Ik ben zo bang... deel 5
zaterdag 31 juli 2010 om 10:15
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
zondag 1 augustus 2010 om 12:14
Jij, lief klein mens
Jij bent jouw ouders grootste wens,
Nu jij dan geboren wordt vandaag
In een wereld voor jou nog zo vaag
Hoef jij je nergens zorgen om te maken
Zij zullen altijd over je waken
In hun armen zul jij altijd veilig zijn
Wees maar niet bang, jij jongetje klein
Elk uur van de dag of nacht
Zal je met liefde worden grootgebracht.
Jij bent jouw ouders grootste wens,
Nu jij dan geboren wordt vandaag
In een wereld voor jou nog zo vaag
Hoef jij je nergens zorgen om te maken
Zij zullen altijd over je waken
In hun armen zul jij altijd veilig zijn
Wees maar niet bang, jij jongetje klein
Elk uur van de dag of nacht
Zal je met liefde worden grootgebracht.
zondag 1 augustus 2010 om 12:39
quote:robo schreef op 01 augustus 2010 @ 11:33:
Lieve Leo, ik ben blij dat jij ook zo meeleeft!
Ik vind het echt zo gaaf allemaal.
Ik ga het zelf nooit meemaken, maar meeléven, dat kan ik!
Jij kunt altijd heel goed meeleven. Dat maakt jou ook zo bijzonder.
Ik moet nu naar het bos (gedwongen door man en kind), ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de beschuit met muisjes!
Lieve Leo, ik ben blij dat jij ook zo meeleeft!
Ik vind het echt zo gaaf allemaal.
Ik ga het zelf nooit meemaken, maar meeléven, dat kan ik!
Ik moet nu naar het bos (gedwongen door man en kind), ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de beschuit met muisjes!
zondag 1 augustus 2010 om 12:42
quote:eleonora schreef op 01 augustus 2010 @ 12:39:
[...]
Ik moet nu naar het bos (gedwongen door man en kind), ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de beschuit met muisjes!Ga jij die smeren dan? Want je kan nu eigenlijk niet weglopen van je taken hè?
[...]
Ik moet nu naar het bos (gedwongen door man en kind), ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de beschuit met muisjes!Ga jij die smeren dan? Want je kan nu eigenlijk niet weglopen van je taken hè?
zondag 1 augustus 2010 om 13:11
zondag 1 augustus 2010 om 13:13
Ik heb trouwens op mijn werk eens iedereen voor de gek gehouden. Er stonden al heel lang beschuiten en muisjes in de keuken. Die heb ik in mijn pauze gesmeerd en uitgedeeld en gezegd dat ik oma was geworden. Later op de avond heb ik maar gezegd dat het niet waar was en dat de beschuiten over datum waren.
Het werd me door sommige niet in dank afgenomen. (en niet om de beschuiten) En ik ben wat afgekust die avond.
Het werd me door sommige niet in dank afgenomen. (en niet om de beschuiten) En ik ben wat afgekust die avond.
zondag 1 augustus 2010 om 14:31