Phoehee is er nog hoor, ik had ook al gepost hier. Ik denk niet dat er iets gaat gebeuren hier. Mijn vriend vindt me erg afwezig en zo voel ik me ook.

Bo hebben jullie nog steeds 2 auto's? (en 1 rijbewijs ;)

Zoebie mooie foto's. Houden pups niet van zwemmen?
Zoebie, ik was gewoon helemaal vergeten te zeggen hoe diep Ro onder de indruk was van je rooie autootje!! Hij vond 'm echt fantastisch, helemaal gaaf en opgeknapt, hij was echt vol bewondering!

Het zijn ook zulke leuke auto's, en de jouwe is de mooiste :-)

Wij hebben trouwens ook vleermuizen, maar die zitten niet in het woongedeelte. soms zie je er 's avonds een fladderen, ik vind het zulke mooie beestjes.

Leo, ik wilde misschien voor de meet in september naar NL komen, maar dat gaat met de chemo niet door, helaas!

We gaan zo even koffie drinken bij de buren, dus ik ben er later weer.

Fijn dat iedereen het eens is met de openingspost :-) en Phoehee, je bent morgen pas uitgerekend dus wie weet hoor je bij die 5%!!!!
Ratteke, mag ik vragen in welke omgeving je ook alweer woont? Ik zit met Fien, die vakantie heeft namelijk.

Als het ver is dan kan het niet in de vakantie, te duur en Fien is gedoe als het lang rijden is.

Dan doen we het gewoon een andere keer, als ik mijn kind makkelijker kwijt kan en meer geld heb.
Poehee, ik denk aan je hoor, spannend!

Bo, jeetje wat jammer, ja was ook zo, september.

Maar goed, wat in het vat zit...enz.
quote:eleonora schreef op 31 juli 2010 @ 20:22:

Ratteke, mag ik vragen in welke omgeving je ook alweer woont? Ik zit met Fien, die vakantie heeft namelijk.

Als het ver is dan kan het niet in de vakantie, te duur en Fien is gedoe als het lang rijden is.

Dan doen we het gewoon een andere keer, als ik mijn kind makkelijker kwijt kan en meer geld heb.Ik woon in Vlaardingen. Dat is wel een heel erg teringeind van jou vandaan. Fien mag van mij mee hoor. Tara is gek op kinderen. En ik wil best meebetalen aan benzinekosten als je dat wilt.
Dat vind ik superlief van je Ratteke. Met Fien is het niks, op een dag op en neer.

We gaan het doen als ik een keer in het westen moet wezen. Dat moet vaak genoeg (hoop ik, ivm carrière ) en dan kom ik naar je toe.
Leuk leuk leuk! Mijn telefoonnummer staat op de tetterhyves bij mijn verjaardag. Adres ook. Ik heb dr nu al zin in! Wel jammer dat het niks is met Fien zo lang in de auto. Ik had haar ook graag willen ontmoeten.
Wat leuk Bo dat Ro zo onder de indruk is. Jan glimt er helemaal van. Ikzelf ben het ook hoor. Ik ben trots op Jan die het toch maar mooi klaar heeft gekregen van een roestbakkie een leuk Otootje heeft gemaakt.

Ik zei het net nog tegen hem. Dat ik zo verwend ben de laatste maanden. Een sauna, een puppy en nu nog 't Otootje.

wat je met heel weinig geld toch allemaal voor elkaar kan krijgen is gewoon helemaal geweldig.

Helemaal te gek gewoon. Ik kan hem ook niet genoeg zeggen hoe blij ik met alles ben.
Jan heeft reeën gezien hier in de buurt.

Cool Zoebie, ik heb ze nog nooit in het wild gezien. Dat lijkt me zo gaaf. Robo laatst ook al... ben een beetje jaloers. Het enige wat ik in de polder zie zijn konijnen en muggen.
Beste Robo,

Ik wilde je even compleet off topic iets vragen maar ik heb geen idee of ik je via je profiel ook kan mailen dus ik heb je een uitnodiging gestuurd.

Groetjes Tiaraatje
Er zitten hier veel reeën in de bossen. Jan gaat altijd 's avonds fietsen om ze te zien.
Wij hadden er laatst met fietsen ook twee gezien, hier op de hei, langs de bomenrand.

Maar wat zeg je Ratteke, echte wilde muggen? Wauw
Ja echt waar! En ze vliegen nog los ook!!!!!
Het was een grapje hoor Ratteke, een beetje flauw maar ik ben een beetje melig. Wat is dat met die konijnen tegenwoordig he, het wemelt ervan. Bij mij op het werk zitten er soms vijf gewoon op het grasveld, ze vreten alle planten op. Het kerkhof hier in het dorp is er ook van vergeven, bloemen of planten kun je er niet meer zetten. Maandag ga ik met mijn zussen het graf van mijn vader veranderen. In plaats van plantjes doen we worteldoek met daarop ophoogzand en dan witte kiezelstenen. Het wordt wel sjouwen, want wat zijn die zakken zwaar, echt fijn zo met de drie zusjes op zijn graf bezig te zijn. We zeggen altijd tegen elkaar, die man zou het heerlijk vinden al die konijntjes op zijn graf, hij hield ook zo van beestjes.

Leo dus zure dingen zijn dus vaak ook zout, dat wist ik niet. Zure haring zul je mij niet snel zien eten, maar wel veel gegrilde paprika in het zoetzuur en knapperige augurkjes, zit daar ook veel zout in?

Hoe zou Ingmagh het hebben, ik begin haar echt te missen zo onderhand! het lijkt heel lang, al gun ik haar natuurlijk wel een heel lange vakantie.

Phoehee slaap lekker voor straks, wat is het spannend meid, morgen is de uitgerekende dag, Wel regelmatig posten of er nog niks aan de hand is hoor....
LOS ?
Luie dag hier vandaag...

Leo, ik woon twee keer spugen bij Vlaardingen vandaan. Dan combineer je het gewoon!

Trusten meisjes.
quote:gelukkeling schreef op 31 juli 2010 @ 23:29:

LOS ?

Ja! Echt waar. Ik lieg niet *spuugt door vingers* Er is fotografisch bewijs. Ga ik morgen zoeken als ze op de computer staan.

quote:Norre schreef op 31 juli 2010 @ 23:32:

Luie dag hier vandaag...

Leo, ik woon twee keer spugen bij Vlaardingen vandaan. Dan combineer je het gewoon!

Trusten meisjes.

Wat kan jij ver spugen dan zeg.

Ratteke het weekeind van de 13e ben ik in Maassluis.
Verdikkeme ik kan niet meer slapen. Ik droomde van het Ronald Mc Donaldhuis in Amsterdam en zag Nienke weer springlevend voor me. Precies zoals ze was. Met al haar gekke streken. Wat raar is dat. Ik droom eigenlijk nooit over haar. Ik was er niet goed van eigenlijk. Raar is dat. En omdat ik wakker was ben ik maar eens op de site van het Huis gaan kijken. En nu blijkt het 25 jaar te bestaan. In 1985 is het geopend en van 1987 tot 1995 hebben wij er heel vaak gewoond. Wat komt er dan opeens veel boven zeg. Soms zijn dingen niet meer toevallig.
Ik heb weeën! Au!
Bo ik denk dat je gelijk hebt dat ie op de datum komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven