Hollandsche zuunigheid

31-07-2010 20:24 934 berichten
Ik las zojuist in een ander topic een opmerking van een andere forummer die haar eigen chips mee nam naar de bioscoop. Weer een andere dame vertelde dat ze altijd haar eigen water en snaai meenam omdat ze het in de bios te duur vond.

Nu zijn dit stuk voor stuk hele lieve meiden hoor maar ik ben eigenlijk een beetje flabbergasted dat je je eigen eten meeneemt als je uit gaat. Een bioscoopbezoekje vind ik persoonlijk een uitje, en dat mag best wat kosten.

Wat vinden jullie?? En voor de volledigheid uiteraard een poll

ik ga op stap en ik neem mee

Totaal aantal stemmen: 222

niks, ik koop lekker wat te snaaien op lokatie (49%)
alleen een flesje water (34%)
Een hele koelbox vol tapas en wijn (10%)
ik ga nooit uit (2%)
zelfs als ik uit eten ga neem ik mijn eigen eten mee (4%)
ik ben aan de lijn Geen stemmen
ik weet het niet (0%)
geen mening (1%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Chica34 schreef op 31 juli 2010 @ 21:41:

Ik heb er zelfs nooit over nagedacht om iets mee te nemen, maar door dit topic ga ik dat vanaf nu zeker doen. Ik wil die belachelijk hoge prijzen niet meer sponsoren. Ze bekijken het maar.Vivaforum; het forum waar Hollandsche Zuunigheid geboren wordt!
vandaag ga ik van alles kunnen
quote:Amber83 schreef op 31 juli 2010 @ 21:35:

[...]

Hoe werkt dat precies met die kaarten? Ik zit ook bij T-Mobile maar weet niets van punten sparen.

Als je een aacount hebt op MyT-Mobile, moet je je opgeven voor T-Mobile extra zodat je punten kan sparen (dat gaat via de bedragen van je facturen). Alleen als je een abbo hebt, geen prepaid...

Ik neem ook altijd gratis bioscoopkaartjes voor mijn punten. Wel jammer dat je die kaarten alleen van ma. tm do. kan gebruiken.

Overigens neem ik altijd drinken en iets te snaaien mee naar de bios. Een flesje cola kost daar 2,50 terwijl je daarvoor in de supermarkt 4 flesjes hebt (huismerk dan). En een zak M&M's kost in de bios 3 euro, in de winkel 1,79 dacht ik... Ik heb het niet zo breed, dus dan maar zuinig... Popcorn en/of nacho's koop ik overigens wél in de bios...
quote:roosvrouw schreef op 31 juli 2010 @ 21:44:

[...]

Vivaforum; het forum waar Hollandsche Zuunigheid geboren wordt! Ben er trots op
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik neem vrijwel altijd zelf mijn eten en drinken mee naar de bios. Ze verkopen bij ons niet eens popcorn. Alleen van die schepbakken snoep a la Jamin. En voor de prijzen van een flesje frisdrank kunnen we thuis een week frisdrank van drinken denk ik...ik vind het goed met ze.
quote:Scarlet72 schreef op 31 juli 2010 @ 21:44:

[...]

Als je een aacount hebt op MyT-Mobile, moet je je opgeven voor T-Mobile extra zodat je punten kan sparen (dat gaat via de bedragen van je facturen). Alleen als je een abbo hebt, geen prepaid...

Ik neem ook altijd gratis bioscoopkaartjes voor mijn punten. Wel jammer dat je die kaarten alleen van ma. tm do. kan gebruiken.

