Tetterettes tetteren de zomer door!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:03
HOERA, ons 10e Tettertopicl!
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
Het gaat hier over alles wat haren, veren, vacht, huid, wol of schubben heeft, pootjes, vinnen, benen of vleugels. En over nog veel meer, want off topic bestaat hier lekker niet.
Fotospam over dieren is verplicht meer dan welkom.
Dit zijn een paar van onze mooierds:
Doe lekker mee, we zijn heel leuk en bijten niet. Echt niet.
Vorig topic: Tetterettes slepen elkaar de zomer door
zaterdag 31 juli 2010 om 22:09
ADM, je moet eerst wat planten geloof ik. Als je niks hebt om te planten kun je dat kopen in de winkel. En water geven, onkruid wieden en beestjes wegjagen kan alleen als dat op zo'n klein perceeltje staat aangegeven, zie je als je d'r met je muis overheen gaat.
Ik zie jouw farm nog niet Klets, hyves loopt beetje achter denk ik
Ik zie jouw farm nog niet Klets, hyves loopt beetje achter denk ik
Iets anders
zaterdag 31 juli 2010 om 22:11
zaterdag 31 juli 2010 om 22:37
Maar is dat water geven dan je taak voor 't moment? Linksbovenin, bij je punten en zo, staat ook een boekje. Als je daar op klikt krijg je 'n taak te zien waar je punten voor krijgt als je die volbrengt. Dan is 't een kwestie van wachten tot je veldje uitdroogt, water geven en je hebt je punten binnen.
Of misschien werkt 't ook als je 'n boerderij van 'n vriend water geeft?
Of misschien werkt 't ook als je 'n boerderij van 'n vriend water geeft?
Iets anders
zaterdag 31 juli 2010 om 22:41
zaterdag 31 juli 2010 om 22:44
quote:AnneDaisyMay schreef op 31 juli 2010 @ 22:41:
Babsjuh het is nu een taak om te doen, hij vraagt of ik het wil doen. Dus ik ja.. maar dan gebeurt er niets.Dan moet je dus wachten tot er 'n veldje uitdroogt quote:Heb net wel schat gegraven en er een gevonden!! Veel geld mee verdiendJa, dat snap ik nou weer niet. Heb al wel koper opgegraven, maar wat ik er mee moet?
Babsjuh het is nu een taak om te doen, hij vraagt of ik het wil doen. Dus ik ja.. maar dan gebeurt er niets.Dan moet je dus wachten tot er 'n veldje uitdroogt quote:Heb net wel schat gegraven en er een gevonden!! Veel geld mee verdiendJa, dat snap ik nou weer niet. Heb al wel koper opgegraven, maar wat ik er mee moet?
Iets anders

zaterdag 31 juli 2010 om 22:51
Hoe oud was jouw zoon eigenlijk toen hij op zwemles ging Babs? En anderen met kinderen?
Dochter is nu 3,5 en ik kan haar al inschrijven voor zwemles omdat er toch nog een wachtlijst is en bladiebla.
Ze komt zelf al vooruit in het water, kan zonder problemen onder water gehouden worden en zo...
Maar 4 is redelijk vroeg toch om daar mee te beginnen? Ja, ik zou zo even topics op kinderen kunnen googlen...
Dochter is nu 3,5 en ik kan haar al inschrijven voor zwemles omdat er toch nog een wachtlijst is en bladiebla.
Ze komt zelf al vooruit in het water, kan zonder problemen onder water gehouden worden en zo...
Maar 4 is redelijk vroeg toch om daar mee te beginnen? Ja, ik zou zo even topics op kinderen kunnen googlen...
zaterdag 31 juli 2010 om 22:54
Die van mij was bijna 5 jaar toen hij begon. "Vijf jaar, zwemlesjaar" zeggen ze hier.
Het zou op zich geen kwaad kunnen om kinderen eerder op zwemles te doen, maar lichamelijk zijn ze voor de 5 jaar vaak nog niet zover dat ze de aangeleerde dingen ook werkelijk kunnen. Eerder op zwemles doen schijnt er maar zelden toe te leiden dat ze ook eerder hun diploma's hebben. Maar dat heb ik wel allemaal van horen zeggen hoor
Het zou op zich geen kwaad kunnen om kinderen eerder op zwemles te doen, maar lichamelijk zijn ze voor de 5 jaar vaak nog niet zover dat ze de aangeleerde dingen ook werkelijk kunnen. Eerder op zwemles doen schijnt er maar zelden toe te leiden dat ze ook eerder hun diploma's hebben. Maar dat heb ik wel allemaal van horen zeggen hoor
Iets anders

zaterdag 31 juli 2010 om 22:56
quote:Kletsmajoor schreef op 31 juli 2010 @ 22:51:
Hoe oud was jouw zoon eigenlijk toen hij op zwemles ging Babs? En anderen met kinderen?
Als je denkt dat ze er het type voor is zou ik er lekker mee beginnen, wat ze tegenwoordig allemaal moeten kunnen voor een A is echt meer dan wij moesten doen! Dochter van vrienden heeft d'r B en is 5.. (maar ja die konniewachten tot ze op zwemles mocht want dan mocht ze met onze boot mee......oeps..... die gaan we binnenkort es inlossen )
Een kind wat er geen zin in heeft, het eng vind en ga zo maar door kun je beter iets later laten gaan, want anders grote kans dat ze er dan heel lang over doen..
Hier is het vrij normaal om kinderen vroeg te leren zwemmen heb ik het idee....
Als je denkt dat ze er het type voor is zou ik er lekker mee beginnen, wat ze tegenwoordig allemaal moeten kunnen voor een A is echt meer dan wij moesten doen! Dochter van vrienden heeft d'r B en is 5.. (maar ja die konniewachten tot ze op zwemles mocht want dan mocht ze met onze boot mee......oeps..... die gaan we binnenkort es inlossen )
Een kind wat er geen zin in heeft, het eng vind en ga zo maar door kun je beter iets later laten gaan, want anders grote kans dat ze er dan heel lang over doen..
Hier is het vrij normaal om kinderen vroeg te leren zwemmen heb ik het idee....
zaterdag 31 juli 2010 om 22:57