Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Ik scheur de lakens!!

Wie kookt het water??

Oh lieve Phoehee, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen hoor, dus grap ik maar een beetje.

Maar we zijn in gedachten allemaal bij je!
Jij, lief klein mens

Jij bent jouw ouders grootste wens,

Nu jij dan geboren wordt vandaag

In een wereld voor jou nog zo vaag

Hoef jij je nergens zorgen om te maken

Zij zullen altijd over je waken

In hun armen zul jij altijd veilig zijn

Wees maar niet bang, jij jongetje klein

Elk uur van de dag of nacht

Zal je met liefde worden grootgebracht.
Hier staat de waterkoker aan. En ik ga zo op pad. Posten in het zuiden, voordat Joop van Tellingen in de groenbak springt. Dat moeten we niet hebben!
Wat een lief gedichtje Norre!

Hier... scheuren, Bo.

Ik vind 'm ook zo mooi, Bo.
O fijn de taken zijn verdeeld!, ik ga werken, maar ik blijf gewoon F5 en. Doe het Phoe! puffen als het te erg is! ik snap dat je nu denkt, ga toch fietsen allemaal, het doet zeer! maar het komt echt goed..........
Wat mooi Norre. Zo lief. We puffen nog steeds mee.

En ik ga Joop van Tellingen en SBS6 wel op een afstand houden. Ik zet de hele A2 af. Aan allebei de kanten van E.

zet 'm op Phoeheeetje.
Ik zend wel wat straaltjes energie naar Phoehee. Dat kan ze wel gebruiken vandaag denk ik.

Nor je bent een knapperd.
quote:robo schreef op 01 augustus 2010 @ 11:33:

Lieve Leo, ik ben blij dat jij ook zo meeleeft!

Ik vind het echt zo gaaf allemaal.

Ik ga het zelf nooit meemaken, maar meeléven, dat kan ik!

Jij kunt altijd heel goed meeleven. Dat maakt jou ook zo bijzonder.

Ik moet nu naar het bos (gedwongen door man en kind), ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de beschuit met muisjes!
quote:eleonora schreef op 01 augustus 2010 @ 12:39:

[...]

Jij kunt altijd heel goed meeleven. Dat maakt jou ook zo bijzonder.

Ik moet nu naar het bos (gedwongen door man en kind), ik hoop dat ik op tijd terug ben voor de beschuit met muisjes!Ga jij die smeren dan? Want je kan nu eigenlijk niet weglopen van je taken hè?
Ik heb nog beschuit met blauwe muisjes staan. Maar de muizen zijn nog van Sam en Joe dus een beetje oud denk ik.
Oh wat zijn jullie lief, ik moet gewoon lachen tussen de been weeën door. Ik heb 4cm en we zijn onderweg naar het zk. Ontspannen met die been weeën gaat niet en ik wil een ruggeprik.
Blijven lachen lieverd. Dat is altijd goed. Gaan wij nog even door met onzin verkopen.

Ik hoop voor je dat het een ruggeprik gaat worden. Dat kan nog makkelijk. Alleen vraag ik me dan af: "Kan je dan evengoed op die mooie kamer"?

Sterkte lieverd en succes. Zet 'm op. (Nog maar een keertje).
Ik heb trouwens op mijn werk eens iedereen voor de gek gehouden. Er stonden al heel lang beschuiten en muisjes in de keuken. Die heb ik in mijn pauze gesmeerd en uitgedeeld en gezegd dat ik oma was geworden. Later op de avond heb ik maar gezegd dat het niet waar was en dat de beschuiten over datum waren.

Het werd me door sommige niet in dank afgenomen. (en niet om de beschuiten) En ik ben wat afgekust die avond.
Zet 'm op, Phoehee! Je wilt dit natuurlijk niet lezen als je in barensnood bent, maar 4 cm wil toch echt zeggen dat er schot in zit. En die ruggeprik, gewoon vragen!

Jemig, wat spannend!
Ga nog even een mooi plaatje voor je zoeken hoor!
Nog even volhouden en dan straks bewonderen! Met open mond staren naar je prachtige zoon...

Lieve Zoebie, ook hier mijn zéér welgemeende felicitaties!

Je hebt deze titel, net als Robo, zó verdient!
Zorg maar goed voor jezelf Phoehee. Een ruggeprik kan alleen maar verlichting geven.

We hebben net in het kerkje hier (Zoebie en Norre weten hoe klein het is ) een kaarsje voor jullie aangestoken.
Dank je Ratteke. voor alle geweldige vrouwen hier hoor.

Ja Bo een klein maar mooi kerkje. Ik heb er een foto van. Mag ik hem plaatsen?
Oh en nu weten jullie dus ook mijn geheimpje. Djeez wat was het moeilijk om mijn mond te houden. En omdat ik wel dacht dat jullie zouden denken dat ik oma zou worden heb ik een hint gegeven. Nee, helaas dus nog steeds geen oma zijn voor mij in het verschiet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven