Ik ben zo bang... deel 5
zaterdag 31 juli 2010 om 10:15
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
zaterdag 31 juli 2010 om 19:13
Leo, ik moet nog een week werken en dan heb ik vakantie. Ik zou vorige week donderdag naar de camping gaan maar dat ging helaas niet door. Ik heb weer last van mijn bijwerkingen. Ik durfde niet. Zo jammer. Maar tuurlijk mag je ook verliefd worden op mijn mooie Taar. Je bent van harte uitgenodigd. Ik kan helaas niet naar jou toekomen, Tara is doodsbenauwd voor treinen en zo'n stuk alleen is me nog te veel.
Ik ben heeeeeel benieuwd naar je haar. Dat je het kort hebt geknipt vind ik je al fantastisch staan. En dan nu met highlights wil ik je zeker zien. Zet je foto's op je hyves? Ik moet ook iedere haarkleur weer wennen. Nu ben ik al jaren donker.
Zoebie, wat heerlijk dat het lopen in het bos zo goed is gelukt met Saar. Sedi lekker zwemmen.
Balen Ro dat je been nog niet over is, en dat de garage achterstand heeft. Kan je nog een keer heen. En dan ook nog geen nieuwe tuinmeubels. Wij moeten daar ook nog eens voor shoppen. Wat we nu hebben ziet er niet meer uit.
Zou er al een baby zijn? Ik heb Phoehee de hele dag nog niet gezien hier.
Ik ben heeeeeel benieuwd naar je haar. Dat je het kort hebt geknipt vind ik je al fantastisch staan. En dan nu met highlights wil ik je zeker zien. Zet je foto's op je hyves? Ik moet ook iedere haarkleur weer wennen. Nu ben ik al jaren donker.
Zoebie, wat heerlijk dat het lopen in het bos zo goed is gelukt met Saar. Sedi lekker zwemmen.
Balen Ro dat je been nog niet over is, en dat de garage achterstand heeft. Kan je nog een keer heen. En dan ook nog geen nieuwe tuinmeubels. Wij moeten daar ook nog eens voor shoppen. Wat we nu hebben ziet er niet meer uit.
Zou er al een baby zijn? Ik heb Phoehee de hele dag nog niet gezien hier.
zaterdag 31 juli 2010 om 19:47
zaterdag 31 juli 2010 om 20:07
zaterdag 31 juli 2010 om 20:20
Zoebie, ik was gewoon helemaal vergeten te zeggen hoe diep Ro onder de indruk was van je rooie autootje!! Hij vond 'm echt fantastisch, helemaal gaaf en opgeknapt, hij was echt vol bewondering!
Het zijn ook zulke leuke auto's, en de jouwe is de mooiste
Wij hebben trouwens ook vleermuizen, maar die zitten niet in het woongedeelte. soms zie je er 's avonds een fladderen, ik vind het zulke mooie beestjes.
Leo, ik wilde misschien voor de meet in september naar NL komen, maar dat gaat met de chemo niet door, helaas!
We gaan zo even koffie drinken bij de buren, dus ik ben er later weer.
Fijn dat iedereen het eens is met de openingspost
en Phoehee, je bent morgen pas uitgerekend dus wie weet hoor je bij die 5%!!!!
Het zijn ook zulke leuke auto's, en de jouwe is de mooiste
Wij hebben trouwens ook vleermuizen, maar die zitten niet in het woongedeelte. soms zie je er 's avonds een fladderen, ik vind het zulke mooie beestjes.
Leo, ik wilde misschien voor de meet in september naar NL komen, maar dat gaat met de chemo niet door, helaas!
We gaan zo even koffie drinken bij de buren, dus ik ben er later weer.
Fijn dat iedereen het eens is met de openingspost
zaterdag 31 juli 2010 om 20:22
Ratteke, mag ik vragen in welke omgeving je ook alweer woont? Ik zit met Fien, die vakantie heeft namelijk.
Als het ver is dan kan het niet in de vakantie, te duur en Fien is gedoe als het lang rijden is.
Dan doen we het gewoon een andere keer, als ik mijn kind makkelijker kwijt kan en meer geld heb.
Als het ver is dan kan het niet in de vakantie, te duur en Fien is gedoe als het lang rijden is.
Dan doen we het gewoon een andere keer, als ik mijn kind makkelijker kwijt kan en meer geld heb.
zaterdag 31 juli 2010 om 20:53
quote:eleonora schreef op 31 juli 2010 @ 20:22:
Ratteke, mag ik vragen in welke omgeving je ook alweer woont? Ik zit met Fien, die vakantie heeft namelijk.
Dan doen we het gewoon een andere keer, als ik mijn kind makkelijker kwijt kan en meer geld heb.Ik woon in Vlaardingen. Dat is wel een heel erg teringeind van jou vandaan. Fien mag van mij mee hoor. Tara is gek op kinderen. En ik wil best meebetalen aan benzinekosten als je dat wilt.
Dan doen we het gewoon een andere keer, als ik mijn kind makkelijker kwijt kan en meer geld heb.Ik woon in Vlaardingen. Dat is wel een heel erg teringeind van jou vandaan. Fien mag van mij mee hoor. Tara is gek op kinderen. En ik wil best meebetalen aan benzinekosten als je dat wilt.
zaterdag 31 juli 2010 om 21:06
Wat leuk Bo dat Ro zo onder de indruk is. Jan glimt er helemaal van. Ikzelf ben het ook hoor. Ik ben trots op Jan die het toch maar mooi klaar heeft gekregen van een roestbakkie een leuk Otootje heeft gemaakt.
Ik zei het net nog tegen hem. Dat ik zo verwend ben de laatste maanden. Een sauna, een puppy en nu nog 't Otootje.
wat je met heel weinig geld toch allemaal voor elkaar kan krijgen is gewoon helemaal geweldig.
Helemaal te gek gewoon. Ik kan hem ook niet genoeg zeggen hoe blij ik met alles ben.
Ik zei het net nog tegen hem. Dat ik zo verwend ben de laatste maanden. Een sauna, een puppy en nu nog 't Otootje.
wat je met heel weinig geld toch allemaal voor elkaar kan krijgen is gewoon helemaal geweldig.
Helemaal te gek gewoon. Ik kan hem ook niet genoeg zeggen hoe blij ik met alles ben.
zaterdag 31 juli 2010 om 23:28
Het was een grapje hoor Ratteke, een beetje flauw maar ik ben een beetje melig. Wat is dat met die konijnen tegenwoordig he, het wemelt ervan. Bij mij op het werk zitten er soms vijf gewoon op het grasveld, ze vreten alle planten op. Het kerkhof hier in het dorp is er ook van vergeven, bloemen of planten kun je er niet meer zetten. Maandag ga ik met mijn zussen het graf van mijn vader veranderen. In plaats van plantjes doen we worteldoek met daarop ophoogzand en dan witte kiezelstenen. Het wordt wel sjouwen, want wat zijn die zakken zwaar, echt fijn zo met de drie zusjes op zijn graf bezig te zijn. We zeggen altijd tegen elkaar, die man zou het heerlijk vinden al die konijntjes op zijn graf, hij hield ook zo van beestjes.
Leo dus zure dingen zijn dus vaak ook zout, dat wist ik niet. Zure haring zul je mij niet snel zien eten, maar wel veel gegrilde paprika in het zoetzuur en knapperige augurkjes, zit daar ook veel zout in?
Hoe zou Ingmagh het hebben, ik begin haar echt te missen zo onderhand! het lijkt heel lang, al gun ik haar natuurlijk wel een heel lange vakantie.
Phoehee slaap lekker voor straks, wat is het spannend meid, morgen is de uitgerekende dag, Wel regelmatig posten of er nog niks aan de hand is hoor....
Leo dus zure dingen zijn dus vaak ook zout, dat wist ik niet. Zure haring zul je mij niet snel zien eten, maar wel veel gegrilde paprika in het zoetzuur en knapperige augurkjes, zit daar ook veel zout in?
Hoe zou Ingmagh het hebben, ik begin haar echt te missen zo onderhand! het lijkt heel lang, al gun ik haar natuurlijk wel een heel lange vakantie.
Phoehee slaap lekker voor straks, wat is het spannend meid, morgen is de uitgerekende dag, Wel regelmatig posten of er nog niks aan de hand is hoor....
zondag 1 augustus 2010 om 00:34
zondag 1 augustus 2010 om 01:34
Verdikkeme ik kan niet meer slapen. Ik droomde van het Ronald Mc Donaldhuis in Amsterdam en zag Nienke weer springlevend voor me. Precies zoals ze was. Met al haar gekke streken. Wat raar is dat. Ik droom eigenlijk nooit over haar. Ik was er niet goed van eigenlijk. Raar is dat. En omdat ik wakker was ben ik maar eens op de site van het Huis gaan kijken. En nu blijkt het 25 jaar te bestaan. In 1985 is het geopend en van 1987 tot 1995 hebben wij er heel vaak gewoond. Wat komt er dan opeens veel boven zeg. Soms zijn dingen niet meer toevallig.