Overigens neem ik altijd drinken en iets te snaaien mee naar de bios. Een flesje cola kost daar 2,50 terwijl je daarvoor in de supermarkt 4 flesjes hebt (huismerk dan). En een zak M&M's kost in de bios 3 euro, in de winkel 1,79 dacht ik... Ik heb het niet zo breed, dus dan maar zuinig... Popcorn en/of nacho's koop ik overigens wél in de bios...Ah oke, thanks! Zal even inloggen op mijn account en kijken of het lukt. Ons bent zuunig he
Als je er niet uit komt of het niet kan vinden, geef je maar een gil
cola kost hier in de bios ¤2,75 en dat ga ik er echt niet voor betalen. Bij kaartjes voor de kinderen zit automatisch een zak met drinken (Wicky o.i,d.), een zakje chips en een lolly.
quote:Scarlet72 schreef op 31 juli 2010 @ 21:48:

Als je er niet uit komt of het niet kan vinden, geef je maar een gil Gelukt! Jammer dat ik het niet eerder heb geweten, ben al 10 jaar bij T-Mobile ofzo. Al zal dit nog geen 10 jaar bestaan neem ik aan Reclamesmsjes van T-Mobile gooi ik ook altijd meteen weg, zal het wel een keer over het hoofd hebben gezien. Nou, sparen voor gratis bioscoopkaartjes dan maar! Hou ik lekker veel geld over voor een dure fles cola en de grootste bak popcorn die ze hebben
Ik vind het zo raar dat hier heel veel mensen het zo sneu vinden staan als mensen hun eigen eten of drinken meenemen in de bios. Hoe weten ze dat? Het is toch donker in de bios? Je ziet toch niet wat mensen eten en drinken? Ik niet in elk geval, ik kijk naar de film.

Ik vind dat mensen zelf moeten weten wat ze wel of niet mee willen nemen naar de bioscoop.

Wat ik misplaatste zuunigheid vind is het illegaal downloaden van films. Dat is pas sneu.
Aangezien de meeste mensen hun vreetwerk al op hebben voor de reclame zelfs nog maar begint, kan je het best zien hoor.

Ik vind niet dat je het zelf maar moet weten aangezien het in de meeste bioscopen gewoon niet mag. Of ga jij ook uitgebreid zitten snaaien in de bieb bijvoorbeeld?
Is het al vermeld dat je in veel bioscopen op een dinsdag of een andere rustige dag voor 5 euro naar de film kan?

Dat heb ik wel eens gedaan, scheelt ook weer een hoop geld.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh, ik heb nog nooit meegemaakt dat je niet mag eten in de bios. En snaaien in de bieb doe ik ook uitgebreid, maar dat doet iedereen daar (studieplekken in de OBA).
He, ook meteen even dat T-mobile verhaal gedaan. Het levert echt nog wat op hoor dat forum hier. Zo meteen gratis kaartjes en goedkope snaai mee. Helemaal goed
Eigenlijk vind ik dit hele topic onzin. Wat zou je je in vredesnaam storen aan wat anderen meebrengen en opeten? Daar doen ze jou toch geen kwaad mee?
Jee Chica, jij wordt echt zunig. Je kan zo door naar het vivaforumvrekken-topic bij Geld&Recht.
Site van Pathe:

De Bezoeker is niet gerechtigd tijdens zijn bezoek aan het Gebouw (a) te roken (b) goederen te koop aan te bieden, (c) dieren (m.u.v. geleidehonden), consumpties, verdovende middelen, gevaarlijke of hinderlijke stoffen of wapens in het Gebouw te brengen of met zich mee te voeren, of (d) foto-, video-, film-, geluids- en andere opnameapparatuur in het Gebouw te brengen, met zich mee te voeren of te gebruiken

Ook gezellig, goederen te koop aanbieden. Wou net mijn thuis opgewarmde popcorn gaan verkopen
quote:nouschi schreef op 31 juli 2010 @ 21:36:

[...]

Ja,maar dat is nou echt het vakantiegevoel om dat bij de pomp te halen. Ook al was het 10 keer zo duur dáár worden de broodjes en drinken gehaald. Ik heb 1 ex gehad en die kon ik wel killen met zijn verspilling van geld. Dan gingen we ergens heen, maakt niet uit waar naar toe, en 50 tot 100 meter van huis ging hij bij de benzinestation een blikje drinken halen. Nou dat vond ik altijd zo achtelijk. Drink thuis wat of neem wat mee voor in de auto. Daar kon hij mij wel pissig mee krijgen.
Wij nemen overigens ook alles zelf mee naar een pretpark. Drinken, broodjes, snaai...we kopen daar hooguit een ijsje.

Zwembad idem.
Nou goed, zal dan aan mij liggen maar ik haal het niet in mijn hoofd om ergens toch zelf meegebracht eten te gaan zitten eten terwijl het niet mag.

Vanmiddag in Ballorig nog, daar is het ook niet de bedoeling. De pakjes Capri Sonne vlogen je om de oren.
quote:delphicat schreef op 31 juli 2010 @ 22:03:

Eigenlijk vind ik dit hele topic onzin. Wat zou je je in vredesnaam storen aan wat anderen meebrengen en opeten? Daar doen ze jou toch geen kwaad mee?Hier ben ik het mee eens, ik kan mij daar niet aan storen of andere het daar kopen of zelf meenemen. Het valt mij niet eens op.
quote:roosvrouw schreef op 31 juli 2010 @ 22:03:

Jee Chica, jij wordt echt zunig. Je kan zo door naar het vivaforumvrekken-topic bij Geld&Recht.

Oh, maar daar zit ik al lang al maar deze tips heb ik daar niet gezien, zal ze even koppieen

Niet dat we het heel krap hebben, maar ik ben uitermate dol op verre vakanties en aangezien die nu, met gezin, nogal duur worden, moet ik toch ergens op bezuinigen
quote:misschicken schreef op 31 juli 2010 @ 22:04:

Wij nemen overigens ook alles zelf mee naar een pretpark. Drinken, broodjes, snaai...we kopen daar hooguit een ijsje.

Zwembad idem.Behalve 1 keer in het reuzenrad , dat had je goed voor elkaar.
quote:mylenevalerie schreef op 31 juli 2010 @ 22:04:

[...]

Ik heb 1 ex gehad en die kon ik wel killen met zijn verspilling van geld. Dan gingen we ergens heen, maakt niet uit waar naar toe, en 50 tot 100 meter van huis ging hij bij de benzinestation een blikje drinken halen. Nou dat vond ik altijd zo achtelijk. Drink thuis wat of neem wat mee voor in de auto. Daar kon hij mij wel pissig mee krijgen.Gun mij mijn vakantielol nou
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 31 juli 2010 @ 22:05:

Nou goed, zal dan aan mij liggen maar ik haal het niet in mijn hoofd om ergens toch zelf meegebracht eten te gaan zitten eten terwijl het niet mag.

Vanmiddag in Ballorig nog, daar is het ook niet de bedoeling. De pakjes Capri Sonne vlogen je om de oren.

Tja, ik word daar altijd enorm baldadig van...wie denkt Ballorig te zijn om mij te verbieden een flesje drinken mee te nemen en op te drinken? Of me te verplichten om daar mijn consumpties te kopen?

Bij ons in de bios heb ik overigens nog nooit een mededeling gezien dat het meenemen van eigen eten of drinken niet toegestaan is.

Bij Disney wel, en ook daar namen we het zelf mee heen.
quote:Chica34 schreef op 31 juli 2010 @ 22:06:

[...]

Oh, maar daar zit ik al lang al maar deze tips heb ik daar niet gezien, zal ze even koppieen

Niet dat we het heel krap hebben, maar ik ben uitermate dol op verre vakanties en aangezien die nu, met gezin, nogal duur worden, moet ik toch ergens op bezuinigen Joh, ben je gek om tekst en uitleg te gaan geven! Laten we wel zijn, als je bij jouw provider gratis punten kunt sparen waarom zou je die dan niet besteden? Gekke Chica die dan zegt 'neuh, laat maar zitten dat gratis kaartje, ik betaal wel'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven